Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi: olla hoikka ja nätti ja syödä aina kohtuudella vai olla pyöreä ja syödä paljon?

Vierailija
02.09.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtiasi en ymmärtänyt mutta itse en pysty syömään isoja määriä, koska tulee huono olo. pysyn helposti hoikkana eikä tarvitse ns. kieltäytyä mistään. eli en siis ole onneton ja hoikka, jos sitä tarkoitit.

Vierailija
2/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hoikka ja kaunis, joka syö valtavasti (herkkujakin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi laiha ja lyhyt. Tykkään olla kyllä hoikka, mutta joudun vähän miettimään suklaan ja sipsien syöntiä. Kyllä sen nopeasti vyötäröllään huomaisi.

Vierailija
4/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä syystä siis olen läski. Ei tule sitä kylläistä oloa, vaan koko ajan pitää mättää suuhun jotain.

Juttelin siskoni kanssa, joka kertoi, että raskaana ollessa hänellä oli sama juttu mutta heti synnytyksen jälkeen hänelle tuli se normaali olo eikä ruoka maistunut. Voikohan olla että kaikille ei sitä " normaali" oloa tule??

Vierailija
5/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärässä olet. Jotkut voivat syödä mitä vain ja kuinka paljon tahansa lihomatta. Esim. minä. Jotkut (lihavat?) haluavat uskoa, että kaikkien laihojen pitää vahtia joka suupalaa ja kieltäytyä herkuista. Eipä se aina niin ole.

Ihmisten aineenvaihdunnoissa on isoja eroja. Joku ei liho vaikka syö hirveästi. Joku toinen lihoo melkein pelkästä vedestä. ;)

Vierailija
6/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hoikka ja kaunis, joka syö valtavasti (herkkujakin)

Vierailija
7/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu "ongelmaan" on runsas liikunta. Kulutan viikossa noin 2500-4000 kaloria liikkumalla, joten voin syödä melkoisen paljon ja pysyn hoikkana. Suosittelen. Itse asiassa ihmisen elimistölle on parempi syödä paljon ja kuluttaa paljon kuin että syö ja kuluttaa niukasti :)

Vierailija
8/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tosin kertoa kokemuksesta, että kun tulee esim sairaus, joka estää liikkumista, paino nousee kamalan nopeasti, kun on vaikea sopeuttaa sitä syömistä muuttuneeseen tilanteeseen.

Ratkaisu "ongelmaan" on runsas liikunta. Kulutan viikossa noin 2500-4000 kaloria liikkumalla, joten voin syödä melkoisen paljon ja pysyn hoikkana. Suosittelen. Itse asiassa ihmisen elimistölle on parempi syödä paljon ja kuluttaa paljon kuin että syö ja kuluttaa niukasti :)

Vierailija
9/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suhteuttaa syömiset kulutukseen, eikä paino ole noussut missään vaiheessa "hallitsemattomasti". Jos en liiku, niin syön vähän, jos liikun, niin syön paljon,

t. 10

Voin tosin kertoa kokemuksesta, että kun tulee esim sairaus, joka estää liikkumista, paino nousee kamalan nopeasti, kun on vaikea sopeuttaa sitä syömistä muuttuneeseen tilanteeseen.

Vierailija
10/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi pystyä syömään mahdollisimman PALJON??? Tällaisessa tapauksessa ihmisellä on kyllä joku ahmimisongelma, jos ruuan määrää pitää alkaa ihannoimaan.

Vierailija
11/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkin pidempään, kun syö vähän niukemmin :).

Vierailija
12/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä kun istua ruokapöydän ääressä ja halvemmaksikin tulee kun ei syö järjettömiä määriä. No totta puhuen minun ruokavalioni ainakin kyllä on aika kallis, koska siihen kuuluu esim. näin kesällä hurjasti marjoa, jotka ovat kalliita, kun ei nyt ole aikaa käydä poimimassa.

Mutta herkuttelen kyllä päivittäin, mutta herkkuni ovat usein terveellisiä, kuten juuri ne marjat. Joku ranskis-makkara-ateria kun ei edes minulle maistu enkä sellaista edes saisi alas. Menetänkö nyt jotain?

Vierailija
13/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen hoikka.

Mutta mää kulutan potkunyrkkeilyssä enempi kun te jokkut reppanat vuodessa.

Ja sen näkee kunnossa. Hoikka ei meinaa hyvää kuntoa -menkää vaan röökille! :D

Vierailija
14/14 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kylläkin poimin itse marjoja, kun on siihen mahdollisuus. En koskaan syö itseäni aivan täyteen, vaan siten, että jaksan liikkua ja pysyn energisenä. Syön sipsejä vähän noin kerran vuodessa, karkkia vähän noin kerran viikossa, eikä minun ole mikään pakko saada jäätelöä tai suklaata, tai kahvipullaa. En pidä pikaruuasta ja syön sitä harvoin. Ravintolassakin minulle maistuu usein kevyt vaihtoehto.

tekemistä kun istua ruokapöydän ääressä ja halvemmaksikin tulee kun ei syö järjettömiä määriä. No totta puhuen minun ruokavalioni ainakin kyllä on aika kallis, koska siihen kuuluu esim. näin kesällä hurjasti marjoa, jotka ovat kalliita, kun ei nyt ole aikaa käydä poimimassa.

Mutta herkuttelen kyllä päivittäin, mutta herkkuni ovat usein terveellisiä, kuten juuri ne marjat. Joku ranskis-makkara-ateria kun ei edes minulle maistu enkä sellaista edes saisi alas. Menetänkö nyt jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan