Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei välitä minusta

Vierailija
15.10.2025 |

Ei koskaan ole välittänyt. Sotien jälkeen syntynyt kylmä ihminen. Ei tahtonut minun asuvan kotona, yllytti hakemaan opiskelupaikan Turusta vaikka olisin voinut opiskella kotoa käsin kampaajaksi.  En olisi tahtonut yliopistoon.  

Tällä viikollakaan ei ole soittanut, ei ees itsestään puhuakseen.  Olen niin itkuinen asian takia.   Varmaan monella muulla ikäiselläni 70-luvulla syntyneellä sama juttu, äiti ei ole koskaan välittänyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon. Täältä saat vertaistukea.

Vierailija
2/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ei soita koskaan, aina pitää niille narsisteille päin soittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he tavan vuoksi hankkivat lapsia ja vähät ovat meistä kiinnostuneita?  Ylpeilee vaan kuulemma tyttären olevan maisteri muttei koskaan soita lämpöisiä puheluita.  Omin esine ja olen edelleen.

Vierailija
4/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua. Tiedän kyllä että rakastaa (ei ole mikään psykopaatti) mutta tiedän myös ettei pidä minusta. En ole koskaan ollut hänestä sellainen kuin pitäisi (reipas, ronski, rohkea extrovertti). Mutta en kyllä ajatellut koko elämääni ruikuttaa eukon hyväksynnän perään, vaikkei ole edes isä ollut kuvioissa sen jälkeen kun täytin viisi. Aika orpona saan olla ja elää, potuttaa se, mutta se siitä ja elämässä eteenpäin. 

Enkä tarkoita, ettei sinusta saisi tuntua surkealta. Äidin ikävä läpi elämän ON surkeaa. Jokainen kuitenkin kokee asiat omalla tavallaan, tämä on minun tapani. 

Minun äiti sotavuosina syntynyt ja veljestä hän kyllä pitää kovasti. 

Vierailija
5/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä - ei mekään välitetä.

Vierailija
6/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni, olet jo 52.  Sinun on aika tottua että puhuttaisi vaan kerran kahdessa viikossa.  Olisit mennyt vaikka sinne vesijumppaan ja posliinia maalaamaan. 

Vierailija
7/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit ei soita koskaan, aina pitää niille narsisteille päin soittaa.

Just näin! Hyi hitto ja sitten kun soitat, niin valitetaan kun kukaan ei soita 

Vierailija
8/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi he tavan vuoksi hankkivat lapsia ja vähät ovat meistä kiinnostuneita?  Ylpeilee vaan kuulemma tyttären olevan maisteri muttei koskaan soita lämpöisiä puheluita.  Omin esine ja olen edelleen.

Oli velvollisuus hankkia lapsia. Sota oli ohi ja väestö piti saada kasvamaan.

Vierailija
9/9 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jäänyt äitisi helmoihin loppuiäksi.

Ei ole tervettä.