Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku täällä kokeillut kookosöljyllä purskuttelua?

Vierailija
10.11.2014 |

Pitäisi kuulemma auttaa kaikenmaailman suuongelmiin, ihan kariekseen ja hammaskiveenkin. Vaalentaa hampaita, parantaa ientulehdusta yms.

Uskoako vai ei?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva suu syöpälääkityksen vuoksi. Purskutan seesamöljyllä.

Vierailija
2/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kookosöljyä:
-Vedenkestävän meikin puhdistukseen
-Päivä-, yö- ja käsivoiteena
-Hieronta- ja liukuvoiteena
-Yskänrokkoon
Kuiville limakalvoille muutenkin, esim nenään

En yhtään ihmettelisi jos purskuttelu auttaisi mainitsemiisi asioihin, on sen verran monipuolinen tuote..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon purskutellut vasta pari kuukautta, mutta huomaa jo selvästi, että hampaat on vaalentunut. Mun paheita kun on punaviini ja kahvi. Seesamöljyä käytän.

Vierailija
4/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on positiivisia vaikutuksia, mutten pysty. Neitsytkookosöljy maistuu kyllä hyvälle, mutta suuhun muodostuu sekunneissa kuvottava sylkimälli, joka vaan ällöttää liikaa

Vierailija
5/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:42"]

Mä oon purskutellut vasta pari kuukautta, mutta huomaa jo selvästi, että hampaat on vaalentunut. Mun paheita kun on punaviini ja kahvi. Seesamöljyä käytän.

[/quote]

Miten kauan purskutat? Illalla, aamulla vai molempina? Pesun jälkeenkö? Mulla on tummentumia hampaissa, ja jouduin lopettamaan valkaisevan tahnan (Yotuel) käytön, koska vihloi. En vain illalla jaksaisi tehdä tuota, kun muutenkin menee jonkin aikaa harjaamiseen ja lankaamiseen.

Vierailija
6/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä en taas huomannut vaalentumista, hampaat tummentuivat mielestäni. Lisäksi tuli nenäongelmia, joita kookoölystä voi tulla (tukkeutumista ). Lopetin parin viikon jälkeen.

Vierailija
7/11 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärin mukaan kookosöljy EI vaalenna hampaita sen enempää kuin tavallinen hampaiden pesukaan. Muista terveysvaikutuksista en tiedä, mutta reikiintymistä vastaan hampaat tarvitsevat fluoria.

Vierailija
8/11 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:42"]

[/quote]

Miten kauan purskutat? Illalla, aamulla vai molempina? Pesun jälkeenkö? Mulla on tummentumia hampaissa, ja jouduin lopettamaan valkaisevan tahnan (Yotuel) käytön, koska vihloi. En vain illalla jaksaisi tehdä tuota, kun muutenkin menee jonkin aikaa harjaamiseen ja lankaamiseen.

[/quote]

Et varmaan jaksaisi purskuttelua, se tehdään aamuisin ennen syömistä ja on kestoltaan 15-20 min.

Vierailija
9/11 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa purskutella omaa virtsaanne 30 min aamuin illoin. Auttaa kaikkiin suuongelmiin ja tämän lisäksi ehkäisee syöpää.

Ostoskanavalta saa myös todella laadukkaita tuotteita. Ne on niin laadukkaita, ettei niitä tavallisissa kaupoissa edes myydä.

Vierailija
10/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomu kylmäpuristettukookosöljy on antibakteerista ja suhteellisen puhdasta eli muun hammashoidon ohella oikein hyvä suun terveydelle.

Vierailija
11/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin muutaman kerran, mutta ei ole minun juttuni.