Olenko pinnallinen, jos minua häiritsee tapailemani miehen pituus
Hän on 164cm pitkä. Ennen tapaamistamme kertoi olevansa 175cm enkä ymmärrä miksi hän valehteli. Kuitenkin häneen pituus häiritsee, mutta onko se "oikea" syy lopettaa tapailu?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pitää olla. Vaihdan aina naista kun naisen paino nousee yli 50 kg:n.
Taidat olla aika pienikokoinen mies?
Miehet eivät vertaile itseään pakkomielteisesti kumppaniin, niin kuin naiset tekevät.
Sanoisin että keskimäärin isokokoisilla tuntemilani miehillä on pienikokoisemmat naiset. Ja syykin on selvä: kaikki naiset suosivat pitkiä ja raamikkaita miehiä, joten heillä on mistä valita.
Enää en ottaisi ketään muuta kuin vähintään 190 cm miehen. Lisäksi pitää olla lihaksia, poikuus ja absolutismi. Keskiluokkainen tausta ja hyvä menestys elämässä. Rahaakin sopivasti. Luonnetta pitää olla, mutta mua pitää totella. Näi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pitää olla. Vaihdan aina naista kun naisen paino nousee yli 50 kg:n.
Miehet eivät vertaile itseään pakkomielteisesti kumppaniin, niin kuin naiset tekevät.
Sanoisin että keskimäärin isokokoisilla tuntemilani miehillä on pienikokoisemmat naiset. Ja syykin on selvä: kaikki naiset suosivat pitkiä ja raamikkaita miehiä, joten heillä on mistä valita.
Tinderissä heittämällä suurin osa miehistä jotka kyselivät pituuttani, olivat itse lyhyitä. Tapahtuipa sitäkin että juttelu loppui vastaukseni jälkeen kuin seinään. Myöskin treffeillä pienikokoinen mies on huomautellut koostani eikä jäänyt epäselväksi kuinka paljon se häntä häiritsi (olin suurin piirtein hänen kokoisensa).
Että on miehissäkin tuollaisia, eikä kokemukseni prusteella edes erityisen vähän. En usko että kaikki poikkeusyksilöt ovat sattuneet juuri minun kohdalleni.
Kävin kerran sokkotreffeillä miehen kanssa, joka pyöristi pituutensa 10 cm yläkanttiin. Sokkotreffit kyllä, mutta en ihan sokea ole.
En edes pidä pitkistä miehistä, mutta eniten kuitenkin rehellisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oikea syy, jos se on oikea syy sinulle.
On se, mutta myös pinnallinen.
Mitä sitten? Jokaisella saa olla omat mielipiteensä ihmisistä ja asioista, onhan sinullakin, ja ihan yhtä pinnallinen olet kuin kuka tahansa.
No sitä sitten, että AP kysyi onko pinnallinen jos... Vastaus on: Kyllä. Hän on pinnallinen juuri siitä syystä.
Ei tarvitse pilalstua yksinkertaisesta totuudesta, eikä tarvitse peitellä tai vähätellä sitä.
Itse en kerro naisille pituuttani enkä myöskään kysele heidän pituuttaan.
Tavatessa sitten näkee heidän kasvoiltaan mitä mieltä ovat 174 cm pitkästä miehestä.
Tästä syystä rankkaan kaikki ne miehet pois jotka ilmoittavat pituudekseen 170-180 cm. Järjestään jokainen on laittanut pituuslisän 10-15 cm jotta pääsisivät treffeille, varmaan uskoen että loistava persoonallisuus paikkaa pituuden ja valehtelun. Eikä näin ole tapahtunut vain kerran, vaan toistuvasti.
Miehet! Lakatkaa valehtelemasta pituuttanne ja haaskaamasta molempien aikaa, niin teidän kuin treffikumppanienne.
Ei kai seurusteluasioissa oli kuin yksi mittari: joko tykkäät tai et tykkää.
Onhan tuo pinnallista, mutta kaikki ihmiset ovat pinnallisia. Jopa sokeat ihmiset ihastuu ulkonäköön, samoin kuin kurttuiset vanhukset. Pitää vaan löytää se joka viehättyy juuri sinusta. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä edes suurinta osaa, ainoastaan mallit miellyttää isoa osaa, eivätkä edes hekään ole jokaisen silmään hyvän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kertoisi olevansa vähän yli 180cm mutta treffeille ilmaantuisi selkeästi yli 190cm mies, häiritsisikö valehteleminen yhtä lailla?
Miksi kukaan valehtelisi olevansa lyhyempi kuin on? Jos nyt joku haluaisi saada alle 180 cm pitkän miehen niin yhtälailla 190 senttien on liian pitkä.
Itselläni miehen pituus ei ollut kriteeri, mutta älykkyys ja mukava luonne oli. Mieheni on kyllä 190 cm ja hieman liian pitkä. Mukavan luonteen takia teen tämän myönnytyksen.
Yrittää saada toisen rakastumaan. Rakastuneena ihminen antaa enemmän anteeksi epämieluisia asioita kumppanissaan. Valehtelee ihmiset paljon muitakin asioita deittimarkkinoilla. Jopa ikänsä ja ulkonäkönsä.
Valehtelu olisi minulle pituutta isompi ongelma. Kymmenen vuotta sitten olisin pitänyt myös pituutta ongelmana, en enää. Nuorempana kiinnitin paljon huomiota miehen ulkonäköön, ja deittisovelluksissa ulkonäkö korostuu muutenkin kohtuuttomasti. Kun selatessa tulee vastaan toinen toistaan komeampia miehiä, sitä alkaa elätellä toiveita aina vain komeamman deitin löytämisestä. Samoin treffeillä, kun toista ei vielä tunne, saattaa johonkin mitättömään ulkonäössä olevaan puutteeseen kiinnittää liikaa huomiota. Olen, tai ainakin nuorempana olin, melko kaunis nainen, joten minun on ollut helppo päästä treffeille komeiden miesten kanssa.
Pari vuotta sitten kyllästyin täysin nettitreffailun pinnallisuuteen. En jaksanut enää tutustua uusiin ihmisiin. Mietin mielessäni vanhoja tuttuja, ja päädyin pyytämään ulos erästä vanhaa kaveriani. Hän ei ole sellainen, jota olisin pitänyt ulkoisesti puoleensavetävänä, mutta hänen luonteestaan olen aina pitänyt. Olemme olleet onnellisesti yhdessä ensitreffeistä lähtien. Ihastumisen myötä mies on alkanut näyttää komealta silmissäni, ja nyt jälkikäteen tuntuu hölmöltä, mitä asioita olen pitänyt tärkeinä kumppania etsiessäni.
Riippuu millaista suhdetta haet. Vakipanolle voi asettaa mitä vaan vaatimuksia. Rakkautta ei taas sitten voi määräillä ja sielunkumppanuudessa ei pituudella tms ole tietenkään mitään merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Itse en kerro naisille pituuttani enkä myöskään kysele heidän pituuttaan.
Tavatessa sitten näkee heidän kasvoiltaan mitä mieltä ovat 174 cm pitkästä miehestä.
Tuo on täysin normaali pituus. Mieti miten traagista tulee olemaan, että jäät kokonaan ilman siksi että fiksaudut tähän yhteen väärään syyhyn. Lähes kaikki muut syyt ovat todennäköisempiä, jollet sitten itse pyri deittailemaan 180-senttisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kertoisi olevansa vähän yli 180cm mutta treffeille ilmaantuisi selkeästi yli 190cm mies, häiritsisikö valehteleminen yhtä lailla?
Miksi kukaan valehtelisi olevansa lyhyempi kuin on? Jos nyt joku haluaisi saada alle 180 cm pitkän miehen niin yhtälailla 190 senttien on liian pitkä.
Itselläni miehen pituus ei ollut kriteeri, mutta älykkyys ja mukava luonne oli. Mieheni on kyllä 190 cm ja hieman liian pitkä. Mukavan luonteen takia teen tämän myönnytyksen.
Yrittää saada toisen rakastumaan. Rakastuneena ihminen antaa enemmän anteeksi epämieluisia asioita kumppanissaan. Valehtelee ihmiset paljon muitakin asioita deittimarkkinoilla. Jopa ikänsä ja ulkonäkönsä.
Katsoin männä viikolla sitä ohjelmaa sairaalloisen lihavista. Siinä se mies oli niin lihavan naisen kanssa, että joutui syöttämään ja pesemään häntä sängyssä, eikä seksielämää tietenkään heillä ollut ollenkaan. Siinä oli käynyt juuri niin, että oltiin tutustuttu netissä ja mies oli ehtinyt jo rakastua sen naisen luonteeseen tietämättä, että nainen on sairaalloisen lihava. Tätä ne valehtelevat ihmiset tavoittelee. Se on huijaamista. Tosin se saattaa myös onnistua. Ja kukapa olisi täysin oma itsensä suhteen alussa muutenkaan? Tavallaan pariutuminen on aina huijaamista. Hyvän näköisten kohdalla siitä ei vaan syytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen, mutta niinhän te naiset aina.
Valehteleminen olisi oikeampi syy, vaikkakin ymärrän hyvin miksi tuon pituinen mies niin tekisi. Muutenhan ei pääse treffeille koskaan.
En ymmärrä miksi tämä saanut alapeukkuja, kaikki tietää, että näinhän se on. Mies ei olisi päässyt treffeille ollenkaan jos kertonut totuuden pituudesta, nyt sai kuitenkin mahdollisuuden osoittaa olevansa kunnon mies. Tässä se taas nähdään , mitä mieltä naiset oikeasti ovat.
Osoittaisitko sen kohdan, mikä ilmensi hänen kunnollisuuttaan? Se, kun hän valehteli pituutensa?
Palstamiesten mukaan mies on kunnollinen, kun hän sanoo olevansa kunnollinen, käytöksestä viis. Näiltä tyypeiltä kyky itsereflektioon puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena olen valehdellut pituuttani alaspäin, tosin vain vähän. Syystä, kun tutustunut netissä mieheen, josta on selvää että lyhyehkö, ja hänelle hänen lyhyytensä ongelma.
Valheella on kuitenkin lyhyet jäljet. Olihan se aika hassua sitten vihdoin kohdatessa, kun minä olin pyöristänyt kolmisen senttiä alaspäin ja hän taatusti enemmän kuin viisi senttiä alaspäin.
Joskus olen kysynyt pituutta ihan siksikin ennen treffejä, että tiedän sitten minkä korkuiset kengät treffeille laitan. Käynyt niissäkin ilmi, että jotkut pyöristävät pituuttaan vähintään kymmenen senttiä. Muuten minä en voisi olla se treffeillä reilusti pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minulle kelpaa vain 75 c kupin naiset.
Miten varmistat asian, pyydät näyttämään rintaliivien kokolapun ennen kuin päätät jatkatko tapailua?
Tullut monta turhaa hutia. Toisinaan 80 B on vastaava, kuin 75 C.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu olisi minulle pituutta isompi ongelma. Kymmenen vuotta sitten olisin pitänyt myös pituutta ongelmana, en enää. Nuorempana kiinnitin paljon huomiota miehen ulkonäköön, ja deittisovelluksissa ulkonäkö korostuu muutenkin kohtuuttomasti. Kun selatessa tulee vastaan toinen toistaan komeampia miehiä, sitä alkaa elätellä toiveita aina vain komeamman deitin löytämisestä. Samoin treffeillä, kun toista ei vielä tunne, saattaa johonkin mitättömään ulkonäössä olevaan puutteeseen kiinnittää liikaa huomiota. Olen, tai ainakin nuorempana olin, melko kaunis nainen, joten minun on ollut helppo päästä treffeille komeiden miesten kanssa.
Pari vuotta sitten kyllästyin täysin nettitreffailun pinnallisuuteen. En jaksanut enää tutustua uusiin ihmisiin. Mietin mielessäni vanhoja tuttuja, ja päädyin pyytämään ulos erästä vanhaa kaveriani. Hän ei ole sellainen, jota olisin pitänyt ulkoisesti puoleensavetävänä, mutta hänen luonteestaan olen aina pitänyt. Olemme olleet onnellisesti yhdessä ensitreffeistä lähtien. Ihastumisen myötä mies on alkanut näyttää komealta silmissäni, ja nyt jälkikäteen tuntuu hölmöltä, mitä asioita olen pitänyt tärkeinä kumppania etsiessäni.
Nuorena tulee oltua turhan pinnallinen, varsinkin jos on itse kaunis jolloin saa paljon huomiota komeilta miehiltä. Muistan kuinka itseänikin ärsytti ihan älyttömät pikkuasiatkin miehissä, olin oikein nirppanokka prinsessa. Mutta jossain vaiheessa aikuistuessa minua alkoi ärsyttää se oma pikkumaisuuteni. On totta, että kun ihastuu jonkun luonteeseen, alkaa hän näyttääkin omissa silmissä täydelliseltä. Näin sellaisia suhteita muilla ja halusin itsekin kokea samaa. Toki siinä meni aikansa, että löytyi se ihanaluonteinen mies, koska kaikenlaiset sekopäät olivat minun kimpussa, ihan yhtä lailla hekin olivat pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen, mutta niinhän te naiset aina.
Valehteleminen olisi oikeampi syy, vaikkakin ymärrän hyvin miksi tuon pituinen mies niin tekisi. Muutenhan ei pääse treffeille koskaan.
En ymmärrä miksi tämä saanut alapeukkuja, kaikki tietää, että näinhän se on. Mies ei olisi päässyt treffeille ollenkaan jos kertonut totuuden pituudesta, nyt sai kuitenkin mahdollisuuden osoittaa olevansa kunnon mies. Tässä se taas nähdään , mitä mieltä naiset oikeasti ovat.
Lol. Pääsi valehtelematta osoittamaan kunnollisuutensa. Kunnon ihminen on rehellinen.