Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli poistaa facebookista kaikki kaverit ketkä

Vierailija
10.11.2014 |

jakaa lemmikkeidensä kuviä päivästä toiseen. Voi kun meidän kissa tai koira on niin söpö ja ihana....ärsyttävää. Olen huomannut että monia muitakin ärsyttää sama asia, ainakin siitä päätellen et kuvista ei juuri tykkäillä tai komentoida.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat vaan, tuskin ne edes huomaa.

Vierailija
2/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sääntö sitten koskemaan vauvoja. Ja muita tärkeitä ihmisiä/olentoja. Haloo, mikset vain laita niin etteivät ko. henkilöiden päivitykset näy etusivullasi, problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:37"]

Sama sääntö sitten koskemaan vauvoja. Ja muita tärkeitä ihmisiä/olentoja. Haloo, mikset vain laita niin etteivät ko. henkilöiden päivitykset näy etusivullasi, problem solved.

[/quote]

Parempi, että poistaa. Miksi kukaan haluaisi ap:n kaltaisia kaverikseen? Kun vain hänen juttunsa on niitä tärkeitä.

Vierailija
4/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria on ylettömän kiinnostunut hienoista urheiluautoista. No olen vain klikannut että en halua heiltä kuvia, niitä iänikuisia autoja, etusivulleni. Muuten ollaan kavereita.

Vierailija
5/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinne Facebookiin voi laittaa, ettei ketään ärsytä? 

Vierailija
6/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu estää kuin yksinkertaisuus? Osaatko käyttää Facebookin toimintoja sen verran että tuo sujuu?

Vierailija
7/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin itseni koko feissarista...teennäisempää ympäristöä ei liene maailmassa. Joitain ihmisiä ei tunnistaisi niistä seinistä...todellisuudessa ovat ihan jotain muuta.

Vierailija
8/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:02"]

Mä poistin itseni koko feissarista...teennäisempää ympäristöä ei liene maailmassa. Joitain ihmisiä ei tunnistaisi niistä seinistä...todellisuudessa ovat ihan jotain muuta.

[/quote]

Joo minäkään en ole käynyt facessa aikoihin, ei vaan kiinnosta. Ihmiset vetää jotain roolia, tekis mieli joskus sanoa että haistakaa nyt pitkä paska ja mitä te oikein esitätte. Ihan helvetin nolo paikka nykyään, meinaa lähinnä yrjö lentää kun lukee niitä juttuja ja kattelee valokuvia.

Vierailija
9/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistanut kavereistani kaikki sellaiset, joita tiedän ärsyttävän, että laitan sinne koko ajan lasten, kissojen ja koirien kuvia. Se on mun elämää, ja on mulla niitäkin kavereita, joita juttuni kiinnostavat.

Vierailija
10/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on kivoja kavereita. Mukavia ja hauskoja myös facessa.

Vierailija
11/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota, että Facebookissa pitää keräillä kaiken maailman kavereita, joiden asiat ei pätkääkään kiinnosta ja joista ei edes tykätä! Eikö olisi parempi pitää se porukka sillä lailla suppeana, että mukana on vain ne OIKEAT kaverit, joiden päivityksistä ei tarvitse ärsyyntyä? Minua ei ainakaan haittaa yhtään, vaikka ystäväni laittaisi sata vauvakuvaa päivässä, minusta on ihana nähdä niitä.

Vierailija
12/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:34"]

jakaa lemmikkeidensä kuviä päivästä toiseen. Voi kun meidän kissa tai koira on niin söpö ja ihana....ärsyttävää. Olen huomannut että monia muitakin ärsyttää sama asia, ainakin siitä päätellen et kuvista ei juuri tykkäillä tai komentoida.

[/quote]

Poistat vaan rohkeasti,tai ainakin piilotat ärsyttävät ihmiset uutisvirrasta. Itse olen karsinut facebookista kaiken mikä ei kiinnosta,ei siellä ole pakko roikottaa kaverilistoilla "turhia" ihmisiä.

Vierailija
13/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse lemmikit, lapset, urheilusuoritusten raportoinnit eikä sekalaiset testit. Ainoa mikä ärsyttää on yrjötautipäivitykset ja Candy Crush Saga-kutsut...

Vierailija
14/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten tuollainen asia voi ärsyttää. Pääasiassa mun kaverit päivittää niitä kivoja ja mukavia asioita elämästään. En pidä sitä teennäisenä. Kuvat on aina kivoja ja kyllä mun mielestä kaikkia päivityksiä on kiva lukea, jos ne on siitä kaverin omasta elämästä. Kaikki pelihommelit ja mietelauseet on enemminkin turhia ja varsinkin ne pelijutut ärsyttääkin.

Vierailija
15/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, mä tykkään lemmikkien ja vauvojen kuvista mutta liika on liikaa! Sama juttu kaikki kumppaniin liittyvät jutut. Oikeastaan mitkä vaan jutut jos niitä on liikaa ja ne on samanlaisia. Mutta ryyppykuvia en jaksa katsella melkein ollenkaan. Ymmärrän jos on hauskat juhlat joista haluaa lähettää kuvan, se on okei. Mutta viikosta toiseen toistuvat, samankaltaiset perskännikuvat ei iske. En mä nyt ketään ole kavereista poistamassa niiden takia, mutta se on ikävää että ihminen antaa sellaisen kuvan itsestään ettei muuta tee kuin ryyppää, vaikka totuus olisi toinen.

Vierailija
16/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuulumiset kiinnostaa kyllä, varsinkin ihmisiltä keitä näkee harvoin ja kuvien kanssa ilman muuta kivempia. Ainoa mikä ärsyttää on kavereiden jakamat mainokset ja pelit.

Vierailija
17/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:24"]

En tajua, miten tuollainen asia voi ärsyttää. Pääasiassa mun kaverit päivittää niitä kivoja ja mukavia asioita elämästään. En pidä sitä teennäisenä. Kuvat on aina kivoja ja kyllä mun mielestä kaikkia päivityksiä on kiva lukea, jos ne on siitä kaverin omasta elämästä. Kaikki pelihommelit ja mietelauseet on enemminkin turhia ja varsinkin ne pelijutut ärsyttääkin.

[/quote]

Mua häiritsee kanssa ne iänikuiset mietelauseet,tai vielä pahempaa,joku "söpö" kuva jossa lukee "Hyvää huomenta/yötä/maanantaita!" Mulla on paljon facebookissa kissakuvia,mutta toisaalta myös fb-kavereina kissaihmisiä,tykkäillään toistemme kuvista. Ap voisi tosiaan valikoida kaverit kiinnostuksen kohteiden mukaan niin ei tarvitse ärsyyntyä.

Vierailija
18/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:18"]

Minua ei häiritse lemmikit, lapset, urheilusuoritusten raportoinnit eikä sekalaiset testit. Ainoa mikä ärsyttää on yrjötautipäivitykset ja Candy Crush Saga-kutsut...

[/quote]

Ne pelikutsut saa kyllä pois päältä sieltä ilmoituskeskuksesta. :D Mä en niillä spämmi muita kun heitä, joiden tiedän peliä varmasti pelaavan ja silti oon ottanu iteltäni pois käytöstä ne ilmoitukset. Ja ainahan voit myös asetuksissa käydä blokkaamassa sovellukset, jolloin niistä ei ainakaan mitään ilmoituksia sulle tule.

Vierailija
19/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erilaisia "kohderyhmiä" päivityksille. Lähisukulaisille ja parhaille kavereille laitan lapsi- ja eläinjuttuja ja kaikki muutkin tietysti, sitten on erikseen koiraihmisten ryhmä jotka saa kaikki koirapäivitykset, ja sitten on se muu porukka, jolle menee ne "kieli keskellä suuta"-päivitykset, jotka ei toivottavasti ärsytä ketään :D

Vierailija
20/26 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on niin surkuhupaisia. Eräskin fb-kaveri päivittää jatkuvasti kuvia ja raportteja koiralenkeistään ja sitten taas jakaa supertuloksiaan nettien älykkyystesteistä :). Niin ja tietty saama ihminen katsoo tarpeelliseksi päivittää kuvat syömistään ruuista. Pari päivää sittten tuli taas niinkin originellia kuvaa kun tilatut pizzat :D. Otan tän kaiken viihteenä ja heikkoina hetkinä se nostattaa. Mulla on kuitenkin elämässä vähän muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi