Asun Italiassa ja mies on mustasukkainen ja jättää yksin
Asun Italiassa Palermossa muutin tänne kauniin maan takia ja myös miehen takia. Mies oli ensialkuun aivan ihana, tumma komistus jolla on sixpack ja hän osti minulle päivittäin kukkia ja oli muutenkin niin kohtelias ja hauska mies. Kun muutin tänne mies osti minulle mielettömän kalliin timanttisormuksen ja menimme kihloihin, muuten en olisi muuttanutkaan, en halunnut olla vain joku random turistipimu. Olen jättänyt kaiken taakseni ja aloittanut täällä uuden elämän: käyn päivittäin italiankielentunneilla opettelemassa kieltä ja yritän sopeutua kulttuuriin, vaikeaa on ollut.
Nyt kumminkin mies on alkanut muuttua etäiseksi ja mustasukkaiseksi. Miehellä on paljon uusia harrastuksia ja mies on usein illat pois kotoa ystäviensä seurassa. Joskus mies sulkee puhelimen ja on pois klo. 3 asti yöllä ja usein myös päivällä miehellä on omia menoja joihin en pääse mukaan, mutta hänellä on aina todella vakuuttava selitys. Kerrankin mies kertoi että joutui menemään oikeuteen auttamaan serkkuaan joka oli varastanut jotain, kuulemma vain sen takia varasti kun serkulla on raskaana oleva tyttöystävä joka tarvitsee rahaa. Olin ymmärtävinäni kaiken. Mies vetoaa usein myös siihen että viettää aikaa tuttavapariskunnan luona joiden jutuista minä en ymmärtäisi vielä mitään. Mutta nyt mies on muuttunut niin mustasukkaiseksi että hän kysyy joka ikinen päivä liiankin tarkkaan että mihin aikaan lähden italiantunnille ja mihin aikaan tulen pois. Tämä ärsyttää minua! Jos poikkean matkalla ruokaostoksilla ja en ole kotona silloin kun hän niin mies on vihainen ja epäilevä minua kohtaan, täysin aiheetta.
Minulla ei myöskään saa olla ketään miespuolisia ystäviä edes netissä, onko tämä normaalia? miehellä kyllä on naisia kavereina sekä netissä että täällä. Miehellä on mm. yksi vaalea venäläismalli ystävänään, jota en oikein hyväksy mutta mies on vakuuttanut että nainen on hänen kaverinsa tyttöystävä ja että he tuntevat vain sitä kautta. Olen itse nähnyt että nainen seurustelee miehen kaverin kanssa, olemme yhden kerran tavanneet pariskunnan ohimennen. Jotenkin vaan häiritsi se kun nainen näki mieheni hän alkoi lirkuttelemaan miehelleni (kuiskutti miehen korvaan Bello = komea) ja tarttui miestäni käsistä vaikka seisoin vieressä! Mies antoi naiselle myös poskipusut, mutta se nyt kai on tavallista tässä kulttuurissa? no joka tapauksessa mieheni kaveri (naisen poikaystävä) ei saanut antaa minulle poskipusua, sen sijaan mieheni sai antaa poskipusut tuolle naiselle ja nainen tietysti myös poskipussasi miestäni! Minähän en mitään poskipusuja keneltäkään ikinä haluaisi mutta kunhan ihmettelen vaan! En oikein ymmärrä miksi minä en saanut sitten edes kätellä tämän naisen poikaystävää? miksi säännöt ovat minulle eri?? johtuuko se siitä että olen ulkomaalainen vai johtuuko ylipäätään siitä että olen nainen? onko tässä nyt joku tasa-arvokysymys jota en vain ole vielä ymmärtänyt? vai onko salasuhde meneillään? tai kenties kolmenkimppa? vai yrittääkö nainen kontrolloida miestäni ja yrittää viedä miehen minulta? minua ei koskaan kutsuta miehen ja tämän pariskunnan illanviettoihin, jos kysyn miksi niin mies sanoo vain että hän käy ihan pikaisesti vaan viemässä lehden sille pariskunnalle ja selittää ettei minun tarvitse vaivautua lähtemään ulos kun hän tulee heti takaisin. Oikeasti heti tarkoittaa sitä että menee monta tuntia kunnes mies vaivautuu tulemaan kotiin klo. 3 aikaan yöllä! kyllä ärsyttää!
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:00"]
Mies meni suihkuun ja puhelin soi ja vastasin siellä oli sama venäläismalli joka kutsui miestäni cazzo amore joka tarkoittaa ....rakasta!!!! nainen ei tiennyt että vastasin miehen puhelimeen, en sanonut mitään! heitin miehen puhelimen roskiin ja lähden marketissa viime viikolla tapaamani salarakkaan luo! nyt loppui miehen sekoilut! nyt pitää mennä, mies on vieläkin kylpyhuoneessa
[/quote]
CAZZO amore? Cazzo tarkoittaa kirjaimellisesti kyrpää, mutta käytetään kuten suomen vittu-sanaa. No, mulkkuhan tuo mies vaikuttaisi olevankin joten sopii hyvin :D
no ehkä se oli pazzo amore, ap kun ei vielä oikein osaa italiaa ja vaikuttaa muutenkin 15-vuotiaalta aivokääpiöltä...
Auts.
Kuulostaa siltä et oot ihan ajattelematta mitään mennyt sinisilmäiseen lankaan tai rakkauden / ihastumisen huumassa toiminut ajattelemattomasti. Susta on nyt kadonnut se joku ensi huuma miehen mielestä. Kannattaa nyt muuttaa pikapikaa takas suomeen! etkai vaan oo jo raskaana tälle miehelle??
Tule pois sieltä. Unohda koko juttu.
Muuta takaisin Suomeen et vaikuta onnelliselta.
Tarinan perusteella tuntuu hyvin tutulta. Miehelläsi on luultavasti säpinää myös muiden naisten kanssa tai sitten hän on muutenkin vai ntäysi kusipää. Asuin opiskeluaikoina vuoden Italiassa ja hitto sieltä voi löytää idiootteja miehiä >:| Tietenkin siellä on myös ihania ja normaaleja miehiä, mutta tuollainen ap:n miehen kaltainen säätäminen on hyvin yleistä.
Nyt kun olet tajunnut miten törkeästi mies käyttäytyy, niin ehkä kohta tajuaisit häipyä... Vai haluatko olla kotona kiltisti odottava pikkuvaimo, kun mies käy vieraissa ja valehtelee silmät päästään?
Ota kuitenkin tullessasi se sormus matkaan
Hyvä stoori. Nyt vaan sitten keksit vähän täytettä siihen ja itsellesi kuninkaallisen salaisen taustan joka paljastuu miehelle kun jätät hänet. Tarinan loppu on myös hyvä kirjoittaa valmiiksi.
Mies meni suihkuun ja puhelin soi ja vastasin siellä oli sama venäläismalli joka kutsui miestäni cazzo amore joka tarkoittaa ....rakasta!!!! nainen ei tiennyt että vastasin miehen puhelimeen, en sanonut mitään! heitin miehen puhelimen roskiin ja lähden marketissa viime viikolla tapaamani salarakkaan luo! nyt loppui miehen sekoilut! nyt pitää mennä, mies on vieläkin kylpyhuoneessa
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:00"]
[/quote]
:D cazzo sopiikin miehellesi oikein hyvin lempinimeksi.
Olisit nyt katsonut italialaisen miehen itsellesi jostain muualta kuin Palermosta tai Sisiliasta (sama koskee Napolin seutua). Syynkin varmaan tiedät. Kannattaa lähteä pikaisesti pois sieltä, mahdollisimman kauas miehestä ja seudulta. Hommaa kämppä muualta tai lähde sitten takaisin Suomeen.
Jos aloitus ei siis ollut provo.
Raportoin tapahtumia nyt täältä "salarakkaani" tarkoitan uuden miehen luota! olen koko ajan epäillyt miestä pettäjäksi ja viikko sitten tapasin aivan ihanan uuden miehen lähimarketissa! juuri siinä johon en miehen mukaan saisi poiketa kuin viideksi minuutiksi! marketista löytyi lämminhenkinen mies joka antoi numeronsa ja pyysi treffeille, en vielä silloin suostunut mutta nyt meille tuli iltatreffit! selvisi että tämäkin mies asuu lähistöllä. Mies on innoissaan ja puhuu lakkaamatta, meillä on suunnitelma. Valitettavasti olemme kummatkin tällä hetkellä melko köyhiä, mutta eikö rakkaus riitä, me aiomme tukea toisiamme. Menemme heti huomenna korut rahaksi -liikkeeseen myymään miehen (nykyinen ex) timanttisormuksen. Uskon että asiat vielä selviävät, exä saa jäädä kolmanneksi pyöräksi siihen omaan kolmiodraamaansa, josta me pysymme kaukana.
Ap
Unohdin puhelimen päälle ja mies soitti äsken! vastasin ja puhuimme pari minuuttia. Mies vakuuttaa ettei ole koskaan rakastanut ketään yhtä paljoa ja sanoi että mieli olisi tehnyt pettää montakin kertaa koska olen niin vaikea ihminen ja sanoi että minun täytyy nyt heti tulla kotiin ulkoa. En usko näitä selityksiä! sitä paitsi näin mallinaisen some profiileista että heillä oli salaisia yhteiskuvia joissa he olivat vähissä vaatteissa/puolialasti yhdessä! mies ei tiedä että olen jo uuden miehen luona mutta exä saa yllättyä kun tepastelemme käsi kädessä piazzalla. Ainiin mainitsinko jo tämä uusi mies on koulutukseltaan muuten lakimies, joten exäni ei oikein kykene uhitteluun.
en enää vastaa miehen puheluihin mutta nyt mies keksi pyytää äitiään lähettämään tekstiviestejä! miehen äiti kirjoitti äsken että mies -nimi- on maailman parhain uskollistakin uskollisempi mies ja olen kuulemma idiootti kun en tiedä minkä kultakimpaleen menetän.
Löysin mallinaisen yhteystiedot netistä ja ilmoitin naiselle että mies on nyt vapaa.
Tuo salarakaskuvio tuntuu jo liian uakomattomalta. (Ristiriitakin on: mies epäilee.sua täusin turhaan. Kumminkin isket toisen marketista. )
Taitaa olla keksittyä.
No on kyllä taas niin paska trolli että hävettää.