Haluisin iskeä kahvilan tarjoilijan....
Mutta miten. Vinkkejä kiitos :). Olen yh ja kahvittelen usein eräässä kahvilassa lasten ja/tai kavereiden kanssa. Mies flirttailee melkeinpä joka kerta, sanoi kerran mm prinsessaksi ja kyselee kuulumisia. Miten jutussa voisi edetä? Hän ei tiedä olenko varattu enkä minä tiedä hänen tilannettaan. Miten voisin saada esim nimen selville?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:57"]Yleensä miehet laittaa puhnon kuittiin
[/quote] pomokin? Haluaisin toimia mahdollisimman korrektisti ettei vaan joudu vaihtamaan kahvilaa.
Todennäköisesti hän tekee vain työtään. Nauti flirtistä kun käyt kahvilassa, unohda muu.
T. Tarjoilija
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:15"]Todennäköisesti hän tekee vain työtään. Nauti flirtistä kun käyt kahvilassa, unohda muu.
T. Tarjoilija
[/quote]
Aijaa. Ei mua yleensä tarjoilijat kutsu prinsessaksi. Enkä ole kuullut kavereitakaan kutsuttavan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:15"]Todennäköisesti hän tekee vain työtään. Nauti flirtistä kun käyt kahvilassa, unohda muu.
T. Tarjoilija
[/quote] flirttailuko kuuluu työnkuvaan? Mmmm...tyyppi ei kyllä juttele mitään esim mun kavereille, siis tekee työnsä hyvin, muttei kysele mitään tms.
Jos se susta olisi kiinnostunut olisi jo iskenyt sut, aikoja sitten. Unohda.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:31"]Jos se susta olisi kiinnostunut olisi jo iskenyt sut, aikoja sitten. Unohda.
[/quote] jaa. No eihän hän edes tiedä olenko vapaa kun ei nyt tule mieleen huudella kahvilassa tyyliin olen muuten vapaa . Mutta toki näin voi olla ettei kiinnostusta ole kunhan vaan lätkyttää :D
Kerran tuskailin saman asian kanssa mutta olin liian ujo kysyäkseni suoraan, pelkäsin kai torjutuksi tulemista.. Kirjoitin lappuun nimen ja numeron ja kun olin lähdössä niin annoin lapun miehelle ja lähdin posket punaisena. Muutaman tunnin kuluttua mies laittoi viestiä. Siitä tuli kiva kesäromanssi :)
Se flirttaa että tulisit uudestaan ja antaisit rahat puljuun.
Oletko ap koskaan käynyt ulkomailla?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:02"]Kerran tuskailin saman asian kanssa mutta olin liian ujo kysyäkseni suoraan, pelkäsin kai torjutuksi tulemista.. Kirjoitin lappuun nimen ja numeron ja kun olin lähdössä niin annoin lapun miehelle ja lähdin posket punaisena. Muutaman tunnin kuluttua mies laittoi viestiä. Siitä tuli kiva kesäromanssi :)
[/quote] pisteet sulle!! Mä en tiedä kehtaanko,kun en ole paikalla ikinä yksin ja jos homma ei toimisi, en kehtaisi kavereille selittää miksen halua enää sinne kahville :D
Mullekin nuorena tyttönä Lontoossa bussikuski sanoi "darling" ja mä luulin, että se vanha irstas äijä flirttaili mulle! Onneksi en antanut puh.nroa sentään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:07"]Oletko ap koskaan käynyt ulkomailla?
[/quote] noin15 eri maassa, mutta miten se tähän liittyy?
Menet sinne kahvilaan ensi kerralla ennen niitä kavereita, sanot kavereille, että tapaatte suoraan siellä ja menet itse jonkin verran ajoissa. Siinä sitten ehdit jutella tiskillä vähän aikaa, ja ilmaiset jotenkin "kiva päästä taas näkee kavereita, kun näin yh:na ei aikuista seuraa kotona ole" tms. En tiedä, saattaa olla aika läpinäkyvää, mutta en tiedä nyt miten muuten voisit ilmaista olevas vapaa. En itsekään ikinä tekis suoraa iskuyritystä. Tai flirttaile vaan oikein kovasti takaisin ja anna tässä ymmärtää, että olet vapaa. Emt.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:53"]Menet sinne kahvilaan ensi kerralla ennen niitä kavereita, sanot kavereille, että tapaatte suoraan siellä ja menet itse jonkin verran ajoissa. Siinä sitten ehdit jutella tiskillä vähän aikaa, ja ilmaiset jotenkin "kiva päästä taas näkee kavereita, kun näin yh:na ei aikuista seuraa kotona ole" tms. En tiedä, saattaa olla aika läpinäkyvää, mutta en tiedä nyt miten muuten voisit ilmaista olevas vapaa. En itsekään ikinä tekis suoraa iskuyritystä. Tai flirttaile vaan oikein kovasti takaisin ja anna tässä ymmärtää, että olet vapaa. Emt.
[/quote] kiitos tämä oli hyvä vinkki!!
"Näyttäkää minulle hetero tarjoilijamies, niin minä näytän teille valehtelijan"
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:56"]"Näyttäkää minulle hetero tarjoilijamies, niin minä näytän teille valehtelijan"
[/quote] tämä oli hauska
Vilauta sille. Toimii 115% tapauksista olen asiantuntija.
Yleensä miehet laittaa puhnon kuittiin