Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ikäeroa voisit enintään sinulla ja kumppanillasi olevan?

Vierailija
09.11.2014 |

Paljon teillä saisi olla enintään ikäeroa? 10v? 20v? 30v?

Mulla ja mun miehellä on jo lähemmäs 10v ikäeroa. Mutta voisin kuvitella puolisokseni jopa 20v vanhemmankin miehen eli viisikymppisen. Ei olisi kuitenkaan vielä mikään ikäloppu.

Sen vanhempaa en itselleni ottaisi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v

Vierailija
22/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 8 vuotta vanhempi ja tuntuu ikäerona mitättömältä. Samassa elämäntilanteessa ollaan, samat elämän arvot jne. Itse olen nyt 28, mies 36. Halutaan elämältä samoja asioita.

Olen seurustellut myös 15 vuotta vanhemman kanssa, kun olin 23 ja silloinen mies 38, mutta se kaatui liian erilaiseen elämäntilanteeseen, jossa hän olisi halunnut lapsia ja naimisiin heti, mihin en ollut ollenkaan valmis.

Eihän suhteen toimivuudessa ole iästä kysymys, vaan siitä, onko arvot, elämäntilanteet, haaveet, unelmat, kiinnostuksen kohteet jne. samat. Jos näissä suuria ristiriitoja, niin ei oman ikäinenkään silloin kelpaa. Omaishoitajaksi joutumisen riski ei ole ikäerokysymys. Fyysisestä ja henkisestä kunnosta voi pitää hyvää huolta ja kumpi tahansa voi elämäntavoistaan riippumatta koska tahansa sairastua vakavati tai joutua esim. vakavaan onnettomuuteen, jossa halvaantuu tms.

Syntymävuosien numerot eivät määritä parisuhdetta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyään haluan itseäni nuoremman miehen, tosin siinäkin rajana noin 5 vuotta. Vanhemmat miehet ovat ukottuneita ja no, vanhoja. Kyllä se vaan niin on, että useammin naiset pysyvät nuorekkaina ja itsestäänhuoltapitävinä kuin ukkelit. Nuoremmillakin naisilla voi mielipide muuttua kun vähän tulee ikää, ei se oma 10-20 vuotta vanha setämies enää sitten tunnukaan vetävältä.