Sukulaiseni eivät pysty sanomaan tutuilleen minun olevan kauppatieteiden maisteri
Olen oikeasti vastuussa pörssiyhtiön taloudesta. Kuitenkin perheeni valehtelee minun olevan ammattikoulun käynyt merkonomi.
Mistä tuo voisi johtua?
Kommentit (19)
Jos he eivät oikeasti tiedä. En yllättyisi etenkään jos vanhemmat on duunareita. Kaikenlisäksi moni puhuu kauppakorkeakoulusta, "kauppiksesta", ja samoin on puhuttu kauppakoulusta...
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun edes omat sukulaiset eivät arvosta?
Mitähän ne arvostaisi? Halonhakkuuta?
Joko kyseessä on tietämättömyys tai kateus. Jos tuo on kateus, niin sitten noiden kanssa on vaikeampi toimia.
Jos ne keille he puhuivat ovat kouluttamattomia ihmisiä, niin ehkä he pelkäävät että korkeakoulutuksesta kertomista pidettäisiin leuhkimisena?
Outoa olisi kyllä tuokin. Ei tuohon mitään järkevää syytä keksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
"Pörssiyhtiön taloudesta vastuussa" ja tuommoinen rassaa :D :D
Ootko vähän yksinkertainen?
Tosi huono.
Juuri googletin varmistuksen asialle, todellakin merkonomiksi valmistutaan ammattikoulusta. Googlaa jos et usko.
T. Ei ap, eikä tuon kommentin kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että et osaa keksiä provoa.
Kun merkonomiksi ei opiskella
ammattikoulussa. Oikeasti.Ota tosiaan iltalääke käy nukkumaan.
Huomenna on uusi päivä.
Ennen merkonomiksi ei opiskeltu ammattikoulussa. Nykyisin opiskellaan. Vanhaa merkonomi vastaatradenomi
Vanha merkantin tutkinto vastaa nykyistä merkonomia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri googletin varmistuksen asialle, todellakin merkonomiksi valmistutaan ammattikoulusta. Googlaa jos et usko.
T. Ei ap, eikä tuon kommentin kirjoittanut
Nykyään. Minä olen aikoinaan valmistunut merkonomiksi kauppaoppilaitoksesta.
Vierailija kirjoitti:
"Pörssiyhtiön taloudesta vastuussa" ja tuommoinen rassaa :D :D
Ootko vähän yksinkertainen?
Tosi huono.
Ja tuut vielä alapeukuttamaan omaan provoketjuusi. Ei saat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun edes omat sukulaiset eivät arvosta?
Mitähän ne arvostaisi? Halonhakkuuta?
Tutkintoa kun kerran eivät kehtaa sanoa toisen olevan KTM.
Mitä tarkoittaa olla vastuussa pörssiyhtiön taloudesta? Mikä sun tehtävä on?
Meillä suku on täynnä vasemmistolaisia duunareita ja pari yliopiston käynyttä (opettajia). Sitten siskon tytär otti ja opiskeli kauppatieteiden maisteriksi ja alkoi oikein kunnolla pääoman palvelukseen, kun meni johonkin pörssiyhtiöön vastuulliseen asemaan. Jotenkin outoa se oli kaikille, mutta siihen totuttiin. Onneksi hänen perusluonteensa ei muuttunut.
Äidin hautajaisissa joku sukulainen tuli ehdottaa iltalukioon menoa. Hämmästelin kun suoritin yo-tutkinnon jo 80-luvulla ja hautajaisten aikaan ollut vuosia erään ison firman töissä.
Noei se mitään. Eräs toinen sukulainen kyseli samoissa kekkereissä "oletkos pysynyt kaidalla tiellä?" Minä vaan että Mitäh!
Luulevat sen olevan salaista tietoa?