Whatsapp ja siniset veet
Kommentit (45)
Ihmettelin ite ihan samaa koska ei ne eilen vielä sinisiä ollut :D
Miksi kaikkirn nähdyt viestit eivät ole sinisiä, osalla vain?
Jep, sitä että vastaanottaja on nähnyt viestin. Ennenhän kahdesta veestä näki vain sen, että viesti on mennyt perille. Kiva uudistus minusta! :)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:07"]Jep, sitä että vastaanottaja on nähnyt viestin. Ennenhän kahdesta veestä näki vain sen, että viesti on mennyt perille. Kiva uudistus minusta! :)
[/quote]
Miksi ei pelitä kaikissa keskusteluissa?
Miten niin nähnyt? Avannut sen whatsupin?
Mitkä vitun veet? Nehän on sellaiset "correct thickit".
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:07"]Jep, sitä että vastaanottaja on nähnyt viestin. Ennenhän kahdesta veestä näki vain sen, että viesti on mennyt perille. Kiva uudistus minusta! :)
[/quote]
[/quote]
Jos toinen osapuoli ei ole päivittänyt omaa whatsappiaan niin silloin ei pelitä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:09"]Miten niin nähnyt? Avannut sen whatsupin?
[/quote]
Lukenut kyseisen viestin
Mulla vain harmaita. Miten saan päivitettyä uuden version?
Minulla on joissain viesteissä harmaat väkäset vaikka toinen on sen jälkeen vastannutkin, eli ei tuo taida pelkästään se 'nähty' olla
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:09"]Miten niin nähnyt? Avannut sen whatsupin?
[/quote] No nähnyt sen viestin. Ennen pystyi kyllä päättelemään siitä, onko viesti nähty, milloin kyseinen henkilö on viimeksi ollut online
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:10"]Minulla on joissain viesteissä harmaat väkäset vaikka toinen on sen jälkeen vastannutkin, eli ei tuo taida pelkästään se 'nähty' olla
[/quote]
ja osa on silti sinisiä
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:09"]Miten niin nähnyt? Avannut sen whatsupin?
[/quote]
Lukenut kyseisen viestin
[/quote]
mistä se watsappi tietää onko viesti luettu?
[/quote]
Niin. Avannut teidän välisen keskustelun ja nähnyt lähettämäsi viestin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:07"]Jep, sitä että vastaanottaja on nähnyt viestin. Ennenhän kahdesta veestä näki vain sen, että viesti on mennyt perille. Kiva uudistus minusta! :)
[/quote]
[/quote]
Jos toinen osapuoli ei ole päivittänyt omaa whatsappiaan niin silloin ei pelitä.
[/quote]
Ahaa. Pitääpä sanoa äidille että päivittää
Mä en ole päivittänyt ja mulla vaihtui myös siniseksi sakarat.
2