Äidiksi 28v & 36v. Isä saman ikäinen. Mielipiteitä?
Tai kysymyksiä? Kun mun ikäiselle toi ask on jo vähän liian nuori paikka. :)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:07"]
Onhan toi nyt aika vanha mutta jos jaksaa nii ok.
[/quote]
Mä olen 40 vuotias ja monet kun kavereista on samanikäisiä. Siis miksi esim 40 vuotias ei jaksaisi? Onko joku oletus että 40 vuotias on loppuun ajettu ihmisraunio? Tietysti on mt ongelmia ym, mutta näitä nyt löytyy joka ikäluokasta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:07"]
[/quote] Niinpä. :)
t. ap
Vanha se tulee vielä sinustakin, tiedoksesi, jos sinne asti elät. Että irvuile siihen tahtiin!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Mä olen 40 vuotias ja monet kun kavereista on samanikäisiä. Siis miksi esim 40 vuotias ei jaksaisi? Onko joku oletus että 40 vuotias on loppuun ajettu ihmisraunio? Tietysti on mt ongelmia ym, mutta näitä nyt löytyy joka ikäluokasta.
[/quote]
Ei suinkaan :) Mutta kyllä se on fakta että parikymppinen toipuu synnytyksestä paremmin ja jaksaa enemmän. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, jokainen tekee kun tuntee olevansa valmis, oli sitten 17 tai 45
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:07"] Onhan toi nyt aika vanha mutta jos jaksaa nii ok. [/quote] Mä olen 40 vuotias ja monet kun kavereista on samanikäisiä. Siis miksi esim 40 vuotias ei jaksaisi? Onko joku oletus että 40 vuotias on loppuun ajettu ihmisraunio? Tietysti on mt ongelmia ym, mutta näitä nyt löytyy joka ikäluokasta. [/quote] Ei suinkaan :) Mutta kyllä se on fakta että parikymppinen toipuu synnytyksestä paremmin ja jaksaa enemmän. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, jokainen tekee kun tuntee olevansa valmis, oli sitten 17 tai 45
[/quote]
Jaksaa enemmän mitä? Juosta lapsen perässä? Jaksaa yövalmiset paremmin? Vai hanskaa äitiyden henkisen puolen paremmin? Entäpä talouden pöyrittämisen? Jos parikymppinen toipuu synnytyksenstä nopeasti, niin eipä se vanhemmiltakaan tolkuttomia aikoja vie.
Mä olin 28, kun esikoinen syntyi ja 36, kun keskimmäinen syntyi. Sain vielä yhden 38-vuotiaana. Ihan hyvin olen jaksanut. Lapset ovat nyt 20, 14 ja 11.
Onko sama isä? Mikäs siinä, kiva että joku tekee lapsia vähän suuremmallakin ikäerolla, niin minäkin aion. Tosin sain esikoiseni 23-v. ja toinen tulee siinä 3kympin kieppeillä toivottavasti, sama mies on.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:44"]
Onko sama isä? Mikäs siinä, kiva että joku tekee lapsia vähän suuremmallakin ikäerolla, niin minäkin aion. Tosin sain esikoiseni 23-v. ja toinen tulee siinä 3kympin kieppeillä toivottavasti, sama mies on.
[/quote] No justhan tossa otsikossa mainittiin, että isä on saman ikäinen..
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:57"]
Mitä ihmeellistä tossa on?
[/quote] No kun täällä av:llä tuntuu olevan kaikki vähän ihmeellistä. Ehkä me hankittiin liian vanhana esim. Meidän koira, kun otettiin se 41-vuotiaina ja lapset oli 13 ja 5vee..