Elokuun vauvasta haaveilevat <3
Onkos täällä vielä muita? Itselläni on kp 15 meneillään ja jos tärppäisi niin la näyttäisi menevän elokuun puolelle. :) Vauvakuume on kova!
Kommentit (255)
Kiukkunen: Jostain toisesta keskustelusta luin, että jollekin oli sanottu ettei suositella.... että voi vaikuttaa thyroxin-lääkkeen imeytymiseen.... en nyt sitten yhtään tiedä uskaltaisko sitä alkaa litkimään, en halua kyllä että kilppariarvotkaan menee sekaisin :)
Jee lisää kuumeilijoita! Tervetuloa kaikille!
Hitsit mua jännittää. On oksettanut koko vkl. Viime raskaudesta mulla alkoi pahoinvointi kiinnittymisestä. Jospa nyt olisi käynyt samoin... Tuskin. Eiköhän pää tee taas kepposia. :P Kattelin juuri raskauskorttia että olen plussannut kp30 edellisen kerran. Silloin kierto oli tosiaan sen n. 32 päivää. :O Mä kun muistelin että plussasin paljon aikaisemmin. Perjantaina ajattelin tehdä ensimmäisen testin kun ei kierrosta ole tosiaan mitään tietoa.
Tepsuttelija kp 21/? yk1
Miskaliina kp 22/?
Xara kp 20/31-33 ja yk4
Minnih kp 27/30 yk1
Delfin81 kp 3/26-30 ja yk 2
Evekin ?
Kiukkunen kp 23/28 yk 3
(Meniköhän teidän kp:t oikein?)
MINNIH Joo mulla vaikutti lisäraudan otto selkeästi thyroxinin vaikutukseen kun verenluovutuksen jälkeen otin pari viikkoa. Vaikka otin sen raudan alkuillasta niin silti. Lääkityshän pitää olla snadisti yläkanttiin raskautta yrittävällä/olemalla.
Tepsuttelia, mä kans perjantaina testaan,
Yhessä sit plussataan! Eix nii :)
Meni kp:t oikein. Täällä on välil ollu vieläki etova oli, en tiiä mistä se johtuu, mut ihan normi menkat on kyl ollu. Ärsyttäviä nää alkupäivät, oispa jo lähellä ovista. ;)
Evekin Nyt siis kokeilen josko kolmannet menkat tulis ilman Teroja (viikon lopulla pitäs alkaa..). Jos ei tuu ni en tiiä, pitäskö mun taas soittaa terkkariin että miten jatkan noitten syömistä. Noita kuulemma voidaan syödä raskauteen asti. Eli kai niitä sit ois pitäny/pitäis syödä ja antaa menkkojen tulla niin pitkään kunnes raskautuu. Puolekstoista vuodeks riittäis noi pillerit, toivottavasti ei niin kauaa joudu oottelee plussia.. :/
Ainiin, Tepsuttelijalle onnea synttäreitten (vai pahoittelut vanhenemisen?) johdosta näin vuorokausi jälkikäteen :) En päässy koneelle eilen ollenkaan..
Tervetuloa uusille, jee, porukka kasvaa <3 Ja Tepsuttelijalle onnea täältäkin! :)
Pian toivottavasti päästään plussatestejä tekemään! Kuka testaa ekana ja milloin? :)
Mulla tuli sunnuntaina äkillinen pistävä kipu juuri oikealle alavatsaan (ovuloin siis oikealta tässä kierrossa), silloin dpo3 ehkä. Arvaatte varmaan että toivoin sen olevan kiinnittymisestä johtuvaa viiltämistä! Lisäksi sen minkä olen huomannu outona juttuna, että valkovuoto ollut nyt runsaampaa, ihan pikkuhousut märkänä (anteeksi ällöttävän tarkka kuvaus.) Voi että toivon että nämä olisi oireita, vaikka järki sanoo että liian aikaista millekään oireilulle näin dpo4 ja vähemmän :/
Miskaliina Okei. Kai ne sit ajatteli et syöt niitä tyytyväisenä puoltoist vuotta.. Onko sua tutkittu yhtään tai etsitty syytä miksei menkat tuu? Mua jotenki ärsytti kun terveyskeskuksessa sanottiin et se on ihan "normaalia" et ne on pois tai kadoksissa ties kuin kauan.
Mulla on ollut nyt perjantaista lähtien epämääräistä, verensekaista tuhrua. Olen pohdiskellut, voisiko tuo mahdollisesti olla kiinnittymisvuotoa. Oviksen olin bongaavinani joko kp 12 tai kp 13 (nyt siis menossa kp 22). Varsin jänniä aikoja siis elellään! :)
Ai niin, ikää mulla 27 vuotta ja kierrot pääasiallisesti olleet 26-28, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Hei,
täällä myös yksi kovastikin kuumeilija! Vauva on ollut haaveissa jo pitkään: 1v3kk yritystä takana, eikä ole vielä tärpännyt! :/ Olen 30v., samoin mun mies. Söin kymmenisen vuotta pillereitä ja nyt vasta on kierto palannut kutakuinkin säännölliseksi. Keväällä kierrot heitteli aivan miten sattuu, joten oviksetkaan ei ollu helppoja bongata. Viime viikolla sain kuitenkin tikutettua oviksen ja tunsin sen kehossakin tosi vahvasti, joten nyt taas jännätään miten käy. Erikoislääkäriaikaa odotellaan ja yritys jatkuu...Joka kuukausi on jaksanut toivoa, että ehkä tällä kertaa... :)
Plussatuulia kaikille!
-Tiuhtiska, kp 20/28-30
EVEKIN Ei tutkittu sen enempää. Kävin eka mun omalääkärillä josta en tykkää yhtään ja hän laitto mut sukupuolitautitesteihin ym jotka kaikki oli ok eli ei mitään semmosia ainakaan. Sit se juttu jäi siihen. Soitin sit ja sanoin et haluun jolleki toiselle lääkärille koska asia ei selvinny yhtään tän mun omalääkärin kautta ja sainki ajan sit uudelle, joka määräs nää Terot. Sanoivat kanssa ja olen ymmärtänyt että kun on pitkään syöny pillereitä niin on ihan normaalia että ei heti tuu menkkoja ja että yleensä puoli vuotta odotellaan ja sen jälkeen just määrätään Teroja sunmuita. Mutta jos ei tää tästä tasotu tää kierto tai muuten edisty tää homma ni meinaan kyllä soittaa uudestaan terkkariin.
TIUHTISKA Varmasti tuskallista kun noin pitkään on tuloksetta yrittäny :( Noita pillereitä en haluu koskaan enää syödä kun näin sekoittaa kehon toimintoja. Jos oisin tienny että ei kierto jatku normaalisti pillerietten lopettamisen jälkeen nii oisin varmaan lopettanu ne heti ku tapasin mieheni.. Mut eihän sitä usko että siitä kun on pillerit lopettanu siihen että tulee raskaaksi olis näin pitkä prosessi. Tsemppiä teille ja toivottaan että nyt ois onnistanu. Pidetään peukkuja :)
Mun kohdalle vois laittaa yk 2 koska eihän mulla koko alkuvuonna ole kai ollut edes mahdollista tulla raskaaksi kun kroppa vielä pillerihorroksessa.
Ääääääää nää menkkakrampit on pepusta! Oiskohan kiinnittymiskipuja? Kattelin laskurista että nyt ois kiinnittymisenaika jos olis 32 päivän kierto. Toivossa on hyvä elää. ;) Kaveri plussas sunnuntaina. Oli samalla niin onnellinen olo hänen puolestaan ja samalla niin kateellinen ja katkera. He myös yrittivät pikkukakkosta tai no tää oli yk1. Voi kun nyt olisi meilläkin tärpännyt niin olisi joku kenen kanssa kasvattaa mahaa. <3
Mikäs Minnihllä on tilanne? Kierron viimeiset päivät menossa. Onko tuntemuksia? Ootko testannut?
Tepsuttelija kp 23/? yk1
Miskaliina kp 24/?
Xara kp 22/31-33 ja yk4
Minnih kp 29/30 yk1
Delfin81 kp 5/26-30 ja yk 2
Evekin ?
Kiukkunen kp 25/28 yk 3
Oho mun kone sekoilee! En nähnyt uusia viestejä ollenkaan. Kiitos onnitteluista! :) Tervetuloa uusille!
Tässä vielä päivitetty lista:
Tepsuttelija kp 23/? yk1
Miskaliina kp 24/?
Xara kp 22/31-33 ja yk4
Minnih kp 29/30 yk1
Delfin81 kp 5/26-30 ja yk 2
Evekin ?
Kiukkunen kp 25/28 yk 3
Tiuhtiska kp 21/28-30 yk 5
Sannuh kp 23/26-28 yk ?
Jep, kierron viimeiset päivät on tosiaan menossa ja torstaina pitäis alkaa menkat. Kyllähän tässä on kieltämättä tunnustellut "olojaan" ja miettinyt et voisko tämä ja tämä olla oire raskaudesta jne... rinnat on vähän omituiset ollut pari pvää, alavatsaa silloin tällön sattuu ja väsyttää aika paljon, olo on jotenkin vähän "sairas"..mutta nämä oireet enteilee yhtälailla menkkojakin :) Ja kun pillereiden lopetuksesta ei ole kuin se 2kk, niin ei voi tietää millaisia oireita pitäisi olla.
TÄssä on nyt monena päivänä tehnyt mieli hakea tuolta kaapista clearbluen ovistesti ja testata tulisko tässä vaiheessa hymynaama näkyviin, mutta olen pitänyt itseni kurissa :D Päätin, että jos ei perjantaihin mennessä ala menkat niin sittenhän voisi mahdollisesti jo testata oikealla raskaustestilläkin. Odotukset sen suhteen, että olisi tärpännyt on aika minimaaliset kuitenkin, mutta uskon kyllä, että jos se vuoto sieltä alkaa niin kyllähän sitä vähän pettyy :) Tässä tilanteessa tosin, kun on vasta yk1, niin osaa olla tyytyväinen jos tulee ne menkatkin ajallaan :)
Ilmoittelen sitten loppuviikosta lisää mikä tilanne täälläpäin...:) Toivotaan että TEpsuttelijalla olis kyse nyt niistä kiinnittymiskivuista sekä sannuh:lla :) ja tervetuloa myös uusille.
Voi mikä päivä! Agret nousee nollasta sataan sekunnissa ja tunteet heittelee. Tänään pongattu jälleen yksi raskausoire nimittäin päänsärky! Ei ole miesmuistiin sellaista ollut ja tämäkin tyypillinen oire minulle. Mutta entä jos en olekaan? Voiko mieleni tehdä nyt tepposet että keksii nämä oireet? Tuntuu että toivon raskautuvani hullunlailla ja muutun koko ajan hullummaks! Arhg mitkä sekameteliajatukset!
MINNIH aloittaa Oulussakin ja me muut saadaan seurata perässä!
Tavalla tai toisella aikana minä hyvänsä!
MINNIH Mistä luit siitä greippimehusta ja kilppariongelmasta? Mulla kans vajis ja ostin toissapäivänä sitä mehua jos nyt ei ole tärpännyt. Moni lääke-, ja ravintolisähän vaikuttaa siihen lääkkeen imeytymiseen myös.
Minä voisin siirtyä kans tähän elokuiseen ryhmään koska raskausoireet vain voimistuu voimistumistaan. Eilen alkoi ihan ykskaks yllättäen verta vuotaa nenästä ja näin mulle juuri on aina käynyt. Mulle ei ole tullut niitä kiinnittymisvuotoja mutta ikenet tai nenä on vuotanut :D myös mielialat on herkillä, eilenkin itkin spontaanisti ja minä en yleensä itke vaikka olis aihettakin. Sen nenäverenvuodon ansioista tein eilen testinkin ettei vaan oliskin ollu jo toisella kuulla mutta se oli kyllä selkeä nega. Ensi viikon lopulla sit seuraavan kerran
Kiukkunen (30) 23/28 yk 3