Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Triptylistä kipu- ja unilääkkeenä?

Vierailija
20.11.2014 |

Aloitin lääkityksen kolme viikkoa sitten ja tarkoitus on omin päin nostaa annosta 10mg:lla viikon välein kunnes sopiva vaste on löytynyt. Huomenna nosto 30 milligrammaan (ad. 100mg). Sivuvaikutuksia on lukuisia lääkeohjeen mukaan, mutta onko teille koskaan tullut ihon "polttelua"? Vasen kämmenkuppi on välillä kuin siinä olisi kuumaa vettä :D Kuuluuko tuokin lääkesivuvaikutuksiin?

Kysyin asiaa apteekista, ei osannut oikein sanoa. Käski soittaa lääkärille (kipulääkäri) tarvittaessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuota sivuvaikutusta, mutta mulla on ollutkin pieni annos (1 tabletti, mitä se on, 10 mg varmaan).

Vierailija
2/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja, ei toiminut mulla mitenkään. Ainoastaa laittoi pään sekaisin ja vei yöunet, tuolla 10mg annoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin sitä kipun ja toki unta parantamaan. Söin 2 x 10 mg, ja minulla se auttoi ihan hyvin. Enkä juuri huomannut mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
4/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ainakin parantunut huimasti nyt 20mg:n jälkeen. Nukuin aiemmin vain 2-4 tunnin yöunia ja nyt olen vetäissyt jopa 7-9 tunnin unia. Auttaa varmasti katkaisemaan kierteen, joka pahentaa kipua ja uniongelmia molempiin suuntiin. Kipuun ei vielä juurikaan tehoa, katsotaan miten käy. Pahoinvointia on kyllä ollut. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi