Onko tämä hyvä vitsi??
Olen joskus joltain lääkäriltä kuullut tai lukenut että miehille sukupuolitaudit eivät tartu yhtä helposti kuin naisille.
Vitsi= miksi miehille ei tartu sukupuolitaudit yhtä helposti kuin naisille? Koska sukupuolitaudit eivät tartu aivoihin.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:41"]
Olen joskus joltain lääkäriltä kuullut tai lukenut että miehille sukupuolitaudit eivät tartu yhtä helposti kuin naisille.
Vitsi= miksi miehille ei tartu sukupuolitaudit yhtä helposti kuin naisille? Koska sukupuolitaudit eivät tartu aivoihin.
[/quote]Minä olen kuullut, että hiv paranee neitsyen raiskaamalla.
[/quote]
aivan...
Nyt on muotia sellainen vitsi että jätät kumppanisi ja kosit seuraavana päivänä - onnen tunteen maksimoimiseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:05"]
Aika harvat vitsikirjavitsit ovat hyviä
[/quote]
Totta! Mutta jos aloittajan tarkoitin niin eipäs ollutkaan vitsikirjasta.
[/quote]
Tarkoitin, että "vitsit" ovat vähän laimea huumorin haara.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:59"]
Entäs tää: " Mitä yhteistä on Runebergillä, Agricolalla ja Aleksis Kivellä? Kaikki ovat syntyneet liputuspäivänä!!"
[/quote]
Tai syntyneet laitettaessa lippua tankoon. eehhehheh
[/quote]
Mitä vitsiä tuossa lipputangossa on? Voitko selittää.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:41"]
[/quote]Minä olen kuullut, että hiv paranee neitsyen raiskaamalla.