Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs me turhat/työttömät teemme tänään?t.ammattivalittaja

Vierailija
11.12.2014 |

Mä en tee muuta kuin tiskaan ja laitan ruuan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imuroin koko kodin, pölyvillakoiria jo nurkissa. Laitan koneellisen pyykkiä. Illalla menen kyläilemään, jos ei tule nopeaa työhönkutsua. Eipä niitä ole paljoa tullut.

Vierailija
2/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tuttavalle hoitamaan lapsia, että hän pääsee jouluostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kattoo yhtä duunipaikkaa, laitan joulukortit postiin, käyn kaupasta ruokaa, pesen pyykit, laitan ruuan ja katon televisiota ja roikun netissä. Tälle päivälle olen jo leiponut aamiaisleivät ja yleisjärjestellyt (normaalia aktiivisempi aamu kylläkin).

Vierailija
4/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin jo sairaalle anopille ja varmistin että kaikki hyvin eikä tarvi tänään apua.

Vein omat ja naapurin lapset kouluun kun keli niin kurja.

Maksan laskuja. Toivottavasti jaksan tyhjentää kompostorin. Käytävän  matot pitäisi pestä.

Viimeiset lahjat pitäisi suunnitella seuraavaa kauppareissua varten.

Haen lapset koulusta. Teen ruuat jne.

Työlistalla olisi tekemistä vaikka kuinka paljon mutta varmaan roikun osan päivää netissäkin ja päikkäritkin taidan ottaa. Tuskinpa työlista juurikaan lyhenee mutta toivottavasti saan tehtyä jotain järkevää.

Eli ongelmana on se että tekemistä on niin paljon etten tiedä mistä aloittaa... joten mietin sitä aihevapaalla...

Vierailija
5/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantelen muljahtanutta nilkkaani.
Tulevaa reissua varten kyllä pitäs käydä.vaikka ja missä, ostella kailkee mahollista ja näin, mut päivä menee tosiaan sängyssä loikoillen ja nilkkaa parannellen.
Vetuttaa, mut minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi