Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Italiassa ja mies on mustasukkainen ja jättää yksin

Vierailija
08.11.2014 |

Asun Italiassa Palermossa muutin tänne kauniin maan takia ja myös miehen takia. Mies oli ensialkuun aivan ihana, tumma komistus jolla on sixpack ja hän osti minulle päivittäin kukkia ja oli muutenkin niin kohtelias ja hauska mies. Kun muutin tänne mies osti minulle mielettömän kalliin timanttisormuksen ja menimme kihloihin, muuten en olisi muuttanutkaan, en halunnut olla vain joku random turistipimu. Olen jättänyt kaiken taakseni ja aloittanut täällä uuden elämän: käyn päivittäin italiankielentunneilla opettelemassa kieltä ja yritän sopeutua kulttuuriin, vaikeaa on ollut.

Nyt kumminkin mies on alkanut muuttua etäiseksi ja mustasukkaiseksi. Miehellä on paljon uusia harrastuksia ja mies on usein illat pois kotoa ystäviensä seurassa. Joskus mies sulkee puhelimen ja on pois klo. 3 asti yöllä ja usein myös päivällä miehellä on omia menoja joihin en pääse mukaan, mutta hänellä on aina todella vakuuttava selitys. Kerrankin mies kertoi että joutui menemään oikeuteen auttamaan serkkuaan joka oli varastanut jotain, kuulemma vain sen takia varasti kun serkulla on raskaana oleva tyttöystävä joka tarvitsee rahaa. Olin ymmärtävinäni kaiken. Mies vetoaa usein myös siihen että viettää aikaa tuttavapariskunnan luona joiden jutuista minä en ymmärtäisi vielä mitään. Mutta nyt mies on muuttunut niin mustasukkaiseksi että hän kysyy joka ikinen päivä liiankin tarkkaan että mihin aikaan lähden italiantunnille ja mihin aikaan tulen pois. Tämä ärsyttää minua! Jos poikkean matkalla ruokaostoksilla ja en ole kotona silloin kun hän niin mies on vihainen ja epäilevä minua kohtaan, täysin aiheetta.

Minulla ei myöskään saa olla ketään miespuolisia ystäviä edes netissä, onko tämä normaalia? miehellä kyllä on naisia kavereina sekä netissä että täällä. Miehellä on mm. yksi vaalea venäläismalli ystävänään, jota en oikein hyväksy mutta mies on vakuuttanut että nainen on hänen kaverinsa tyttöystävä ja että he tuntevat vain sitä kautta. Olen itse nähnyt että nainen seurustelee miehen kaverin kanssa, olemme yhden kerran tavanneet pariskunnan ohimennen. Jotenkin vaan häiritsi se kun nainen näki mieheni hän alkoi lirkuttelemaan miehelleni (kuiskutti miehen korvaan Bello = komea)  ja tarttui miestäni käsistä vaikka seisoin vieressä! Mies antoi naiselle myös poskipusut, mutta se nyt kai on tavallista tässä kulttuurissa? no joka tapauksessa mieheni kaveri (naisen poikaystävä) ei saanut antaa minulle poskipusua, sen sijaan mieheni sai antaa poskipusut tuolle naiselle ja nainen tietysti myös poskipussasi miestäni! Minähän en mitään poskipusuja keneltäkään ikinä haluaisi mutta kunhan ihmettelen vaan! En oikein ymmärrä miksi minä en saanut sitten edes kätellä tämän naisen poikaystävää? miksi säännöt ovat minulle eri?? johtuuko se siitä että olen ulkomaalainen vai johtuuko ylipäätään siitä että olen nainen? onko tässä nyt joku tasa-arvokysymys jota en vain ole vielä ymmärtänyt? vai onko salasuhde meneillään? tai kenties kolmenkimppa? vai yrittääkö nainen kontrolloida miestäni ja yrittää viedä miehen minulta? minua ei koskaan kutsuta miehen ja tämän pariskunnan illanviettoihin, jos kysyn miksi niin mies sanoo vain että hän käy ihan pikaisesti vaan viemässä lehden sille pariskunnalle ja selittää ettei minun tarvitse vaivautua lähtemään ulos kun hän tulee heti takaisin. Oikeasti heti tarkoittaa sitä että menee monta tuntia kunnes mies vaivautuu tulemaan kotiin klo. 3 aikaan yöllä! kyllä ärsyttää!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy siellä

Ja tämän takia nostit liki neljä vuotta vanhan ketjun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi