Tapahtuuko miehelle jotain jos nuolee hiivapimppiä?
öööh liian noloa etten tarkemmin kehtaa sanoa mutta onko miehelle jotain sivuvaikutuksia ja tuleeko oireita?
Kommentit (14)
suuhun tulee valkoiset visvaavat reunat.
Mahataudilla selviää, ei sen vakavempaa yleensä.
jos naisella on hiiva niin mieskin voi saada sen
no ei varmaan kannata ihan hirveesti etukäteen pelästyä. Normi suuhygienia - ei mitään lisärassausta ja katsotte kuinka menee.
Ei se hiiva yleensä tasapainoisilla limakalvoilla pahemmin viihdy.
Etpä ole ainoa, joka on puhdistuttanut hiivaisen tussunsa puutteessa elävälle!
Olet täysin vastuuton, jos et kerro, että sinulla on hiiva. Haluatko tartuttaa taudin tahallasi??
Hei haloo miehet, hiivaista, syyläistä pöpöpesää: ei tikullakaan saati kielellä..
Se maistuu aivan karmealta :(. Ja se käry! Kyllä minä huomasin, että naisellani on hiiva. Ei ollut tajunnut itse tehdä asialle mitään ennenkuin huomautin asiasta.
Hiivaista pillua tarjolla...YÖKS!
Miten olisi jos hoitaisit itsesi kuntoon!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:49"]Olet täysin vastuuton, jos et kerro, että sinulla on hiiva. Haluatko tartuttaa taudin tahallasi??
[/quote]
No on myös vähän hassua, jos tunkee suunsa ja nenänsä hiivapimppiin eikä huomaa mitään. Kyllähän se jo haisee kamalalle!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:49"]Olet täysin vastuuton, jos et kerro, että sinulla on hiiva. Haluatko tartuttaa taudin tahallasi?? [/quote] No on myös vähän hassua, jos tunkee suunsa ja nenänsä hiivapimppiin eikä huomaa mitään. Kyllähän se jo haisee kamalalle!
[/quote]
No jos eka kerta..etkös hiffaa!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:49"]Olet täysin vastuuton, jos et kerro, että sinulla on hiiva. Haluatko tartuttaa taudin tahallasi?? [/quote] No on myös vähän hassua, jos tunkee suunsa ja nenänsä hiivapimppiin eikä huomaa mitään. Kyllähän se jo haisee kamalalle!
[/quote]
No jos eka kerta..etkös hiffaa!
[/quote]
Astetta paskempi eka kerta jos heti osuu hiivapillusalaaja kohdalle. :D
No tulee!!! Hiiva menee suuhun ja voi siitä levitä vaikka minne. Minun miehellä meni aivoihin ja siitä oli leikki kaukana. Pitkät hoidot tuli.