Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka et ole luonnonkaunis

Vierailija
10.11.2014 |

Meikkaatko joka päivä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei siitä oo mitään hyötyä. Oon näkymätön.

Vierailija
2/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, koska ei sillä oikein saa pelastettua mitään. En vain ole kaunis ja olen luopunut ajatuksesta, että minusta tulisi kaunis, nätti tai kivannäköinen edes meikkaamalla. Joskus meikkaan ihan omaksi ilokseni (ja vähän muidenkin). 

Vierailija
4/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näytän jotenkin nätiltä meikkien kanssa ja ilman meikkejä en nyt näytä petolinnun perseeltä, mutta ei tällä naamalla keneltäkään viedä jalkoja alta. Meikkaan jos jaksan ja haluan.

Vierailija
5/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä vähintään BB-voide + ripsari. Normimeikkini on hyvä pohja (BB-voide, peitekynä, puuteri, valokynää ja varjostuksia aurinkopuuterilla), siistityt kulmat, rajaukset silmiin + ripsari, poskipuna ja huulten rajaus. Normimeikillä minusta saa ihan kivannäköisen, eli vaivannäkö kannattaa!:) monet hämmästyvät, kun näkevät minut ekaa kertaa ilman meikkiä...

Vierailija
6/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan. En näyttääkseni nätimmältä vaan haluan peittää muutamat värivirheet.

Vierailija
7/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Reilusti.

Vierailija
8/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan tietenkin, muutenhan työkaverit juoksisivat karkuun!

Vierailija
9/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joka päivä (työtön), mutta jos on johonkin ihmisten ilmoille meno, niin silloin vähintään silmänympärykset piiloon ja ripsiväriä.

Vierailija
10/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoidetta ja puuteria laitan, jotta saisin edes pariksi tunniksi siedettävän näköisen ihon. Mitään ripsivärejä, huulipunia tai muita väriaineita en käytä.

Vierailija
11/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska meikki saa kasvot tuntumaan likaisilta ja meikki korostaa ryppyjä ja virheitä. meikittömänä on niin kuin neutraali,huomaamaton. ja se on rumalla plussaa.

Vierailija
12/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna olen ihan kauniiksikin kehuttu, ilman meikkiä mulla ei ole oikein piirteitä, olen tosi kalpea etenkin talvisin. Meikkaan aina töihin, kauppaan ja salille en erikseen meikkaa

Vierailija
13/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kysyä, kun nyt vauvan kanssa kotona ollessa ei meinaa viitsiä joka päivä, vaikka olen paljon paremman näköinen meikattuna. Ap

Vierailija
14/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoitovapaalla ollessa ei tullut aina meikattua, jos ei ollut mitään erityistä menoa. En siis meikannut puistoa ja kotia varten.

Työelämässä kyllä meikkaan, kevyt pohja ja vähän väriä silmiin, poskiin ja huuliin, ei mitään räikeää. Käyn myös kampaajalla säännöllisesti ja pukeudun hyvin, jotta näytän "kohtuulliselta".

Vierailija
15/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:54"]Tuli mieleen kysyä, kun nyt vauvan kanssa kotona ollessa ei meinaa viitsiä joka päivä, vaikka olen paljon paremman näköinen meikattuna. Ap
[/quote]
Voi elämä. Suurin osa ihmisistä on paremman näköisiä meikattuina.

Vierailija
16/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, mutten varsinaisesti kaunistuakseni, vaan peittääkseni muutamat graaveimmat virheet. Eli laitan ripsaria ja piirrän kulmat, sillä ne ovat luonnostaan värittömät. Ja puuteroin naaman, sillä se kiiltelee.

Vierailija
17/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:43"]

meikittömänä on niin kuin neutraali,huomaamaton. ja se on rumalla plussaa.

[/quote]

Ei varmasti ole huomaamaton, jos ihossa on paljon virheitä.

Vierailija
18/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken meikitöntä itseäni peilistä ja juu en ole luonnonkaunis. Meikkaan, mutta en aina. Kujlen välillä tosi rönttösen näköisenä. Eli luonnonkauniina:)

Vierailija
19/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis olla luonnonkaunis? Kuinkakohan monella miehellä on sama ongelma.

Vierailija
20/20 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa joka päivä, vaikka meikin avulla saan itseni kauniiksi kun taas ilman meikkiä olen värittömän ja sairaan näköinen. Ei aina tarvitse miellyttää satunnaisten vastaantulijoiden silmää, ja on oikeastaan hauska huomata miten näkynättömänä tuolla saa kävellä kun naama on ei yhtään minkään näköinen.