Lue keskustelun säännöt.
Naurattaa vouhkaus kihla- ja vihkisormuksista
10.11.2014 |
Meillä oli alkuun vaatimattomat sormukset kun oltiin vähätuloisia opiskelijoita. Nyt olen vaihtanut kihlat jo kahdesti ja vihkisormuksen kerran muhkeisiin timanttirenkaisiin. Sillä puolisolla on väliä, että on oikea alusta pitäen. Ei niillä renkailla ole mitään merkitystä ja turha mennä vararikkoon niiden takia nuorena. Nyt ne vanhat sormukset ovat matkasormuksina, ei tarvitse niin varoa ryöstöjä tai varkauksia.
Kommentit (22)
Pidän koruista. Rakastan sormustani ja olisin kyllä surullinen jos se katoaisi. Olisin myös surullinen, jos tyttäreni tekevät korvakorut katoisivat. Sormus on mieheni rakkaudella minulle valitsema.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:29"]
Jaa on minusta just ne vihkipäivänä vaihdetut renkaat on tärkeät tunnearvoltaan. Mies raukka osti silloin kalleimman mihin oli varaa. Sillä mennään loppuun asti. Ei ole tarvetta osoittaa kasvanutta varallisuutta niillä sormuksilla.
[/quote]
Eihän ne ole kuin koruja. Ei mikään taikakalu. Minulla ei ole sormuksia ollenkaan. Nuorena ei ollut varaa ja myöhemmin en ole mitään vihkisormuksia halunnut ostaa. En yleensäkään pidä sormuksista ja töissä ei niitä saa edes pitää.
[/quote]
Me ostimme mulle häitä varten halvimman mahdollisen ja miehelle ei ollenkaan, häihin meni liikaa rahaa ja tingittiin sormuksista. Ajateltiin, että joskus sitten, mutta ei olekaan enää viitsitty ja se halpakin jäi rasiaan kaapin perälle. Kun en ole koruihmisiä, niin miksi sitäkään pitäisi väkisin pitää. Kyllä me tiedämme olevamme naimisissa ilmankin. Vastaan on tullut kyllä muita ihmisiä, joita häiritsee se, ettei meillä ole sormuksia.