Missä olit 11.9.2001
Kun tapahtui WTC-iskut? Miten reagoit uutiseen? Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta Berliinin muureista.
Kommentit (28)
Olin kotona saikulla. Nukuin sohvalla ja telkkari oli jäänyt auki jollekin ulkomaiselle uutiskanavalle. Heräsin jossain vaiheessa ja näin kun tornit sortuivat, vähän aikaa kesti ennen kuin tajusin että tämä on totta enkä näe mitään kuumehuuruista unta.
Kotona kotitehtäviä tekemässä. Koulupäivähän se oli, kun arkiviikkoa elettiin. Koulupäivä oli siihen mennessä jo ohi ja kotona olin kotitehtäviä tekemässä. TV oli olohuoneessa päällä ja sieltäpä sitten näkikin ne karmaisevat uutiset ja tapahtumat.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:06"]
Missä SINÄ olit 20.4.1985 ?
[/quote]Pelottavaa.. vähän kuin "Tiedän mitä teit 20.4.1985" ..
Dösässä matkalla duunista kotiin, mies soitti, kun oli jo kotona ja avannut CNN uutiskanavan ja katsoi livenä toisen koneen törmäyksen. Olin juuri aloittanut kuukautta aiemmin työt ja kuopus oli aloittanut päiväkodissa.
Oli tavallinen päivä luentoineen, jonka jälkeen tulin kotiin ja avasin telkkarin, josta tuli kauheita uutisia :(
Muistan kuulleeni tuon uutisen ala-asteen pihalla, varmaan luokkakavereilta tai opettajalta. -85 en ollut vielä yhtään missään.