Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin asia mitä oot koskaan tehnyt`?

Vierailija
22.09.2021 |

Avomies oli kerran patologisella töissä. En nyt ihan tiedä tarkkaan yksityiskohtia, mutta jostain syystä hän sai kuljetettua meille kotiin ruumiinavauspotilaan maksan. Teki siitä ruokaa päivällisen meille. Ei se sen kummallisemmalta maistunut, mutta jälkeen päin on hieman puistattanut.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut lihava naisen kanssa treffeillä.

mulla sama. paitsi että päinvastoin. olin lihavan miehen kanssa treffeillä.

Kyllä lihava nainen on näistä huomattavasti pahempi. 

Vierailija
22/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt maskia kauppareissuilla, kun en kehdannut olla käyttämättä. Onneksi puoli vuotta sitten uskalsin vihdoin jättää sen pois. eikä kukaan ole kertaakaan edes kiinnittänyt maskittomuuteeni mitään huomiota.

mun kaveri teki ton saman. ja sitten kuoli koronaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Vierailija
24/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla sama. paitsi että päinvastoin. olin lihavan miehen kanssa treffeillä.

Kyllä lihava nainen on näistä huomattavasti pahempi. 

ei ole. naisille lihavuus sopii. se korostaa hyvinmuotoja. miehille lihavuus on vain ylimääräistä.

Vierailija
25/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tuli joskus tehtyä. Ei ollut minun juttu, enkä suosittele kenellekään. Toki jokainen mieltymystensä mukaan.

Vierailija
26/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta mitä olen nähnyt on TÄMÄ PALSTA!

Vierailija
27/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut provo vaan totuus. jos et sitä tajua, niin toivottavasti ku olet

Vierailija
28/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällövaroitus:

Puhkaisin itse paiseen, oli välilihassa. Kipu helpotti, pidin puhtaana, ja parani aikanaan.

K: Missä menee hyvän maun raja?

V: Välilihassa!

Vierailija
29/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Panin kaverin muijaa.

tein joskus ton saman. ja sitten tuli kaveri, joka pani mua turpaan.

Vierailija
30/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut kehopositiivisille asiakkaille ja "ystävilleni", että he ovat ihania ja kelpaavia juuri tuollaisina kuin ovat, vaikka oikeasti olen ajatellut, että olette rumia, kuvottavia ihraläjiä enkä sietäis teitä yhtään enempää ellen hyötyisi teistä taloudellisesti.

Vierailija
31/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt juuri muuta mieleen kuin rasvasillin perkaus. Meillä kotona ei ostettu yleensä silliä purkissa, vaan kokonaisena, joka sitten nyljettiin, perattiin ja leikattiin sopivan kokoisiksi viipaleiksi vadille suuren sipulirengaskasan viereen. Eli myös sillin ja raa'an sipulin syönti kuuluvat niin inhottaviin tekemisiin, että syön vaikka perunan paljaaltaan, ennen kuin pistä suuhuni silliä ja sipulia. Yöks!

Vierailija
32/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomaniassa kaikkea inhottavia juttuja tullut tehtyä.

Vierailija
33/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ylipäätään menit treffeille, jos niin paljon ällöttää. en minäkään mene so ma lin kanssa trefeeille kuin vastentahtoisesti.

Vierailija
34/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut kehopositiivisille asiakkaille ja "ystävilleni", että he ovat ihania ja kelpaavia juuri tuollaisina kuin ovat, vaikka oikeasti olen ajatellut, että olette rumia, kuvottavia ihraläjiä enkä sietäis teitä yhtään enempää ellen hyötyisi teistä taloudellisesti.

tyhmyys on paljon pahempi asia kuin lihavuus

Vierailija
35/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo.

itse olet typerä. ja voisit vaikka  ku olla.  kukaan ei tulisi kaipaan sinua. ainoastaan ulosottomies (tai nainen)-

Vierailija
36/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus baarissa on tullut annettua jonkun hyväuskoisen tyypin tarjota koko ilta juomia itselleni ja kavereilleni, mutta pilkun aikaan se oli sitten pikaiset heipat ja taksilla jatkoille kiinnostavampien tyyppien kanssa. Tarjoaja on jäänyt typertyneenä katsomaan perään. Tämä vähän hävettää, koska tämä oli vähän reppana ja käytin suoraan sanottuna hyväkseni sitä.

Vierailija
37/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ylipäätään menit treffeille, jos niin paljon ällöttää. en minäkään mene so ma lin kanssa trefeeille kuin vastentahtoisesti.

Sinun kanssa ei menis treffeille kukaan.

Vierailija
38/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelin exän kanssa ja suutuspäissäni lähdin baariin. No siellä yks vanha pappa aina tulee vonkaamaan no tän kerran annoinkin sille. Puristeli mua koko illan muna tanakas, käytiin röökillä ulkona, tyyliin 20 metriä ihmisistä vähän syrjässä, missä pani mua takaapäin puuta vasten. Kiihotti aivan järjettömästi kun vanha likainen mies vihdoinkin sai mun nuorta kroppaa ja tulinkin melkein heti ku se työns, yllättävän ison, kalunsa mun sisään. Raahasin sen kotiin ja naitiin koko yö ensin "hiljaa" rappukäytävässä sitten kuin pienet eläimet sängyssä ja välillä parvekkeella... Aamulla otin siltä suihin ja nielin mielistellen häneltä ällöttävimmän ja isoimman lastin mitä olen ikinä kokenut. Sit se viel nai mua kerran. Pappa lähti tyytyväisenä joku 30 min ennen kuin exä tuli pyytelemään anteeksi. Pappa lähti varmaan takaisin baariin kertomaan tarinaa jota kukaan sen spurgukavereista ei usko. Ei hävetä ja oli parempi pano kuin exä ikinä.

Vierailija
39/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavinta mitä olen nähnyt on TÄMÄ PALSTA!

onko tämä ensimmäinen kerta vai oletko ollut täällä aikaisemmin

Vierailija
40/58 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitelin exän kanssa ja suutuspäissäni lähdin baariin. No siellä yks vanha pappa aina tulee vonkaamaan no tän kerran annoinkin sille. Puristeli mua koko illan muna tanakas, käytiin röökillä ulkona, tyyliin 20 metriä ihmisistä vähän syrjässä, missä pani mua takaapäin puuta vasten. Kiihotti aivan järjettömästi kun vanha likainen mies vihdoinkin sai mun nuorta kroppaa ja tulinkin melkein heti ku se työns, yllättävän ison, kalunsa mun sisään. Raahasin sen kotiin ja naitiin koko yö ensin "hiljaa" rappukäytävässä sitten kuin pienet eläimet sängyssä ja välillä parvekkeella... Aamulla otin siltä suihin ja nielin mielistellen häneltä ällöttävimmän ja isoimman lastin mitä olen ikinä kokenut. Sit se viel nai mua kerran. Pappa lähti tyytyväisenä joku 30 min ennen kuin exä tuli pyytelemään anteeksi. Pappa lähti varmaan takaisin baariin kertomaan tarinaa jota kukaan sen spurgukavereista ei usko. Ei hävetä ja oli parempi pano kuin exä ikinä.

Naisviha saa aikaan jopa huonoja tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme