Ketä menee huomen ABC:lle isänpäivälounaalle?
Me mennään. Just mietin, mitä sitä pistäis päälleen. :)
Kommentit (137)
No varmaan mentäisiin jos olisi rahaa. Ja Stefan Richterkin voi syödä siellä, miksei me.
Ja kaikki tässä jo tulleet viestit (3kpl), ovat sitä porukkaa jotka haukkuvat ahkerasti muita wt- porukaksi. Mä en ole koskaan syönyt ABC- mestassa, mutta ihmisiä sielläkin on töissä. Miten nro 3 tietää valmistuksen, tuotannon, kuljetuksen jne:).
Tarkennus vielä, en käy ABC- paikoissa, koska ei ole autoa ja matkustan bussilla ja junilla, jos matkustan kotimaassa.
Numerot 2, 3 ja 6 haluavat profiloitua parempina ihmisinä.
Ette varmaan myöskään katso Putousta, ettekä vietä juhannusta.
Meidän isänpäivälounas oli jo tänään. haettiin mäkkäriltä 12 euron juustohampurilaista, tultiin kotiin syömään, kun täällä oli Lidlin limsaa, ei tarvinnut mäkissä tuhlata.
Ei oo provo eikä legendaa, täähän on ihan klassikko :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:52"]
Kuka tai ketkä menevät.
[/quote]
Meillä päin sanotaan "kekkä menee".
Minun mielestä ABC:lla on ihan hyvää ruokaa listalla, ei seisovassa pöydässä. Kerran syönyt.
En kuitenkaan Suomessa käydessäni suosi muuta kuin pieniä yrittäjiä.
t. ulkosuomalainen
Tää on joka äitienpäivänä ja isänpäivänä toistuva klassikko.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:56"]
Ja kaikki tässä jo tulleet viestit (3kpl), ovat sitä porukkaa jotka haukkuvat ahkerasti muita wt- porukaksi. Mä en ole koskaan syönyt ABC- mestassa, mutta ihmisiä sielläkin on töissä. Miten nro 3 tietää valmistuksen, tuotannon, kuljetuksen jne:).
Tarkennus vielä, en käy ABC- paikoissa, koska ei ole autoa ja matkustan bussilla ja junilla, jos matkustan kotimaassa.
[/quote] Minä en usko että se työntekijöiden vika on jos ajateltaisiin abc:llä olevan jotenkin ei-niin gourmeeta. Silti toki uskon että se voi olla ihan hyvää, mutta tokihan kaikki voi olla parempaa jos sen itse laittaa. Mutta jos se on lämmitettyä einestä niin eihän se nyt hemmetti työntekijän vika ole, eikä sekään tarkoita että lämmitetty eines on huonoa... ääh.
t.joku vastannut
Varmaan aika moni menee, kun sitä aina mainostetaan ja sellainen joka isäinpäivä järjestetään. Kuin myös äitienpäivinä. Kiva juttuhan se on ja mahdollistaa ulkona syömisen pienemmälläkin budjetilla.
Mulla on varmaan kauheen kehittymätön maku, mutta tykkään hirveesti ABC:n pizzoista.
Voisin ihan hyvin käydä, mikäs siinä :) Eiköhän tuo ABC:n ruoka ole ihan ok (tuskin itsekään laitan parempaa), ja on mukavaa poistua kotoa jonnekin myös isänpäivänä. Viettäkööt ihmiset isänpäivää missä haluaa, syöden mitä haluaa. Kertoo vain tyytymättömyydestä omaan elämään, jos täytyy netissä huudella muiden ihmisten ''valkoroskaisuudesta''.
Meidän perhe itse asiassa menee! :)
:D Menkää nyt edes isänpäivänä laadukkaaseen paikkaan, jos täytyy ulos lähteä syömään
Hyi, kaameeta kuraa. Kuka tahansa kokkaa samalla rahalla kotona kunnon ruuat.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:11"]
Hyi, kaameeta kuraa. Kuka tahansa kokkaa samalla rahalla kotona kunnon ruuat.
[/quote]
Ehkä jotkut eivät halua kokata itse.
No ei tod mennä, niin WT touhua.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:55"]
Miksi tää olis provo? Ei me ainakaan koskaan päästä mihinkään ulos syömään. Ihanaa olis edes kerran päästä ABC.lle. Naurettavaa tulla tänne myötätuntoilemaan.
[/quote]
Millä tavalla naurettavaa olla myötätuntoinen? ihmisen tulee olla siis aina vaan ilkeä, jos joku ei menekään syömään isänpäivä tms ruokaansa johonkun huippuravintolaan? Myötätunto ei ole pahasta! Ei siitä kannata ottaa nokkiinsa.
Miksi tää olis provo? Ei me ainakaan koskaan päästä mihinkään ulos syömään. Ihanaa olis edes kerran päästä ABC.lle. Naurettavaa tulla tänne myötätuntoilemaan.