Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko raskaana vai mitä tämä on?

Vierailija
18.11.2014 |

Hei!
Minulla on ollut outoja tuntemuksia nyt ainakin kolmen viikonajan ellei kuukauden. Automatkoilla parina viimeviikkona on tullut todella pahaolo, en siis ole matkapahoinvoija. En ole pystynyt keinumaan kiikussa kun pahaolo yllättää. Vähän väliä on etova olo ja päätä särkenyt päivittäin kahden viikonajan. 2-3 viikkoa olen palellut iltaisin ja aamuisin päiväksi hellittää. Nälkä kurnii varsinkin aamuisin mutta ei tee mueli syödä mitääb, päivällä pakotan itseni syömään jotain. Täytyn todella pienestä. Olen ollut kolmeviikkoa todella väsynyt. Rinnat aristaa varsinkin nännit. Ja näitä on muitakin mutta nämä on yleisimmät. Minulla on ollut menkat viimekuussa mutta ne kesti ainoastaan 2 pv. Eilen illalla alkoi tuhruttelu ja aamulla tuli kiire vessaan kun verta lorahti leirusti ja se oli aivan kirkasta sen jälkeen rauhoittui ja nyt jo tunne kuin menkat olisi loppumassa. Mitään menkkakipuja ei ole ollut joka on myös harvinaista minulle. Loppuuko rintojen aristua kun menkat loppuvat? Onko nämä raskaus oireita vai keksiikö joku mihin muuhun nämä voisi liittyä? Olen ulkomailla töissä vuoden verran ja täällä on lääkäri niin kallis että en viitsi mennä kertomaan näistä koska jos minulla ei olwkkaan mikään ni ärsyttää maksaa turhasta. Oleb myös tällähetkellä rahaton niin en saa testiä ostettua apteekista. Voiko tämä olla vain mieleni työtä jos salaa halunkin olla raskaana?
Kaikki tieto on tervetullutta :)
Kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla