Tekisi mieli poistaa facebookista kaikki kaverit ketkä
jakaa lemmikkeidensä kuviä päivästä toiseen. Voi kun meidän kissa tai koira on niin söpö ja ihana....ärsyttävää. Olen huomannut että monia muitakin ärsyttää sama asia, ainakin siitä päätellen et kuvista ei juuri tykkäillä tai komentoida.
Kommentit (26)
Mä en taas ymmärrä näitä jotka valittaa ihmisten olevan feikkeja facessa. Ehkä ihmiset ei vaan halua julkisesti käsitellä niitä elämän varjopuolia. Ei kenelläkään olo siihen velvollisuutta. Mulla on yksi kaveri, joka jossain vaiheessa valitti jotain jokaisessa päivityksessään. Käytiin läpi omat ja koiran sairaudet ja aina oli nyyh ja voih. Kyllä siitäkin oudon kuvan sai jos ei olisi tuntenut paremmin ja tiennyt hänen elämässään olevan muutakin.
Ois kiva tietää miten "aitona" muut pitää näitä feikkivalittajia. Ootteko itse sellaisia, et päivittelette faceen synkimmät salaisuutennekin?
Itse olen piilottanut niiden vauvakuvien postaajien päivitykset ja tykkäilen koirakuvista joita katselen mielummin. Kukaan ei onneksi pakota vauvan kuvia katselemaan, ei varmaan myöskään ap:n ole pakko koiria kattoa. Piilota niiden päivitykset tai poista kavereista... Yksinkertaista ja ei tarvitse olla valittamassa näin turhasta jutusta.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:34"]
jakaa lemmikkeidensä kuviä päivästä toiseen. Voi kun meidän kissa tai koira on niin söpö ja ihana....ärsyttävää. Olen huomannut että monia muitakin ärsyttää sama asia, ainakin siitä päätellen et kuvista ei juuri tykkäillä tai komentoida.
[/quote]
No poista ne. Piruako sitä täytyy täällä inistä? Olenhan minäkin poistanut kaikki jotka jakavat pelkkiä lapsikuvia ja päivitykset ovat aina sitä samaa saatanan penikka sitä penikka tätä lässytystä. Koska EI KIINNOSTA sen Insestiinan perseilyt ja paskan väri.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:34"]
[/quote]
No poista ne. Piruako sitä täytyy täällä inistä? Olenhan minäkin poistanut kaikki jotka jakavat pelkkiä lapsikuvia ja päivitykset ovat aina sitä samaa saatanan penikka sitä penikka tätä lässytystä. Koska EI KIINNOSTA sen Insestiinan perseilyt ja paskan väri.
[/quote] nyt heräsi uteliaisuus. Mikä noin vihaista ihmistä sitten kiinnostaa?
Kaikki ärsyttää! Lapsi/vauva/koira/ruoka/bileet päivitys. Mitä sitten olisi se ns oikea päivitys?
Ihmiset liittyy facebookkiin jotta saisivat tietää mitä vanhoille koulu-, työ, intti- ja opiskelukavereille kuuluu. Sitten valitetaan kun ihmiset kertovat kuulumisistaan.
Jos joku on koiraihminen niin se puhuu aina koirista, ihan sama ollaanko facebookissa vai kahvilassa. "Meijän muppe teki sitä ja tätä..." niin se vaan menee.
Itse olen aina tyytyväinen jos facebookissa olevat tuottavat sinne sisältöä, enemmän minua vituttaa ne jotka jakavat jotain jenkki mietelauseita päivittäin ilman sen suurempaa ajatusta. Mutta sekin on osa tuota sosiaalistamediaa.