Naurattaa aina pahvilaatikossa nukkuvat vauvat
Vaikka sen kuinka koristelisi röyhelöillä niin on se silti pahvilaatikko :D
Kommentit (23)
Vauva tuntee olonsa turvalliseksi pienessä, itseään vain vähän isommassa sängyssä. Pahvi on hyvä lämmöneristäjä. Vauvalla on pahvilaatikossa hyvä olla. Se on erinomainen ensimmäinen sänky, ja lisäksi ekologinen. Ideahan on loistava.
Joo, kyllä sen lastulevyä olla pitää!
Niinhän ne sanoo, että hulluilla on halvat huvit. MOT.
Ohis mutta pitääkö se kansi siis laittaa päälle? O_o
Äitiyspakkaus onkin niin ihana ja ainutlaatuinen asia koko maailmassa että saa se vähän naurattaakin. Miten onnellinen moni köyhä kehitysmaan äiti olisi jos sellaisen saisi. Ja äitiyspakkauslaatikko on kaunis pikku vuode vauvalle. Kun kuopus syntyy, teen äippäpakkauslaatikosta kehdon hänelle, kattoon roikkumaan.
Luuletko, että vauva erottaa pahvilaatikon design-sängystä? Pääasia, että vauvalla on turvallinen ja lämmin olo.
Antakaa lasten nukkua pahvilaatikossa, muuten niistä tulee ap:n kaltaisia.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:01"]
Ohis mutta pitääkö se kansi siis laittaa päälle? O_o
[/quote]
Pitää, ja sitten työntää latikko vauvoineen sängyn alle.
Naurattaa aina ihmiset, jotka jaksavat pähkäillä mitättömiä juttuja, ja varsinkin sitä, kun joku toinen tekee toisin kuin itse.
Ja itseähän naurattaa se, kun tyttövauva puetaan päästä varpaisiin pinkkiin ja poikavauva vaaleansiniseen, ja sitten sitä samaa värioksennusta jatketaan vielä siellä lapsen huoneessa jokaikisellä pinnalla.
Oisko tää sotten parempi: http://greenbabyguide.com/wp-content/uploads/2009/08/baby-in-a-window-crib-or-cage.jpg
Mun lapset nukkui tyytyväisenä pahvilootassa <3 Enkä edes koristellut millään hörhelöillä.
Äitiyspakkauslaatikko on nykyisin tosi nätti, ihan semmosenaan. Ennenvanhaan vauvat nukku usein piironginloovassa.
En pistä pahakseni pahvilaatikossa nukkumista, itsekin nukuin sellaisena. Omat lapseni nukkuivat kuitenkin miehen suvun perintökehdossa, joka kiersi vauvaperheestä toiseen. Äitini onnistui siitäkin ottamaan nokkiinsa, koska vauvojen KUULUU nukkua äitiyspakkauslaatikossa ja koska niin hänkin teki, kehdot tms. on ihan turhia...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:10"]
Ennenvanhaan vauvat nukku usein piironginloovassa.
[/quote]
Ihan tosi? Ihanaa <3
Minä hankin vuonna 1996 äp-laatikkoon pahviset kehtojalakset :-)
Isku myi
Minua naurattaa häkkisängyssä kalterien takana nukkuvat vankivauvat.
Meidän pikku vankipoika osaa huutaa jo: isiiiiii
Mäkin nukuin ja tämmönen musta tuli.