Whatsapp ja siniset veet
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:15"]Minä luulin että kahdet vihreät veet tarkottaa et henkilö on lukenut viestin. Ja yks vee sitä että se on lähetetty. Sinisiä en ole vielä nähnyt.
[/quote]
Mikä puhelin sulla on?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:16"]1 tick: viesti lähtenyt serverille
2 tick: viesti saapunut vastaanottajan laitteeseen
[/quote]
nyt puhutaanki niiden muuttumisesta harmaasta sinisiksi
Kauanko ne serverillä on, jos ei heti mene perille?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:10"]Mitkä vitun veet? Nehän on sellaiset "correct thickit".
[/quote]
Sehän on v, ranskan sanasta "vrai", eli "oikein".
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:10"]Mitkä vitun veet? Nehän on sellaiset "correct thickit".
[/quote]
Sinua me odottelimmekin jo saapuvaksi, kiva että kiireistäsi huolimatta ehdit tulla heittämään yhden vittukommentin. :)
[/quote] Olen otettu. Luuleeko ihmiset tosiaan, että ne mitkä siinä on on V-kirjaimia?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:16"]1 tick: viesti lähtenyt serverille
[/quote]
nyt puhutaanki niiden muuttumisesta harmaasta sinisiksi
[/quote]
Ja nyt tulee noiden jälkeen sininen ja 2 kaksi "tickiä" kun keskustelu on avattu uuden viestin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:16"]1 tick: viesti lähtenyt serverille 2 tick: viesti saapunut vastaanottajan laitteeseen [/quote] nyt puhutaanki niiden muuttumisesta harmaasta sinisiksi [/quote] Ja nyt tulee noiden jälkeen sininen ja 2 kaksi "tickiä" kun keskustelu on avattu uuden viestin jälkeen.
[/quote]
Mikä puhelinmalli? iPhone?
Ja kun pyyhkäisee viestin kohdalta oikealta vasemmalle, avautuu viestin lokisivu, jossa eritelty send ja read ajat
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:16"]1 tick: viesti lähtenyt serverille 2 tick: viesti saapunut vastaanottajan laitteeseen [/quote] nyt puhutaanki niiden muuttumisesta harmaasta sinisiksi [/quote] Ja nyt tulee noiden jälkeen sininen ja 2 kaksi "tickiä" kun keskustelu on avattu uuden viestin jälkeen.
[/quote]
Mikä puhelinmalli? iPhone?
[/quote]
Samsung
Tietääkö joku, näkeekö vastaanottaja minun lukeneen viestin, jos luen sen esim. lentotilassa ilman nettiyhteyttä? Joo, kuulostaa tyhmältä, mutta jos on kiire enkä ehdi vastata ihan sillä hetkellä niin laitan aina lentotilan päälle ja käyn lukemassa viestit, jotta ihmiset eivät nää minun olevan paikalla/viimeksi nähty vähän aikaa sitten. Monelle näyttää tulevan meinaan "huono olo", jos on lähettänyt viestin jollekkin ja tämä henkilö on nähty paikalla muttei vastaa, jonka vuoksi suosin tota lentotilaa mutta mahtaakohan se nyt näyttää että oon lukenut viestit vaikka ilman nettiyhteyttä ne luenkin?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:29"]Ja kun pyyhkäisee viestin kohdalta oikealta vasemmalle, avautuu viestin lokisivu, jossa eritelty send ja read ajat
[/quote]
Ei minun whatsappissani ainakaan
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:29"]Ja kun pyyhkäisee viestin kohdalta oikealta vasemmalle, avautuu viestin lokisivu, jossa eritelty send ja read ajat
[/quote]
Minulla viestiä pitää painaa pitkään ja sitten ylhäältä valita i, jolloin näen koska toimitettu (kaksi harmaata v:tä) ja koska luettu (kaksi sinistä v:tä)
Teillä on viesti. Pyyhkäsikää sen kohdalta oikealta vasemmalle. Siinä näette, että milloin viesti on mennyt perille ja monelta luettu. Ne siniset veet tulee kun henkilö on avannut juuri sinun keskustelusi, eli nähnyt/lukenut viestit.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:36"]Teillä on viesti. Pyyhkäsikää sen kohdalta oikealta vasemmalle. Siinä näette, että milloin viesti on mennyt perille ja monelta luettu. Ne siniset veet tulee kun henkilö on avannut juuri sinun keskustelusi, eli nähnyt/lukenut viestit.
[/quote]
Ei toimi kaikissa versioissa eri puhelimilla
1 tick: viesti lähtenyt serverille