Pelkään olevani hetero
Eli olen 19-vuotias nainen. Olen jostain viisitoistavuotiaasta lähtien ihastunut tyttöihin/naisiin. Aluksi opettajiini, ja myöhemmin omanikäisiini. Välillä olen myös ihastunut poikiin, mutta kokoajan harvemmin, viimeksi taisin ihastua joskus 17-vuotiaana. Aluksi samaan sukupuoleen ihastuminen oli minulle järkytys, mutta vähitellen se on alkanut tuntumaan ihan luonnolliselta, ja olen suunnitellut silloin tällöin tulevaisuuttani löyhästi: olisi ihana löytää joku sopiva nainen ja muuttaa yhteen ja hankkia ehkä lapsia jne. Olen sitä mieltä, että tämän ikäisenä on liian nuori luokittelemaan itseään mihinkään seksuaaliryhmään, mutta jos luokittelisin itseni, niin ehkä olisin biseksuaali. Välillä minut kuitenkin valtaa käsittämätön pelko, että entä jos olenkin kuitenkin hetero. Että jonain päivänä löydänkin kivan miehen, jonka kanssa menemme yhteen ja elämme elämämme onnellisina. Ja se, että tykkään naisista olisikin vain jokin teini-iän vaihe. Toisaalta en haluaisi rakastua mieheen... Onko kellään muulla koskaan ollut samanlaista pelkoa? Tai mitä pelkoni kertoo minusta? Kun kerrab pelkään olevani hetero, niin voisiko se olla merkki, että saatan ollakkin?
Mul o sama ongelma, oon lesbo, mut sit välil tulee sellai et "ei vittu, enkai oo hetero", mut vasn sen takia esim. Kun fanitan jotain bändii jossa laulaa mies suit sillee et "ääää vähä söpö hymy" ym. Mut se o varmaa sitä ku fanittaa jotain.. itse kuitenkaa en haluaisi miehen kanssa suhteessa tai muuten.. mut siis saattaa olla et oot bi, mut ei sitä välttämättä vviel tiiä noin nuorena täysin... oletko koskaan seurustellut pojankaa?