Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun vauvasta haaveilevat <3

10.11.2014 |

Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!  

Kommentit (255)

61/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Varovaiset) onnittelut Kiukkunen! Kyllä toi aika vahva haamuks on jos multa kysytään! ;) 

62/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ku karkas...

Eli siis mulla taas on ihan semmonen olo et nyt oon joko tulossa tosi kipeäksi tai sitten on tärpännyt. Testi näyttää vielä negaa mutta kropassa on jotain vialla. Olen TODELLA turvoksissa, pahaolo vaan vahvistuu, ihan hirvee uupumus ja kaiken lisäks mä oon aivan jäässä! Ihan samanlainen olo kuin viimeksi plussatessa. :O Nyt jännittää. Kuitenkin tiedän ettei välttämättä näkyiskään vielä kun esikoisestakin näkyi vasta kp 30 ja oireet alkoivat aikaisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 3 lapsen äiti ilmottautuu mukaan elokuun kuumeilijoihin. Ensinmäinen yritys kerta meneillään ja kp 25/28-30. Luulen et ovulaatio oli kp14, n tosin voi olla varma ku en sitä testaillu, mutta tuntemukset oli sen suuntaiset. Oireita on ollut vaikka kuinka, tosin voi myös olla kuviteltuja ja osa liittyä ihan normaali kuukautis kiertoon. On mm. suuta kuivannut, maistunu metalli suussa, muutaman päivän jomotti alavatsa oikealta puolelta ja ollut myös lämmöt kohollaan ja päänsärkyä. Tänään on ollut oikeastaan päivä, millon ei ole tuntunut mitenkään erikoiselta. En usko, että näin pian tärppäisi ja toisina hetkinä myös aika varma, että sieltä ne menkat taas vaan tulee.

Aikaisemmissa raskauksissa olen testannu aina haamun sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja muutenki tosi pitkää on kestänyt et on muuttunut selkeäksi plussaksi. Enkä ikinä ole saanut haamua, jollen ole ollut raskaana. Kyllä mä kiukkunen luulen, että sunki haamu muuttuu vielä plussaksi. 

64/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään kp 28/28 ja testiin ilmestyi tänään plussa about tunnin pidätyksen jälkeen. Hiukan haalea, mutta ehkä tuo kuitenkin on plussa? Takana keskeytynyt keskenmeno pari kuukautta sitten.. ei yhtään lasta, 28 vuotias olen. Nyt jännittää, miten tässä käy. LA näyttäis laskurin mukaan olevan 31.7., mutta mielellään suosiolla tulisin elokuisiin, kun sellainen ryhmä jossain vaiheessa perustetaan. :)

65/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen järkyttävän kokoista kuvaa. Apua :D

66/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttäs Niinulikin et raskaaana oot! Ihanaa et plussia alkaa tulemaan, toiv nuo teidän viivat vahvistuu, uskoisin!!!

082015 tervetuloa ryhmään :)

Itsellä tuli nyt vähän tänka på...mulla alkoi kuukautiset tosiaan keskiviikkona ja nyt perjantaina ne on jo loppumassa, enää jotain pientä tuhnua tullut tänään. Yleensä ja aina mun kuukautiset kestää sen 4-5 pvää ainakin runsaina...:O Mistähän tää voi johtua....? OIsko se e-pillerien lopetus sit kuitenkin syynä et vuotaa miten sattuu.

67/255 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä ostellu mitään, ku esikoisen ajoilta on niin paljon jäljellä. Jos tyttö tulis, ni sit tarvis muutama mekko ostaa. Niit oon kyl ihaillu kaupas.

68/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Yksi haaveilija lisää liittyy joukkoon! Olen 28v ja 4,5v pojan mami. Olen pcos tyyppi ja siksi jännittelen täällä seuraavan pikkuisen aikaan saamista ja ovulaatioita että tuleeko niitä :) Nyt kiertopäivä 31/30-> ja ensimmäinen yrityskerta tässä kierrossa takana (ov- kp16 mahdollisesti) eli muutaman viikon päästä pääsee testailemaan :) 

Oireita on ollut ovulaatiosta asti,  viiltelevää kipua alavatsassa,  rinnat tuntuu hassuilta ja pieniä väsymis flunssa oireitakin on ollut.

olenpa onnellinen että löysin tänne ryhmään :)

69/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanaiset naiset! Ehkä se plussa alkaa olemaan, nyt kun vielä kyydissä pysyy!
Tepsuttelija mulla noi paleluoireet alkoi ihan ekana ja ne on kyllä jatkuneet vieläkin hyvin aaltoilevasti.
NIINULILLE onnea onnea plussasta!
UUSILLE tervetuloa, tämä on ihana sakki!
LA näyttäs olevan 2.8 ❤️

70/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussa naisille:)
Laskin päivät väärin olen tänään kp.20/28
Oireita alkoi eilen vähään vilua on ollut ja pistelua, jomottelua alavatsassa, nenä vuotaa vähään. Se on varmaan kiinnitymisvaihe.

71/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, kuten epäilinkin - menkat alkoi tänään. Joten kp 27 muuttui kp 1:ksi. Yritys jatkuu siis! :)

72/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on testattu kahdella eri merkkisellä testillä haamut!!! Haaleammat ku viivat kuin teillä muilla plussanneilla. :P En saa kuvaa lisättyä kun on kuulemma liian iso. :/  No ei pitäis innostua vielä kun tosissaan viime kierrossa oli se kemiallinen raskaus... Nyt on kaappi täynnä testejä. Teen nyt 5 päivää putkeen ja jos aina vaa näyttää ees jonkinlaista plussaa ni sit digi.

Minnih: Oon ymmärtänyt että voi mennä tosi pitkään et kierto tasaantuu pillereiden jälkeen. Se on niin yksilöllistä. 

Sannuh: Tsemppiä uuteen kiertoon! <3

Tepsuttelija kp 27/? yk1 

Miskaliina kp 28/?

Xara kp 26/31-33 ja yk4

Minnih kp 33/30 yk1

Delfin81 kp 9/26-30 ja yk 2

Evekin kp 26/? yk 5

Kiukkunen - Plussannut. <3

Tiuhtiska kp 25/28-30 yk 5

Sannuh kp 1/26-28 yk ?

Iica86 kp 20/28 yk ?

Niiinulii - Plussannut. <3

082015 kp 25/28-30 yk 1

73/255 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
74/255 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, saako tulla mukaan?

ite oon yrittänyt kaksplussan sivuilla pysyä mutta tuntuu että yk 1 hukkuu tonne pidempään yrittäjien joukkoon ja on vähän ulkopuolinen olo,

paljon onnea plussanneet, toivottavasti plussataan täältä kaikki muutkin pian. 

Elikkä 27 vuotias kahden lapsen äiti, kolmas toiveissa elokuulle. HormoniKierukka lähti elokuussa ja tää ois nyt neljäs kierto sen jälkeen. Kp 19/27-30 ja dpo5. Ovis on ihan ilman tikuttelua bongattu joten miten lienee laita sen paikkansapitävyydessä. :)

75/255 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi!

Mut voi kanssa lisätä tuohon listaan. Kp 26/ kierron pituus vielä hieman epäselvä minipillereiden jäljiltä. Viimeistään viikon päästä teen testin, jos ei menkat alkaneet.

Jännittäviä hetkiä kaikille!

76/255 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattiin :) en malttanut odottaa pidempään vaikka kierto aivan epäsäännöllinen :) digi mittari näytti 1-2 vko ja laskuri näytti La 29.7 :o

77/255 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikki plussanneet ! :) täällä jännitetään vielä..

78/255 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEPSUTTELIJA ja SINTTU, sydämelliset onnittelut molemmille!!
Minä täällä vain kiukuttelen, toivon ja rukoilen et loppuisi tämä ärhentely ja vois alkaa nauttia ja olemaan edes vähän iloinen asiantiimoilta.
Nyt jotain hömppää, isäntä lähtee kahdeks viikoks reissuun ja minä olen täällä sit hormoonihuuruissa itekseen neljän lapsen kanssa! Ihanata!

79/255 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta ilmeisesti totta. Digiin pamahti raskaana 1-2. Mä siirryn nyt sitten täältä pois ja joku muu saa päivittää listaa. Plussatuulia teille kaikille! <3

80/255 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä plusanneita on jo tosi monta, onnittelut kaikille.

Täällä eletään jänniä aikoja, odotan menkkoja alkavaksi tällä viikolla, saa nähä pääseekö sitä edes ite testailemaan vielä tässä kierrossa. Olo on tosi väsynyt ja lämmöt on koholla, koko aika on ollut 37.1. Tosin voin olla myös tulossa kipeäksi. 

Nyt kp 28/28-30