ahdistaa työkaverin kielenkäyttö, meni reisille, poskelleen, lapsi pesuveden mukana, jne.
Voiko ilmoittaa #metoo asiana HR osastolle? Pahimmassa tapauksessa töihin tulee seisokki, jos jään sairaslomalle.
Kommentit (64)
Reisillemeno on ainoa härski ja suht uusi vertaus noista otsikon kolmesta esimerkistä.
Reisille meneminenkin on alkanut mielestäni sulautua tavalliseen sanastoon; kohta kukaan ei muista mitä sanonta alun perin on tarkoittanut ja sitä käytetään vain yleisesti ottaen kuvaamaan pieleen menemistä.
Meni reisille kirjoitti:
Reisille hyvä, muut tyhmiä.
Reisille on se härskein ,)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin meillä kun 60-vuotias täti tarjosi 25-vuotiaalle miehelle suklaata ja sanoi ota nyt sille kolmannenkin jalalle 😳 hihii yäks
No ei ollu kivasti sanottu. Olen 60v ja sanon ota toisellekin jalalle
Vierailija kirjoitti:
Reisillemeno on ainoa härski ja suht uusi vertaus noista otsikon kolmesta esimerkistä.
Muut ovatkin meille vanhuksille ihan normaalia (vanhahtavaa) kielenkäyttöä.
Olet yliherkkä kermaperse jos tuollainen ahdistaa. Vika on sinussa. Ei sitä nyt aivan jokaisesta pikkuasiasta tarvitse mieltään pahoittaa. Saatkohan siellä töissä mitään tuottavaa aikaiseksi jos tällaisia pitää miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän noissa on ahdistavaa? Ihan tavallisia lausahduksia.
Siinä on taas yksi setämies joka ei pysty eläytymään vähemmistöjen kokemaan sortoon.
Olen lähes 60 vuotias nainen.
Se alkaa olemaan melkein sama asia
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin meillä kun 60-vuotias täti tarjosi 25-vuotiaalle miehelle suklaata ja sanoi ota nyt sille kolmannenkin jalalle 😳 hihii yäks
Yleensä kyllä puhutaan noin viinasta kun se saattaa mennä ns. Jalkoihin
Tottakai voit tehä HR ilmoituksen. Kannattaa kuitenkin miettiä kokonaisuutta. Jos homma on jotain pikkujutuista kitinää ja teet itsestäsi naurunalaisen, niin sit alkaakin HooÄrrä etsimään kulisseissa sulle seuraajaa vaikka pelaavatkin eka päin naamaasi hymyily-juujuu peliä.
Sun valituksesta ei tule lasta eikä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän noissa on ahdistavaa? Ihan tavallisia lausahduksia.
Siinä on taas yksi setämies joka ei pysty eläytymään vähemmistöjen kokemaan sortoon.
Mitä vähemmistöjen sortoa ko. lausahduksissa oli?
Vierailija kirjoitti:
Olet yliherkkä kermaperse jos tuollainen ahdistaa. Vika on sinussa. Ei sitä nyt aivan jokaisesta pikkuasiasta tarvitse mieltään pahoittaa. Saatkohan siellä töissä mitään tuottavaa aikaiseksi jos tällaisia pitää miettiä?
Tämä! Mää oon firman ainoo nainen enkä todellakaan ala hiekkapilluilee. Kerran toimari kertoi niin härskin vitsin ettei edes kehdannu sanoo vaan näytti loppuhuipennuksen luurista.;)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset puheet ovat todella raskasta kuultavaa. Sydämen kylläisyydestä suu puhuu.
Hyvä ja kohtelias käytös kuuluu hyviin käytöstapoihin
Mitä raskasta on sanonnassa meni lapsi pesuveden mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun olin 2-kymppisenä parturissa, sanoin että ei liian lyhyeksi ettei hiukset nouse sivulta pystyyn. Parturitäti kysyi: "nouseeks sulla helposti pystyyn?".
Olen tiukkapipoinen uskovainen yli 60 -vuotias nainen. Tai ainakin olen kuvitellut olevani. Mutta noista lausahduksista ei mikään kolahtanut millään lailla. Täytyi oikein miettiä, mitä ne alun pitäen on tarkoittanut.
Luulen, että ap tässä nyt ahdistuu omista sisäisistä demoneistaan, joiden kanssa ei pysty elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitulla päähän!
..Kyvällä pitkin korvia.
Eikös Fingerpori ole tehnyt taiteenlajin just tämmöisestä? Ihmiset kuitenkin tykkää.