En kykene pitämään kihlasormusta
Mun poikaystävä kosi mua muutama viikko sitten ja käytiin melko pian ostamassa sormukset. Mä en kuitenkaan ole pystynyt pitämään sitä sillä se aiheuttaa jostain ihme syystä valtavaa ahdistusta. En kuitenkaan pelkää sitoutua enkä halua esittää sinkkua muille miehille. En ymmärrä miksi se ahdistaa niin paljon. Poikaystäväni ei ole vihainen mutta hieman pettynyt tilanteeseen. En tiedä mitä tehdä. Kohtalotovereita?
Kommentit (6)
Väärä kumppani sulla, oikean kanssa ei ahdistaisi.
Joo, taitaa olla väärä mies. Haluaisit uskoa että on elämäsi rakkaus mutta sydän sanoo toisin. Kuuntele sydäntä! Älä haaskaa elämää, jos et ole täysillä mukana. Kun oikea rakkaus tulee, sormusta kantaa ylpeänä. Mulle kihla- ja vihkisormukset on ehkä tärkeimmät esineet maailmassa. Olisin ihan järkyttynyt jos vaikka hukkaisin ne. Mutta nuorena tuli mentyä myös väärän kanssa kihloihin. Onneksi sen pysty perumaan.
Hö, tulin katsomaan kohtalotoveria mukamas. Itseä ahdistaa kihlasormus, koska se on tiellä. Minua ahdistavat muutkin korut käsissä, kaulassa ja korvissa. Tuntuvat ylimääräisiltä möllykkeiltä.
Täällä myös yksi, häthätää voin käyttää kotona mutta töissä ja työmatkoilla otan pois. Paljon kätevämpää näin. Myös auringonvalossa käyttäminen aiheuttaa minua ahdistavan rusketusraidan, en käytä kesällä.
Itseänikin aluksi kummastutti sormus mutta nopeasti siihen tottui!
Up