Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesboparin lapsi viettää isänpäivää?

Vierailija
09.11.2014 |

Onko lapsella isää ollenkaan? Vai onko se rekkalesbo perheen isä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltää sen vieton koulussa ja naapurissa?

Vitsi vaan. Kai ne juhlistaa sitten vanhemmuttaan yleisesti?

Vierailija
2/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten yksinhuoltajaäidin lapsi viettää isänpäivää?

En minä ainakaan mitenkään. Pienenä kun koulussa tehtiin isänpäiväkortteja tein yleensä isoisälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:25"]No miten yksinhuoltajaäidin lapsi viettää isänpäivää?

En minä ainakaan mitenkään. Pienenä kun koulussa tehtiin isänpäiväkortteja tein yleensä isoisälle :)
[/quote]
Eihän lesboparin lapsella voi olla isoisää. Sehän tarkoittaisi että suvussa on joku inhottava hetero.

Vierailija
4/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen biologinen isä on vahvasti mukana kuviossa joten isänpäivän viettää hänen kanssaan. Mutta onpa noita isättömiä lapsia maailma pullollaan vaikka heterot sen olisi maailmaan saattaneet, eiköhän nekin jotenkin ole siihen ratkaisun kehittäneet.

Vierailija
5/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:25"]No miten yksinhuoltajaäidin lapsi viettää isänpäivää? En minä ainakaan mitenkään. Pienenä kun koulussa tehtiin isänpäiväkortteja tein yleensä isoisälle :) [/quote] Eihän lesboparin lapsella voi olla isoisää. Sehän tarkoittaisi että suvussa on joku inhottava hetero.

[/quote]

No nyt on väsynyttä juttua. Trollaa fiksusti ja oivaltavasti tai jätä väliin.

Vierailija
6/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takiako sukupuolineutraali avioliittolaki pitää kaataa?

Vittu...

Vierailija
7/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että jotkut lesboparisuhteessa olevat naiset saattavat myös olla kiinnostuneita miehistä? Kaikki eivät ole vain lesboja ja homoja. Ex-mieheen voi olla hyvät välit. Jommallakummalla vanhemmalla melko todennäköisesti on myös isä elossa... miksi isänpäivää ylipäätään olisi edes pakko jotenkin viettää? Minä isätön lapsi istun täällä kotona koneella viettäen ihan normaalia sunnuntaita. ;)

P.s. paska provo.

Vierailija
8/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä lesboparien lapsiparoilla on yleensä isoisät, joita juhlistaa.

Vierailija
9/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:31"]Kyllä niillä lesboparien lapsiparoilla on yleensä isoisät, joita juhlistaa.
[/quote]
Nyt huijaat

Vierailija
10/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no katoku lapsi ei tarvitse isää, kaksi rekkalesboäitiä riittää miehen malliksi ja lässynlässynlää

Vierailija
11/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtää kortin siittiölle

Vierailija
12/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:47"]Piirtää kortin siittiölle
[/quote]
Vai munasolulle?

Vierailija
13/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että tällaiset ihmettelyt voi jakaa tällä palstalla, kaikilla ei ole keltä kysyä. Suurin osa suomalaisista varmasti tuntee muitakin kuin heteroita, mutta eivät kaikki. Kaikissa tuntemissani kahden naisvanhemman perheissä isät ovat osa lasten elämää. On edellisessä suhteessa hankittuja lapsia ja tutun lahjoittajan lapsia. Jos lapsen isä ei ole osa lapsen elämää, vietetään isänpäivää varmaankin usein kuten heteroidenkin isättömissä perheissä, eli kukin omalla tavallaan. Lesbojen perheissä on ihan samalla tavalla erilaisia tapoja kuin heteroidenkin :)

Vierailija
14/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:45"]no katoku lapsi ei tarvitse isää, kaksi rekkalesboäitiä riittää miehen malliksi ja lässynlässynlää
[/quote]

Niin ja kaikkienhan tarvitsee saada jotain miehen ja naisen mallia?
Kyllä minusta ollaan nykyään menossa siihen suuntaan, että kasvatetaan lapsia omaa persoonaansa tukien itsekseen, eikä näyttelemään jotain stereotypioita.
Ajatus vain..

Vierailija
15/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan äitiä äitienpäivänä ja mammaa isänpäivänä. 

Vierailija
16/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän mä olen viettänyt isänpäivää kun mun isäni kuoli kun olin alle 10-vuotias ja kummatkin isoisät ovat kuolleet ennen mun syntymääni :\

En ole tätä aikaisemmin tajunnut sen olevan ongelma.

T: nainen 35 v.

Vierailija
17/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni käveli ovesta ulos kun olin 5. Ei ole sen jälkeen kuulunut. Tänään olen viettänyt päivää mieheni perheen luona, pienenä äiti järjesti kotona meille juhlapäivän, eri nimellä vaan. Syötiin kakkua ja juotiin limsaa. Ei ole minun maailmani tästä pilalle mennyt.

Vierailija
18/69 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissä "isättömät" lapset tekevät isäinpäiväkortit mm. isoisälle, isäpuolelle, isoisäpuolelle, äidille, enolle, sedälle, naapurin miehelle. Aina joku kortin arvoinen löytyy :)

Vierailija
19/69 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai viettää vanhemmuuden päivää vaikka?

Vierailija
20/69 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlii muumimukia.