Minä olen läski.
Ylipainoa 20 kiloa. Tiedän, että pitäisi laihduttaa ja tiedän miten se tapahtuu. Vähemmän kaloreita, enemmän kulutusta. Helppoa se on mutta kun RUOKA ON VAIN NIIN HYVÄÄ! Ruoka ja herkut on ainia ajanviete, ainoa tapa juhlia ja palkita, ainoa harrastus.
Minulla ei ole isoja luita tai sairauksia. Minä en ole tyytyväinen itseeni tällaisena. Minä tiedän, miten laihdutetaan enkä väitä että "Ei se ole niin yksinkertaista". Kyllä se on. Olen pari kertaa jopa saanut pai on melkein normaaliksi. Sitten on alkanut kiinnostus loppua. Minä vain olen laiska ja mukavuudenhaluinen ja siitä joudun sitten kärsimään.
Tämän lisäksi liikunta on mielestäni puuduttavaa ja tylsää. Kuntoni on hyvä, siitä ei ole kiinni. Tosiasia vain on, ettei minua kiinnosta ravata pihalla tai ähkiä salilla. Olisihan se mukava löytää motivaatio liikkumiseen, mutta kun ei niin ei. Seitsemän vuotta yritetty löytää mielekkäitä lajeja. Ei kiinnosta lenkkeily, ei sali, ei uinti, ei hiihto, ei sali, ei mikään ryhmäliikunta, ei spinning eikä kotijumppa. Töihin pyöräilen mutta se ei riitä.
Harmittaa oma tilanne, mutta ainakaan en elä itsepetoksessa.
Kommentit (4)
Jos olet jo laihduttanut kertaalleen, mikset tekisi sitä uudelleen? Liikunnasta voi opetella nauttimaan!
Laihdutus on helppoa, ylläpito ei. Minä en edes rakasta ruokaa ja tykkään liikunnasta (jolle ei ole riittävästi aikaa). Minä en kai sitten ole rehellinen...
N 82 kg
Kokeile kiipeilyä! On kivaa ja hyväksi koko keholle!
Oho. Rehellinen läski.