Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja uupuneelle miehelle?

Vierailija
11.11.2014 |

Nyt tarvitsen apua. Mies tekee todella paljon töitä ja olen alkanut pelkäämään, että kohta tulee romahdus uupumuksesta. Toivoisin vinkkejä mitä keksisin hänelle lahjaksi. Itse toivoo vain kirjoja. Lahja voisi olla tavaraa tai jopa matka. Kun on nuo tehtävät saanut valmiiksi, voi pitää lomaa koska vain. Mutta hänet on vaikea saada matkalle yksin. Muu perhe ei voi töiden ja koulun vuoksi lomailla ennen kesää. Harrastaa liikuntaa, mutta siihen ei tarvitse välineitä. Apua, en keksi itse mitään "jännää". Paitsi joku matka..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:22"]

Jos mies on oikeasti väsynyt, niin ei siihen mikään päänhieronta auta. Mä laittaisin lapset hoitoon ja joko jäätäisiin kotiin tai mentäisiin hotelliin ja nukuttaisiin, syötäisiin ja vain oltaisiin koko viikonloppu.

[/quote]

Jos sun mies on väsynyt, niin miksi sinä haluaisit mukaan sinne kyttämään ja lepäämään. Antaisit nyt hyvänen aika mennä yksin omaan rauhaansa lepäämään
[/quote]

En mä tunge. Mies ei halua lähteä yksin eikä kavereiden kanssa. Eikä halua, että mä lähden lasten kanssa ja hän jää yksin lepäämään. Mä vain olen kuulemma parasta seuraa vielä 18 vuoden jälkeenkin. =)

Vierailija
22/22 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:37"]

Mun yliväsynyt mies saa kiikarin ja uuden gps-laitteen. Eli  mökkeilee, kalastaa, suunnistaa ja geokätköilee, tarvitsee siis tuollaista luonnonrauhaa yksin tai yhdessä, kaukana kaupungin vilinästä ja työelämästä. Hiljaisuutta metsässä.

[/quote]

Aha, oletat hänen olevan luonnonrauhassa, ok;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi