Miten mies isketään? Vinkkejä miesten nielijöiltä ja miehiltä kiitos
Minulla on huono tapa ihastuneena käyttäytyä tosi etäisesti ja vältellä ihastukseni kohdetta. Olen kylmä, sitten taas kuuma. Mutta miten mieheen tehdään vaikutus? Mikä saisi miehen ajattelemaan että tässä on vaimomateriaalia?
Kommentit (32)
Jos et 14. ikävuoteen mennessä ole tajunnut niin ehkä parasta antaa olla. Ei ollut sun spesialiteetti.
Ohjaat ensi tilassa miehen käden karvattoman "pöydän" ääreen!
Hymyile ja katso silmiin jutellessa. Ainakaan en mielestäni tee muuta ja miehii riittää.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:41"]
Mikä logiikka? Eikö seksisuhteessa nimenomaan ole tärkeää, että toinen osapuoli on mahdollisimman hyvännäköinen?
Tuskinpa? Mun lukemien miesten kommenttien mukaan jos mies pitää naista oikeasti kauniina se halutaan, se tavallisempi joka ei niin sytytä kelpaa pelkkään seksisuhteeseen.
Tarkoituksella etsityt yhdenyönjutut valitaan ensisijaisesti lähinnä ulkonäön perusteella koska aikaa kovin syvälliseen tutustumiseen ei kuitenkaan ole - ompahan nainen sitten ainakin kiva katsella vaikka olisikin lahna, tyhmä tai hullu. Jos sänkyyn päädytään yhdeksi yöksi "vahingossa" niin ulkonäkö on vähemmän tärkeää, yleensä kipinä silloin syttyy jostain muusta.
Seksisuhteeseen kelpaa nainen joka on ... yllätys yllätys ... hyvä sängyssä! Ulkonäkö ei ole niin tärkeää.
Parisuhteeseen on enemmän kriteereitä, joista ulkonäkö ei suinkaan ole tärkein. Itsestään huolta pitävä perusnätti tavis käy ihan mainiosti eli ulkonäkövaatimuksen täyttänee noin joka toinen nainen.
M34
Väitän että ei miehet ole pinnallisia eikä pelkästään katso ulkonäköä.
Minä olen pullea tai oikeastaan lihava. Kasvot tavallisen perusnätit ja silti miehiä riittäisi jos vain haluaisin. Nyt elämässäni on komea ja mukava mies joka pitää minusta juuri tälläisenä kun olen.
Ehkä se on luonne. Ole hymyilevä ja helposti lähestyttävä, niin miehet ei juokse karkuun :)
Vierailija kirjoitti:
Osoita kiinnostuksesi. Minulla on paljon miehiä kavereina, ja jokainen heistä valittaa, että eivät tajua naisten olevan kiinnostuneita. Koskee niin seksiä kuin parisuhteitakin. Kaikenlaiset katseet ja vihjailut menee niiltä ihan ohi, monta kertaa ollaan oltu yhdessä ulkona ja minä nauran jälkikäteen, että mikä siinäkin blondissa oli vikana ja nää on ihan huuli pyöreenä et missä blondissa?
No siinä, mikä pyöri pöydässä ja kihersi kavereilleen ja vilkuili ja kävi kysymässä että miltä juoma maistuu. "No, miltä nyt perus kalja maistuu..." ja tilanne meni. Kun kuvailen niin reaktio on tasoa "ai oliks se kiinnostunu?!".Vajaa kolmekymppisiä ollaan. Suoraa toimintaa suosittelen.
^miesten ajatusmaailman oleellisin kiteytettynä tässä
Itse olen mies ja muhun toimii parhaiten suora puhe. Pyydä lenkille joko kasvokkain tai tekstarilla tai netissä.
Mitkään vihjailut tai katseet tai hymyilyt ei edistä asiaa.
Tuo juuri on erittäin tavallista, että nainen käy sanomassa miehelle jotain ja luikkii sen jälkeen karkuun. Jää rohkeasti siihen miehen lähelle ja jatka keskustelua. Kosketa häntä, mutta älä munista tai perseestä puristele.
Jos olet porukalla liikkeellä, niin uskalla irrottautua siitä omasta porukasta miehen seuraan. Vittumaista, kun nainen koittaa pysyä porukassaan (jossa mahdollisesti myös miehiä) ja samalla flirttailla minulle. Tällöin minun pitää tunkea porukkaan, enkä tiedä flirttaileeko nainen ihan vain flirttailun ilosta vai onko hän aidosti kiinnostunut ja sinkku. Tällaisia naisia jätän lähestymättä oikeastaan joka kerta.
Sen sijaan hyvä lähestyminen oli, kun nainen tuli lähelleni, vaihdoimme muutaman sanan, hän otti minusta kiinni ja jäi katsomaan silmiini. Tällöin tilanne oli selvä ja rauhallinen, eikä minulla ollut paineita siitä, että nainen lähtee menemään jos en nopeasti keksi jotain sanottavaa.
Älä hemmetissä mene työntämään tanssilattialla persettä miehen syliin ilman, että olet edes jutellut mitään hänen kanssaan. Kevyt törmäys, katse ja siitä juttelu on ihan ok, mutta sellainen tarkoituksellinen päälle pakittaminen on aika outo tilanne. Siinä miehen pitää pakittaa pois alta, tarttua kiinni ja pyytää sinua olemaan tönimättä. Vaikka tekisikin mieli tarttua kiinni, niin ei sitä uskalla tehdä jos nainen vain vahingossa teki tuon tai haluaa nostaa siitä haloon, vaikka tekikin sen tarkoituksella.
Eli normaali keskustelu ja kosketus toimii kaikista parhaiten.
Jos tässä puhutaan jonkun tutun miehen iskemisestä, niin silloin vain hakeudu hänen seuraansa ja vie keskustelu flirttailevaksi.
Flirttiä ja silmäpeliä! Hymyile valloittavasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita kiinnostuksesi. Minulla on paljon miehiä kavereina, ja jokainen heistä valittaa, että eivät tajua naisten olevan kiinnostuneita. Koskee niin seksiä kuin parisuhteitakin. Kaikenlaiset katseet ja vihjailut menee niiltä ihan ohi, monta kertaa ollaan oltu yhdessä ulkona ja minä nauran jälkikäteen, että mikä siinäkin blondissa oli vikana ja nää on ihan huuli pyöreenä et missä blondissa?
No siinä, mikä pyöri pöydässä ja kihersi kavereilleen ja vilkuili ja kävi kysymässä että miltä juoma maistuu. "No, miltä nyt perus kalja maistuu..." ja tilanne meni. Kun kuvailen niin reaktio on tasoa "ai oliks se kiinnostunu?!".Vajaa kolmekymppisiä ollaan. Suoraa toimintaa suosittelen.
^miesten ajatusmaailman oleellisin kiteytettynä tässä
Täytyy kyllä tunnustaa, että tunnistan tästä parikymppisen itseni. Ihmisistä kiinnostuneena, sujuvasanaisena ja ulospäinsuuntautuneena miehenalkuna harvassa oli ne yökerhoreissut kun ei jonkun naisen kanssa jossakin vaiheessa jäänyt suustaan kiinni. Kotimatkalla taksissa sitten yksinään facepalmaili, että "olipas mukava tyttö ja kivat keskustelut... niin olishan sitä tosiaan voinut edes sen puhelinnumeron pyytää.."
Mies kuitenkin tekee jonkinlaisen aloitteen, tunnustelee kepillä jäätä. Tartu siihen tilaisuuteen. Jos se tulee juttelemaan sulle, mene juttelemaan seuraavalla kerralla sille. Kun juttelette, älä lopeta tuokiota vaan jatka sitä niin että mies huomaa sun viihtyvän seurassaan. Hermoileminen ei haittaa mutta voit hillitä sitä kuvittelemalla että haet tässä vain kaveria, et kumppania!