Olenko pinnallinen, jos minua häiritsee tapailemani miehen pituus
Hän on 164cm pitkä. Ennen tapaamistamme kertoi olevansa 175cm enkä ymmärrä miksi hän valehteli. Kuitenkin häneen pituus häiritsee, mutta onko se "oikea" syy lopettaa tapailu?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes aloittaa seurustella valehtelevan pikku nilkin kanssa?
Pituuden valehtelu on ihan ymmärrettävää.
Ei minua haittaisi jos nainen valehtelisi, että painaa 80kg ja todellisuudessa olisi 56 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes aloittaa seurustella valehtelevan pikku nilkin kanssa?
Pituuden valehtelu on ihan ymmärrettävää.
Ei minua haittaisi jos nainen valehtelisi, että painaa 80kg ja todellisuudessa olisi 56 kg.
Eihän tuo ole verrannollinen ap:n tilanteeseen, vastaava olisi että 80kg väittäisi olevansa 56kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen, mutta niinhän te naiset aina.
Valehteleminen olisi oikeampi syy, vaikkakin ymärrän hyvin miksi tuon pituinen mies niin tekisi. Muutenhan ei pääse treffeille koskaan.
En ymmärrä miksi tämä saanut alapeukkuja, kaikki tietää, että näinhän se on. Mies ei olisi päässyt treffeille ollenkaan jos kertonut totuuden pituudesta, nyt sai kuitenkin mahdollisuuden osoittaa olevansa kunnon mies. Tässä se taas nähdään , mitä mieltä naiset oikeasti ovat.
Kunnon mies ei valehtele, ja toisekseen mitä se kunnollisuus auttaa jos nainen ei tunne vetoa lyhyisiin miehiin?
Ihmiset valehtelevat. Mistä syystä tässä tapauksessa? No sen takia ettei saa mitään mahdollisuutta edes tavata ensimmäistä kertaa tuolla pituudella keneltäkään naiselta. Ikävä totuus.
Onhan se sentään pidempi kuin Ressu Redford :)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kertoisi olevansa vähän yli 180cm mutta treffeille ilmaantuisi selkeästi yli 190cm mies, häiritsisikö valehteleminen yhtä lailla?
Tottakai. Miksi ei? Itse sitäpaitsi paljon mieluummin ottaisin 165cm miehen kuin 194, liian iso pituusero on epäkätevää, ja omaan silmääni pitkät raajat ei ole viehättäviä. Ja valehtelu on joka tapauksessa aina iso ei-ei.
Et, ainoastaan mies on pinnallinen jos se arvioi naisen ulkonäön perusteella
Jos valahtelu ja miehen pituus kovasti häiritsevät, niin siinä tapauksessa on viisasta lopettaa tapailu. Itseäni häiritsisi molemmat asiat, sillä pohtisin, että mistä muustakin valehtelee ja pituuden huomaisin heti. Kuulun niihin naisiin, joiden pitäisi (kuulma) lyhyytensä vuoksi viehättyä lyhyistä miehistä, mutta niin ei ole käynyt; lyhyin poikaystäväni oli 175cm, puolisoni on 189cm.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset valehtelevat. Mistä syystä tässä tapauksessa? No sen takia ettei saa mitään mahdollisuutta edes tavata ensimmäistä kertaa tuolla pituudella keneltäkään naiselta. Ikävä totuus.
Lämmittääkö se nyt sitten hirveesti että pääsee treffeille valehtelemalla ja sit saa pakit lyhyyden lisäksi valehtelemisen vuoksi? Typerää.
Kriteerit pitää olla. Vaihdan aina naista kun naisen paino nousee yli 50 kg:n.
Vierailija kirjoitti:
Et, ainoastaan mies on pinnallinen jos se arvioi naisen ulkonäön perusteella
Ei niin syvällistä ihmistä olekaan, että ihan kuka vaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut monta tapailua naisen liian läskisen perseen takia joten pituus käy yhtä hyvin syyksi M41
Eli etsit läskiperseitä ja sitten et kelpuutakaan heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteleminen olisi oikeampi syy, vaikkakin ymärrän hyvin miksi tuon pituinen mies niin tekisi. Muutenhan ei pääse treffeille koskaan.
Jos nainen sanoisi olevansa 60 kg, mutta paikalle tulisi 130 kg leidi, niin sinäkö olet niin epäpinnallinen (kuten te miehet ette yleensäkään krrhhmm......), että et olisi asiasta moksiskaan?
Olisin kyllä, painoon kun voi vaikuttaa.
Entä jos nainen sanoisi olevansa 172 cm, mutta olisikin 187cm? Tai 136 cm? Oisko ookoo?
'
Ap:n mies siis valehteli pituutensa reilulla kymmenellä sentillä.
Jos nainen sanoisi olevansa 172cm mutta olisi 160cm tai 184cm, se olisi ok. Myös 187cm olisi ok.
136cm naisen kanssa pituusero tuntuisi vähän hassulta, mutta ei tuo välttämättä mikään este olisi.
Olen itse 173cm.
Valehteleminen olisi ollut minulle riittävä syy.
Itselleni tuo pituus ei olisi ongelma, elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet enimmäkseen max 170 cm. Mutta jos et koe häntä puoleensavetäväksi, haluttavaksi ja seksikkääksi, niin sekin on ihan oikea, riittävä syy lopettaa tutustuminen.
Mutta omalla kohdallani se olisi tosiaan joka tapauksessa loppunut valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tämä saanut alapeukkuja, kaikki tietää, että näinhän se on. Mies ei olisi päässyt treffeille ollenkaan jos kertonut totuuden pituudesta, nyt sai kuitenkin mahdollisuuden osoittaa olevansa kunnon mies. Tässä se taas nähdään , mitä mieltä naiset oikeasti ovat.
Osoittaisitko sen kohdan, mikä ilmensi hänen kunnollisuuttaan? Se, kun hän valehteli pituutensa?
Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, nainen, jolle lyhyt mies ei kelpaa. :) Mies24
Jos taivut sen verran, että pystyt seisaaltasikin suutelemaan häntä, ei pituuden luulisi olevan ainakaan kovin suuri ongelma suhteessanne. Yleensä lyhyetkin mihet pystyvät hoitamaan maanpäälliset tehtävänsä jalat maassa, jos pää on edes kohtalaisessa kunnossa.
P.S. Minä olen 187 sm.
Vierailija kirjoitti:
Ap sattuu olemaan keskivertoa ystävällisempi treffailija kun edes pohtii, onko sopivaa lopettaa valehtelijan tapailu. Useimmat muut reagoisivat toisin ja siksi minua ihmetyttää suuresti, että joku haluaisi treffeille, missä toisen ilme valahtaa kun hän näkee, että toinen on valehdellut. Ikävimmillään jopa ottaa asian välittömästi esille ja/tai kääntyy kannoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pituus oikea syy lopettaa. Valehtelu on tässä se oikea syy lopettaa.
Pituuskin on oikea syy jos se häiritsee. Jos ei lyhyt viehätä niin minkäs sille voi.
Mä tapasin Tinderissä myös 175cm pitkän kaverin, joka osoittautui 165cm. Koska olen iteki lyhyt, kesti hetki hahmottaa se kusetus. Kun kysyin myöhemmin oikeaa pituutta niin suuttui helvetisti ja väitti mua pinnalliseksi😁😁Alkujaan en ees kysyny kuin pitkä hän on, kertoi kyselemättä ton 175. No, valehteli muustakin niin paljon, että tapailu loppui.
En ymmärrä mitä järkeä pituus valehdella, siitä jää kiinni eikä sitä ole mahdollisuutta lisätä.
Jos esim.valehtelis painon -5kg alemmas, sitä ei oikealla vaatetuksella edes huomais plus että painoa voi aina pudottaa💁🏻♀️