Voisitko kuvitella itsesi sikatilan emäntänä talikko kädessä paskaa luomassa?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:02"]
Voi tietysti, jos mies olisi sellainen johon rakastuisin.
[/quote]
Miten miehet tähän liittyvät?
En voisi. Viljely vielä kävisi, mutta ei mikään eläinten hoito.
Enn ollenkaan. Olen kaikille eläimille allerginen ja selkävaivainen. Pidän myöskin nykyisestä työstäni paljon ja pärjään siinä hyvin, töitäkin riittää, joten tosi vaikea kuvitella tuollaista pakkorakoalanvaihtotarvetta.
Voisin. Olen tehnyt maataloustöitä ennenkin, varmasti oppisin hoitamaan myös sikoja hyvin. Töiden likaisuus ei häiritse minua. On kyllä joitakin ammatteja joita en voisi kuvitella tekeväni. Esimerkiksi puhelinmyyjänä en varmaankaan pärjäisi, koska olen liian ujo soittelemaan ihmisille jotka eivät halua ostaa mitään. Tuskin pärjäisin myöskään taksikuskina, koska en kestä kuunnella humalaisia ihmisiä.
No en todellakaan! Isäntänä kylläkin.
Voisin kuvitella. Mutta palkka pitäisi olla kohtuullinen. En nykyistä pienemmän palkan perään lähtisi sikalaan (olen keskituloinen).
En voisi ihan siksikin, että on olemassa varsin näppäriä automaattisia paskankolaajia, jotka toimivat nappia painamalla. Talikkohommasikala on niin pieni, että se olisi silkka harrastus.
Todellakin voisin :) jos joku haluaa vaihtaa osia niin tänne vaan!! :)
En. Mutta hevosen ja pari kanaa voisin ottaa
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:02"]En voisi ihan siksikin, että on olemassa varsin näppäriä automaattisia paskankolaajia, jotka toimivat nappia painamalla. Talikkohommasikala on niin pieni, että se olisi silkka harrastus.
[/quote]
Nyt sekoitat navetat ja sikalat.
Ei tarvi kuvitella. Tässähän mä olen.
Voin kuvitella, koska minulla on mielikuvitusta. En silti vapaaehtoisesti menisi niihin hommiin paitsi jos siitä maksettaisiin sopivaa palkkaa.
Voin kuvitella, mutta en koskaan ryhtyisi tuollaiseen. Aikani on aivan liian arvokasta paskan lapioimiseen.
En voisi kuvitella, sillä olen kaupunkilaissielu. En koskaan aio muuttaa maaseudulle, saati lapioida lantaa.
Ihan tosissasiko kuvittelet että nykyaikaisissa suursikaloissa luodaan lantaa talikolla?
Tavallaan joo, just sikatilallisuus ei kyllä houkuta. Mulla on yks tuttu, joka on sikatilan emäntä, mutta heillä ei ole liha-, vaan emakkosikala.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:02"]En voisi ihan siksikin, että on olemassa varsin näppäriä automaattisia paskankolaajia, jotka toimivat nappia painamalla. Talikkohommasikala on niin pieni, että se olisi silkka harrastus. [/quote] Nyt sekoitat navetat ja sikalat.
[/quote]
Selvä, meillä on sitten 1200 sian navetta. Sikalaksi me sitä kuitenkin kutsumme.
miksi muuten teillä maanviljelijään rakastuminen aihetutaa että vaimon pitäisi olla samassa ammatissa? EIhän raksamiehen vaimokaan mene väistämättä töihin raksalle eikä pankinjohtajan vaimo pankkiin?