Täällä kun lueskellut eri keskusteluja, niin eikö miehet käsittele erojaan ollenkaan?
Oli kyse 30v tai 50v niin lähdetään yllättäen uuteen suhteeseen salamaeroten. Kyseessä voi olla 5v tai 20v suhde. En usko että naiset eivät eron merkkejä huomaisi, välillä niitä ei oikeasti vaan ole ilmassa. Uusi nainenko eron käsittelyn sitten kuuntelee/kestää vai mitenkä nämä miehet asian hoitaa?
Vain tunteettomat/jotenkin henkisesti sairaat voivat erota pidemmästä suhteesta ilman henkistä käsittelyä.
Kommentit (148)
Olen huomannut, että miehet ja naiset, jotka hyppivät nopeasti sihteesta toiseen, ei ole joko ollut alun alkaen kovin sitoutunut siihen suhteeseen. Ei kaikki mene suhteeseen suuresta rakkaudesta.
Jokainen, joka on olkut rakastunut, joutuu käsittelemään eronsa. Se voi tapahtua myös ennen näkyvää eroa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että miehet ja naiset, jotka hyppivät nopeasti sihteesta toiseen, ei ole joko ollut alun alkaen kovin sitoutunut siihen suhteeseen. Ei kaikki mene suhteeseen suuresta rakkaudesta.
Jokainen, joka on olkut rakastunut, joutuu käsittelemään eronsa. Se voi tapahtua myös ennen näkyvää eroa.
Mun tietämissä tapauksissa myös hassua on ollut se, että se hyppijä on ollut se joka on kuitenkin vaikuttanut sitoutuneemmalta.
Ja ainakin yhden tapauksen tiedän, jossa mies oli joko vuosituhannen paras näyttelijä tai ei käsitellyt eroa suhteen aikana. Kaikki oli hyvin viimeiseen päivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan molemmissa: miehissä että naisissa on paskamaisia persoonia. Sitä en ymmärrä miksi näiden kanssa pitää muodostaa mitään suhteita?
Itse miehenä tiedän joitain miehiä, jotka halveeraavat exiänsä.Näköjään kaikki ihmiset eivät osaa rakastaa.
Ollako sitten nämä ihmiset narsisteja tai jotain muuta vastaavaa?(Ja nämä kysymykseni eivät odota vastausta)
Itse olisin todella varuillani, jos puolisokanditaatti avoimesti halveksuu ja morkkaa entistä puolisoaan. Hän on kuitenkin ollut tietoinen valinta elämän varrella. Ja mistäpä tiedät, vaikka olisit jonossa seuraavana morkattavana jollain aikajänteellä.
Hillitty kuvaus entisestä parisuhteesta tai jopa "se on monimutkaista, käsittelen vielä asiaa" nekin ovat parempia kuin että eksä oli paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan molemmissa: miehissä että naisissa on paskamaisia persoonia. Sitä en ymmärrä miksi näiden kanssa pitää muodostaa mitään suhteita?
Itse miehenä tiedän joitain miehiä, jotka halveeraavat exiänsä.Näköjään kaikki ihmiset eivät osaa rakastaa.
Ollako sitten nämä ihmiset narsisteja tai jotain muuta vastaavaa?(Ja nämä kysymykseni eivät odota vastausta)
Itse olisin todella varuillani, jos puolisokanditaatti avoimesti halveksuu ja morkkaa entistä puolisoaan. Hän on kuitenkin ollut tietoinen valinta elämän varrella. Ja mistäpä tiedät, vaikka olisit jonossa seuraavana morkattavana jollain aikajänteellä.
Hillitty kuvaus entisestä parisuhteesta tai jopa "se on monimutkaista, käsittelen vielä asiaa" nekin ovat parempia kuin että eksä oli paska.
Eikös se yleensä ole, että toisiin rakastutaan sokeasti, että ei nähdä rakkauden kohteesta niitä huonoja puolia? Mahtaa varmaankin olla, että kavereille puhutaan ainoastaan halveeravasti eksistä, että nyksiltä taitaa jäädä pimentoon puolisonsa halveeraava suhtautuminen. Kaveriporukoissa kun kuvitellaan olla kovempaakin jätkää.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheesta ois kauheaa olla mies jonka pitää vaan "kestää" kaikki eikä sortua kuten nainen voi.
Jos sorrut nainen lähtee. Harvassa on naiset jotka heikon miehen luo jää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, määrittele ensin eron käsitteleminen.
No eikö tämä nyt ole sitä asioiden läpikäymistä, mikä meni pieleen, miksi, miten jatkossa estää sama toistumasta.
Lisäksi se toisesta irrottautuminen henkisellä tasollaNämä juuri ovat niitä asioita, jotka on jo käsitelty omassa päässä ennen eroa.
Näiden käsittely alkaa heti naisen lähtöilmotuksen jälkeen ja kun ei ole riippuvainen muiden mielipiteestä ja neuvoista käsittely käy suhteellisen nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheesta ois kauheaa olla mies jonka pitää vaan "kestää" kaikki eikä sortua kuten nainen voi.
Jos sorrut nainen lähtee. Harvassa on naiset jotka heikon miehen luo jää
Jos noin on, niin meidän miehien kannattaisi itkeä aina, kun mahdollista. Erottuu hyväksikäyttäjät toisista.
Up