Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin asia mitä oot koskaan tehnyt`?

Vierailija
22.09.2021 |

Avomies oli kerran patologisella töissä. En nyt ihan tiedä tarkkaan yksityiskohtia, mutta jostain syystä hän sai kuljetettua meille kotiin ruumiinavauspotilaan maksan. Teki siitä ruokaa päivällisen meille. Ei se sen kummallisemmalta maistunut, mutta jälkeen päin on hieman puistattanut.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitelin exän kanssa ja suutuspäissäni lähdin baariin. No siellä yks vanha pappa aina tulee vonkaamaan no tän kerran annoinkin sille. Puristeli mua koko illan muna tanakas, käytiin röökillä ulkona, tyyliin 20 metriä ihmisistä vähän syrjässä, missä pani mua takaapäin puuta vasten. Kiihotti aivan järjettömästi kun vanha likainen mies vihdoinkin sai mun nuorta kroppaa ja tulinkin melkein heti ku se työns, yllättävän ison, kalunsa mun sisään. Raahasin sen kotiin ja naitiin koko yö ensin "hiljaa" rappukäytävässä sitten kuin pienet eläimet sängyssä ja välillä parvekkeella... Aamulla otin siltä suihin ja nielin mielistellen häneltä ällöttävimmän ja isoimman lastin mitä olen ikinä kokenut. Sit se viel nai mua kerran. Pappa lähti tyytyväisenä joku 30 min ennen kuin exä tuli pyytelemään anteeksi. Pappa lähti varmaan takaisin baariin kertomaan tarinaa jota kukaan sen spurgukavereista ei usko. Ei hävetä ja oli parempi pano kuin exä ikinä.

ei kukaan täälläkään usko tuota tarinaa.

Vierailija
42/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annoin kerran eräällä miespuoliselle kaverille suihinoton kiitokseksi muuttoavusta. hetkin mielijohde, muttajälkeenpäin hieman kaduttanut.

Tuohan oli oikein kiltisti tehty, jos ette kumpikaan olleet varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus baarissa on tullut annettua jonkun hyväuskoisen tyypin tarjota koko ilta juomia itselleni ja kavereilleni, mutta pilkun aikaan se oli sitten pikaiset heipat ja taksilla jatkoille kiinnostavampien tyyppien kanssa. Tarjoaja on jäänyt typertyneenä katsomaan perään. Tämä vähän hävettää, koska tämä oli vähän reppana ja käytin suoraan sanottuna hyväkseni sitä.

Vähän samantyyppistä olen itsekin joskus harrastanut ja näin aikuisempana nämä asiat eivät kuulu juttuihin, joita kovin mielelläni muistelen. 

Vierailija
44/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut lihava naisen kanssa treffeillä.

mulla sama. paitsi että päinvastoin. olin lihavan miehen kanssa treffeillä.

Kyllä lihava nainen on näistä huomattavasti pahempi. 

ei ole. naisille lihavuus sopii. se korostaa hyvinmuotoja. miehille lihavuus on vain ylimääräistä.

Pöh, päinvastoin. Naiselta katoaa vyötärö ja muut naiselliset kaaret ja kaikki täytyy läskillä. Mies on ihan mies vaikka mahaa olisikin.

Vierailija
45/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut kehopositiivisille asiakkaille ja "ystävilleni", että he ovat ihania ja kelpaavia juuri tuollaisina kuin ovat, vaikka oikeasti olen ajatellut, että olette rumia, kuvottavia ihraläjiä enkä sietäis teitä yhtään enempää ellen hyötyisi teistä taloudellisesti.

tyhmyys on paljon pahempi asia kuin lihavuus

Niin, ajattele miten tyhmiä ne ihmiset ovat jotka päästävät itsensä turpoamaan hallitsemattomasti?

Vierailija
46/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ylipäätään menit treffeille, jos niin paljon ällöttää. en minäkään mene so ma lin kanssa trefeeille kuin vastentahtoisesti.

Sinun kanssa ei menis treffeille kukaan.

Ja silti sinä jäät ilman.

Vierailija
47/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut kehopositiivisille asiakkaille ja "ystävilleni", että he ovat ihania ja kelpaavia juuri tuollaisina kuin ovat, vaikka oikeasti olen ajatellut, että olette rumia, kuvottavia ihraläjiä enkä sietäis teitä yhtään enempää ellen hyötyisi teistä taloudellisesti.

Niin, ajattele miten tyhmiä ne ihmiset ovat jotka päästävät itsensä turpoamaan hallitsemattomasti?

'

mikä on ero hallitussa turpoamisessa ja hallitsemattomassa turpoamisessa? 

Vierailija
48/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole. naisille lihavuus sopii. se korostaa hyvinmuotoja. miehille lihavuus on vain ylimääräistä.

Pöh, päinvastoin. Naiselta katoaa vyötärö ja muut naiselliset kaaret ja kaikki täytyy läskillä. Mies on ihan mies vaikka mahaa olisikin.

ja vit ut. paskamahainen mies on pahin luonnonoikku, mitä on olemassa.

Vierailija
49/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut lihavan naisen kanssa sängyssä. Sain siltä vielä herpeksen (ja se väittää kiven kovaa ettei ole tullut häneltä, vaikka kävin edellisen kerran ennen tuota suhdetta testissä). Inhottava mimmi muutenkin.

Vierailija
50/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus baarissa on tullut annettua jonkun hyväuskoisen tyypin tarjota koko ilta juomia itselleni ja kavereilleni, mutta pilkun aikaan se oli sitten pikaiset heipat ja taksilla jatkoille kiinnostavampien tyyppien kanssa. Tarjoaja on jäänyt typertyneenä katsomaan perään. Tämä vähän hävettää, koska tämä oli vähän reppana ja käytin suoraan sanottuna hyväkseni sitä.

Mä oon kerran baarissa törmännyt ihan mukavan oloiseen mimmiin, juteltiin siinä baaritiskillä hänen ja kaverinsa kanssa hetki (siis ihan pari minuuttia). Olin hyvällä tuulella ja nousuhumalassa ja kysyin, voinko tarjota juotavaa. Ilme muuttui nyrpeäksi ja sanoi todella tylysti "mulla on poikaystävä!" ja osoitti loosiin jossa poikaystävä istuu. "Aijaa, no ehkä sille maistuu jos sulle ei" sanoin.

Tilasin sitten juoman ja vein poikaystävälle. Naurettiin siinä hetki, ei ollut yhtään loukkaantunut vaan oli itselläkin kokemusta siitä et tyyliin vilkaisetkin naista päin niin "MÄ OON VARATTU!!!"

Vierailija
51/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut lihavan naisen kanssa sängyssä. Sain siltä vielä herpeksen (ja se väittää kiven kovaa ettei ole tullut häneltä, vaikka kävin edellisen kerran ennen tuota suhdetta testissä). Inhottava mimmi muutenkin.

miksi menit alunperinkään lihavan naisen kanssa sänkyyn, jos et kerta pidä niistä? Eiks sulla oo mitään itsesuojeluvaitoa`?

Vierailija
52/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi menit alunperinkään lihavan naisen kanssa sänkyyn, jos et kerta pidä niistä? Eiks sulla oo mitään itsesuojeluvaitoa`?

Vierailija
53/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes on hankala testata luotettavasti ilman aktiivista rakkulaa, ja voi muhia passiivisena vuosikaudet. Siinä mielessä väite voi aivan hyvin olla totta.

Vierailija
54/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes on hankala testata luotettavasti ilman aktiivista rakkulaa, ja voi muhia passiivisena vuosikaudet. Siinä mielessä väite voi aivan hyvin olla totta.

Sinänsä epätodennäköistä kun mimmin vessan peilikaapissa oli valasikloviiriä.

Vierailija
55/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se oli mukava ja en pidä itseäni niin pinnallisena että se olisi ehdoton deal breaker.

Vierailija
56/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kerran baarissa törmännyt ihan mukavan oloiseen mimmiin, juteltiin siinä baaritiskillä hänen ja kaverinsa kanssa hetki (siis ihan pari minuuttia). Olin hyvällä tuulella ja nousuhumalassa ja kysyin, voinko tarjota juotavaa. Ilme muuttui nyrpeäksi ja sanoi todella tylysti "mulla on poikaystävä!" ja osoitti loosiin jossa poikaystävä istuu. "Aijaa, no ehkä sille maistuu jos sulle ei" sanoin.

Tilasin sitten juoman ja vein poikaystävälle. Naurettiin siinä hetki, ei ollut yhtään loukkaantunut vaan oli itselläkin kokemusta siitä et tyyliin vilkaisetkin naista päin niin "MÄ OON VARATTU!!!"

Olen sama, lisään vielä:

Ymmärrän sinänsä hyvin naisten halun tuoda tuo asia esille. Sillä voidaan karkottaa ilmaiset hyypiöt ja se kuvastaa sitä tosiasiaa että monesti tuollainen tilanne koetaan (puolin ja toisin) jonkinlaisena sitoumuksena tai että odotetaan vastavuoroisuutta, että jäädään jotain velkaa.

Minun mielestäni se ei vaan mene niin ja tarjoaminen on lahja, täysin yksipuolinen suoritus. Ventovieraille varsinkin. Kavereille tarjoaminen on myös lahja mutta jos aina yksi tarjoaa ja toinen ei ikinä anna takaisin niin ystävyyden uudelleenarviointi voi tulla kyseeseen.

Mutta minun mielestä jos joku tarjoaa vaikka juotavaa niin siinä ei sitoudu mihinkään eikä toinen ole minulle velkaa mitään, edes sitä että jäisi juttelemaan. Jos en eksplisiittisesti aseta jotain ehtoja millä juoman saa niin sen saa vaikka ottaa, sanoa "kiitti moikka" ja lähtee menee. Valitettavasti kaikki ei toimi samalla tavalla joten tuli tuolla "annan sit sun poikaystävälle" -läpällä luultavasti näpäytin sinänsä ihan fiksusti toimivaa naista.

Vierailija
57/58 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

mikä on ero hallitussa turpoamisessa ja hallitsemattomassa turpoamisessa? 

Hallittua turpoamista ei ole olemassa. Ellei sitten sumopainijoilla ole joku metodi siinä kun tarkoituksella hankkivat massaa.

Vierailija
58/58 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja vit ut. paskamahainen mies on pahin luonnonoikku, mitä on olemassa.

Tuskinpa mikään oikku, taitaa olla valtaosalla miehistä mahaa enemmän tai vähemmän. Kuten naisillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi