Ketä menee huomen ABC:lle isänpäivälounaalle?
Me mennään. Just mietin, mitä sitä pistäis päälleen. :)
Kommentit (137)
Arvostelkaa, mutta ABC on tupaten täynnä. En haluaisi mennä jonnekin jäykistelemään. Ruoka on hyvää eikä taatusti jää nälkäiseksi. Rumaa arvostella. ABC on autoilijan ja tavallisen suomalaisen kantapaikka. Hyvä valinta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:24"]
Hiukan WT mennä johonkin ABC:lle isänpäivälounaalle. :D
[/quote]
En ole menossa absille isänpäivänä. Reissun päällä olen joskus käynyt siellä syömässä. Joskus ruoka on ollut erinomaistakin, usein kuitenkin perusmättöä, millä saa vatsan täyteen. Mikäs siellä on käydessä, onpahan erilaista kuin kotona.
Mielelläni menisi ABC:lle lounaalle. Me päädyttiin kokkaamaan itse, mutta kadehdin niitä jotka menevät buffet pöytään.
Minä ja mieheni, hyvätuloinen akateeminen pariskunta, sekä appeni, eläkkeellä oleva rehtori, ruokailemme ABC:llä pari kertaa kuukaudessa. Ruoka on hintaansa nähden kelvollista. Sisustus niissä paikoissa on ruma mutta siisteys on ok.
Valitettavasti meilläkin on se tilanne, et ei olis juuri varaa edes abc:lle mennä syömään. Jos olis rahaa, ei abc varmaan ihan ensimmäinen vaihtoehto olisi, mut ainakin sais kerrankin itsekin istua valmiiseen pöytään ja muksut tykkäis varmaan päästä sinne. Nyt mennään mamman ja papan luokse juhlistamaan, valmiiseen pöytään siis kuitenkin=)
AP on AV-palstan WT joka syö ABC:llä!
Mun puolesta voisi muija tilaa pizzat isänpäivänä, ei jaksa mitään vouhotusta. Saa toki tehdä mitä lystää, olen iloinen kaikesta.
Sais vaan huomenna levätä ja nukkua pitkään, sekin olisi kova juttu.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 05:05"]
Mun puolesta voisi muija tilaa pizzat isänpäivänä, ei jaksa mitään vouhotusta. Saa toki tehdä mitä lystää, olen iloinen kaikesta.
[/quote]
Siis huomenna, eli maanantaina?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 05:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 05:05"]
[/quote]
Siis huomenna, eli maanantaina?
[/quote]
Siis tänään, rupeen olee jo aika väsyny :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:48"]
Me mennään. Just mietin, mitä sitä pistäis päälleen. :)
[/quote]
Varmaan kaikki ne, ketä käyttää sanaa "ketä" sanan "ketkä" sijaan.
Moni menee tai tulee meillä on tupaten täyttä ja hyvä ruoka!
Niin kokki eräältä WHITE TRASH ABC ltä ... Tervetuloa
Tottakai, kyllä isänpäivään kuuluu ruokailu huoltoasemalla. Eiku...?!
Myö ainakin! Hyvää ruokaa kohtuullisen hintaan ja lapsille leikkipaikka
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 08:03"]
Myö ainakin! Hyvää ruokaa kohtuullisen hintaan ja lapsille leikkipaikka
[/quote]
Tämä! Meillä olisi kyllä rahaa mennä muuallekin, mutta muksut ovat niin pieniä, että helpoimmalla pääsee, kun menee suosiolla sinne, missä on leikkipaikka. Ei nimittäin kovin tasokkaista ravintoloista sellaista yleensä löydy. Se on Rosso tai ABC.
Vaikea sanoa. Ei vietetä isänpäivää joten jos sattumalta mennään niin mennään.
Kumpi on moukkamaisempaa, haukkua ja pilkata toisten tapaa elää elämäänsä, vai syödä lounas ravintolassa, jonka yhteydessä on huoltoasema?
Joistakin näistä kommenteista paistaa todellinen sivistymättömyys, ja en tarkoita niitä kommentteja, joissa kerrotaan, että he syövät ABC:lla.
ABC:llä on ihan hyvät ruuat! Tänään olemme kotona mutta jos emme joskus "jaksa"laittaa ruokaa kotona niin apsilla on kiva käydä.
Hiukan WT mennä johonkin ABC:lle isänpäivälounaalle. :D