Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä kun lueskellut eri keskusteluja, niin eikö miehet käsittele erojaan ollenkaan?

Vierailija
23.09.2021 |

Oli kyse 30v tai 50v niin lähdetään yllättäen uuteen suhteeseen salamaeroten. Kyseessä voi olla 5v tai 20v suhde. En usko että naiset eivät eron merkkejä huomaisi, välillä niitä ei oikeasti vaan ole ilmassa. Uusi nainenko eron käsittelyn sitten kuuntelee/kestää vai mitenkä nämä miehet asian hoitaa?

Vain tunteettomat/jotenkin henkisesti sairaat voivat erota pidemmästä suhteesta ilman henkistä käsittelyä.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Osa käsittelee erot ja osa siirtyy suoraan seuraavaan suhteeseen. Veljeni on aina ollut eron jälkeen muutaman vuoden yksinään. Samaten moni miespuolinen kaverini. Yksi on siirtynyt saman tien uuteen suhteeseen. Itkenyt ehkä viikon eroa ja ollut aivan täysin rikki. Sitten on lähtenyt baariin ja pyöritellyt jotain naisia ja 1-2kk päästä on ollut uusi tyttöystävä.

Vierailija
22/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, koska kaikissa eroissa joita tiedän niin nainen ollut se kuka on eron halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut päinvastaisen ilmiön, eli naiset joita olen tapaillut eroni jälkeen, ovat olleet lähes poikkeuksetta juuri eronneita tai ero muuten käsittelemättä.

He ovat herkkiä ihastumaan ja heihin on siksi helppo kiintyä, mutta eihän ne jutut kestä, koska se käsittelemätön ero nousee pintaan ja naisen ihastus sammuu. Toki ennen eroilmoitusta on jo laitettu uuden miehen haku päälle, koska ei osata olla yksin.

Harmi kun itselläni meni liian pitkään tajuta tämä kaava ja ehdin satuttaa itseni monesti. Oman eroni olin käsitellyt aikaa sitten ja jotenkin uskoin naisten vakuuttelut omasta mielentilastaan.

Sittemmin ymmärsin olla vain kevytsuhdemielellä vasta eronneiden kanssa, vaikka kuinka olisivat esittäneet olleensa toipuneita. Laastariksi olen lähtenyt ihan tietoisesti. Lopulta löysin vakavan suhteen aikoja sitten eronneen naisen kanssa.

Niinno, voihan mieskin siirtyä heti seuraavaan näin eli hetken ihastuminen. Kauanko nämä suhteesi ovat yleensä kestäneet?

Vierailija
24/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo ihmiset universumi ja netti on täynnä kirjoja ja materiaalia tästä (ja on ollut kauan) ja silti kysytte vauvapalstalta. Täällähän ne asiantuntijat on...

No siis miehet ja naiset kasvavat lapsesta lähtien eri tulokulmiin. Miehet oppii minä-tarpeet ja eteenpäin menemisen ensin, naiset turvallisuuden ja toisten tarvitsemisen ensin. Ideaali kai on että jossain kohtaa elämää opitaan se vastakappale ja sitten ehkä miehet ja naiset ymmärtää toisiaan. Mut siis että tästä noin karkeasti se sukupuolten välinen kinaaminen johtuu. Tutkintoja hankkineet ihmiset on kirjoittaneet piljoona kirjaa asiasta ja niitä löytää myös kirjastosta.

No mä kysyinkin kokemuksia täältä ja mielipiteitä. Osaan kyllä mennä tarvittaessa myös kirjastoon jos haluan :D

Faktat tuo jotain järkeä mutuiluun. Just saying.

Vierailija
25/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että naiset hyppää uuteen suhteeseen, miehet masentelee ja tappaa itsensä. Ei tietenkään koko totuus.

Vierailija
27/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo ihmiset universumi ja netti on täynnä kirjoja ja materiaalia tästä (ja on ollut kauan) ja silti kysytte vauvapalstalta. Täällähän ne asiantuntijat on...

No siis miehet ja naiset kasvavat lapsesta lähtien eri tulokulmiin. Miehet oppii minä-tarpeet ja eteenpäin menemisen ensin, naiset turvallisuuden ja toisten tarvitsemisen ensin. Ideaali kai on että jossain kohtaa elämää opitaan se vastakappale ja sitten ehkä miehet ja naiset ymmärtää toisiaan. Mut siis että tästä noin karkeasti se sukupuolten välinen kinaaminen johtuu. Tutkintoja hankkineet ihmiset on kirjoittaneet piljoona kirjaa asiasta ja niitä löytää myös kirjastosta.

Mutta kun ei miehet mene eteenpäin sehän se just on. Naiset menee aina eteenpäin mutta mies on aina vanhassa kiinni koska henkinen kypsyys puuttuu. Miettikääpä vähän sitä vaihdoin ämmän uuteen lausetta. Jos on päässyt eroon eikä kaipaa niin miksi edes muistaa sitä exää?

Vierailija
28/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei miehet mene eteenpäin sehän se just on. Naiset menee aina eteenpäin mutta mies on aina vanhassa kiinni koska henkinen kypsyys puuttuu. Miettikääpä vähän sitä vaihdoin ämmän uuteen lausetta. Jos on päässyt eroon eikä kaipaa niin miksi edes muistaa sitä exää?

Ehkä sinulla on eri kokemus - minun kokemus on se että miespuoliset nopeammin etsii seuraajan ja paikkaa kaikki tuntemukset sillä.

Vierailija
29/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu. Ei se surussa vellominen auta yhtään asiaan. Eipä toisten kokemukset aina näy ulospäin.

Vierailija
30/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaa hypätä liikkuvaan junaan, ts. vaihtaa naista lennossa. Naisten pitäisi oppia sama. Jos ukko ei puhuttele, etsii koko ajan uutta ja vaihtaa ilmoittamalla joku päivä tälle vanhalle (miel. pelkällä tekstarilla), että ero on nyt tulossa. Samat taktiikat käyttöön kuin niillä. Katsotaan miten suu sitten pannaan, kun kaikki pelaa samaa, kieroa peliä

Junasta toiseen junaan ei hypätä ihan siitä syystä, ettei ole kaksia kiskoja rinnakkain. Tarkoittanet, että miehet ovat kuin junanvaunut, saattaen vaihdettavia ei veturista vaan helmoista toisiin.

Vierailija
31/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan hyvin harva käsittelee tai sitten kun käsitellään niin pieleen menee ja rytinällä kun ei osata tapoja käsitellä.

Vierailija
32/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan hyvin harva käsittelee tai sitten kun käsitellään niin pieleen menee ja rytinällä kun ei osata tapoja käsitellä.

Mitä siitä sitten seuraa kun ei käsitellä, niinkuin elämään jatkossa?

Vierailija
33/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset kärsii erosta koska alkaa heti ajatella että ”mitä mä teen noille verhoille” ja ”apua tää nojatuoli einsit sovi mun yksiöön😩😫”.

Se on 100 % tällaista ”kärsimystä”.

Ei tarvi olla tutkija tietääkseen että ne on miehet jotka kärsii enemmän erosta.

Vierailija
34/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käsitellyt eroani yksin jo yli kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
35/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö mies erosta jos ottaa heti uuden?

Vierailija
36/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on että naiset hyppää uuteen suhteeseen, miehet masentelee ja tappaa itsensä. Ei tietenkään koko totuus.

Mäkin tiedän tommoisia tapauksia ja viina ollut osallisena noissa miesten tapauksissa ja tuon takia laitoin ekalle sivulle viestin: joko uusi nainen tai viina.

Vierailija
37/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on tosiaan se suuri virhe, että tuo ei ole eron perusmalli. Eron hakee lähes aina nainen. Miehelle asiaa tulee ihan puskista.

Pieni osa miehistä käyttäytyy varmasti kuten aloittaja kuvaa, naismaisesti. Mutta suurimmalle osalle ero on rankka paikka.

Miehet ovat parisuhdestabiileja, naiset eivät. Googlatkaa ihan huviksenne eri maiden homo- ja lesboparien suhteiden pysyvyyttä. Lesboparit eivät pitkään naimisissa ole, mieshomot taas ovat heteroitakin pidempään.

Ja sama tosiaan heterosuhteissa. Nainen on se, joka ei pysyvyyteen kykene.

Vierailija
38/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö mies erosta jos ottaa heti uuden?

Riippuu kai siitä minkälainen ero on.

Joillekin miehille varmasti on helpotus, kun pääsee alistavasta suhteesta eroon (esimerkiksi).

Vierailija
39/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole paljoa käsiteltävää, otetaan töistä tai harrastuksista 10-15v nuorempi ja elämä jatkuu, paitsi seksielämä on tietysti aktiivisempaa.

Vierailija
40/148 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus sellainen, että tässä miehet ovat niiiiiìiin paskoja, että miehet kuuluu haukkua maailman kuilun pohjalle?

Haistakaaa p...!