Ketju malttamattomille opintojen aloittajille!
Onko muilla jännäkakka housussa vai olenko ainoa?
Kommentit (4)
Joo kyllähän tuo vähän pelottaa, varsinkin kun mun koulutus tulee olemaan englanninkielinen ja täysin verkko-opintoina toteutettava ja aika tekninen. On kyllä oman alan YAMK, mutta hirvittää vähän silti, varsinkin kun ikää on jo 50 ja edellisistä opinnoista on jo jonkin aikaa. Tosin ne edellisetkin työn ohessa suoritettuja täysin aikuisena, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän tuo vähän pelottaa, varsinkin kun mun koulutus tulee olemaan englanninkielinen ja täysin verkko-opintoina toteutettava ja aika tekninen. On kyllä oman alan YAMK, mutta hirvittää vähän silti, varsinkin kun ikää on jo 50 ja edellisistä opinnoista on jo jonkin aikaa. Tosin ne edellisetkin työn ohessa suoritettuja täysin aikuisena, mutta silti.
Sinulla on ainakin kokemusta ja itsesi johtamisen taitoja. En olisi sinuna huolissaan. Olet varmaan etätöitä tehnyt jne. eli ei sen kummempaa. Luota itseesi :)
Hirveä lista muistettavana asioita. Onneksi ei tarvitse muuttaa toiselle paikkakunnalle, niin on yksi suuri asia vähemmän hoidettavana. Mutta elo-syyskuun vaihteeseen pitäisi malttaa odottaa silti. Aloitustilaisuus, kali kali :p