Yksi sosasola, kiitos.
Kommentit (285)
Ostin tänään muuten uudet bitsiset strinkit, oli henneosmauritszissa vaan nelejä euroa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:37"]Mee katsomaan kitymarketista, siellä varmaan on solgateakin. [/quote] Tuo niitä reddelisöös omenoita myös
[/quote]
Mulle vois tuoda niitä hani krantseja
[/quote]
Niin, rännismitsit onkin aika pahoja syöntiomenoita.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:12"]
itsehän pistän kohta klökit tulille :)
[/quote]
Varo, ettei kiehu!
Hoppu hallisssa oli hulinat. Soota striimerin vois löytää halavalla...vois lapsille sauna sosikset sitten itte suihkautella, kun istuvat rotee kylpytakeissaan oottamassa.
Aaah, ihana olla täällä fleetzen alla katsoa kun bardilaitin kynttilät palaa sohvapöydällä <3
Tilasin yves rookkerilta shauörkeelejä ja hain apteekista pepantteenia ja kalssiseviä.
On se ihan käsittämätöntä miten laukun nimeksi annetaan lusivittuuni. Jos tää on olevinaan joku vitsi, niin mua ei naurata. Mulla on ittellä pananarepuplikki, mikä on sentäs asiallinen nimi!
Tein äsken bauerpoint-esityksen huomista varten
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:06"]
Hei mulle giapattaa iltapalaksi!
[/quote]
Joo, mä syön kiapattaa usein lasaknen kanssa. Ja ruokajuomaks puklia-punkkua. Jälkkäriks ekspressoa ja rappaa.
Pakarti-sola on muuten kans hyvää.
Onko teidänkin vauvoilla ollut pienenä podeja? Ne on musta käteviä, kun niissä on nepparikiinnitys.
Kiapatta-leipä on kyä tosi hyvää.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:50"]
Roorokselle menossa
[/quote]
Se on Rohdos
Mulla on vikky loppu! Pitääkö juoda lasten strumffilimsat?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:43"]
Mulle kelpaa vaan yyvsrokkerin naamarasvat.
[/quote]
Son iivrosöö.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:43"]Mulle kelpaa vaan yyvsrokkerin naamarasvat.
[/quote]
Tarkoitit varmaan iivroseen rasvat?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:43"]
Mulle kelpaa vaan yyvsrokkerin naamarasvat.
[/quote]
Son iivrosöö.
[/quote]
tarkotatteko yyvesrohheri?
Pitäis täyttää yks Celan hakemus.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:53"]
Mä säilytän lääkkeitäni dosentissa.
[/quote]
Mun äidillä on kotikäytössä sellanen iso dosentti, johon menee koko viikon lääkkeet kerralla, ja sit erikseen sellanen pienempi matkadosentti.
Staarpuks aiskoffee on kans hyvvää!
En pysty enää ikinä juomaan sosasolaa nauramatta.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:37"]Mee katsomaan kitymarketista, siellä varmaan on solgateakin. [/quote] Tuo niitä reddelisöös omenoita myös
[/quote]
Mulle vois tuoda niitä hani krantseja