11 600 allekirjoitusta puuttuu, aikaa
Kommentit (58)
Kyllä se valinta pitää tehdä jo työpaikkaa valittaessa.
Olisihan se nyt ihan hanurista että abortin vastustajat hakeutuisivat töihin naisetentauteihin ja kieltäytyisivät tekemästä työtään, eli abortteja.
Abortinvastustajat sais etsiä muita töitä.
Olen jo aikaisemmin todennut täällä, että työpaikalla laitetaan henkilökohtaiset vakaumukset syrjään ja toimitaan työnantajan vakaumuksen mukaan, muuallakin kuin sairaaloissa. Jossei tähän pysty, niin aina voi ottaa lopputilin.
Jos ei kelpaa, vii hakeutua toiselle alalle. En allekirjoita.
aika moni, oikeastaan yllättävän moni, sen on kuitenkin allekirjoittanut ja koko ajan tulee lisää.....
No mietipä minkä takia allekirjoituksia puuttuu noinkin paljon...
No ei mee ikinä läpi. Terveydenhuollon ammattilaiset taas pää perseessä
noin 10 ääntä tullut tässä puolessa tunnissa
Luepa vähän. Elävä vauva syntyi maljaan ja se
sätkytteli siinä.
Lopuksi se laitettiin jätteisiin.
Inhimillistä vai?
Aika natseja ootte.
''joista tässä palvelussa 14 467''
Jaahas, kuinkahan moni nimi ''allekirjottaneista'' on keksitty noiden hurupäiden toimesta. Pitäisi vaatia kunnon nimilistan tarkastus jos tuo nyt pääsee läpi
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 07:32"]11 päivää
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/860
[/quote]
Vaihda alaa jeesustelija.
väestörekisterikeskus tarkistaa, ole huoleti
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 07:48"]
Olen jo aikaisemmin todennut täällä, että työpaikalla laitetaan henkilökohtaiset vakaumukset syrjään ja toimitaan työnantajan vakaumuksen mukaan, muuallakin kuin sairaaloissa. Jossei tähän pysty, niin aina voi ottaa lopputilin.
[/quote]
Adolf Eichmann
[/quote]Voin sanoa että hoitajat jotka ylenkatsovat joitakin töitä eivät ole sen parempia.
Tällainen laki on jo suurimmassa osassa Euroopan maita, eikä aborttioikeus ole missään vaarantunut. Tässä ei olla kiristämässä aborttilainsäädäntöä, ymmärtäkää se!!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:07"]Vittu mitä paskaa.
-12v tyttö
[/quote]
Ainoa asia, jossa olen kanssasi samaa mieltä!
En kannata. Ammatinvalintakysymys...