S-pankki ei myönnä luottokorttia??
Tulot 4300e, vakityö 2,5v. Luottotiedot kunnossa. Opintolainaa on 4800e.
Ei heru.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla tuloilla mitään luottokortteja saa, ne ovat varakkaiden juttu.
Jaa. Minä sain ollessani opiskelija kun haettiin asuntolainaa. Lainaa saadakseen piti ottaa myös luottokortti. Tulot oli opintotuki plus 500 € palkkatuloja.
Juu ei myöntäneet mullekaan, tulot 60k vuodessa eikä mitään maksuhäiriöitä koskaan 😂 autorahoitusta oli silloin jäljellä n. 4-5k kun sitä hain.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinyrittäjä, tulot heitelleet rajusti ja lainaa ollut yleensä kymmeniä tuhansia. Olikohan korttia hakiessa sitten hetkellisesti parempi tilanne, sain sen toisella yrityksellä ja luottorajaksi 4000 e, alkuun 3500. Toki ennestään toinen luottokortti eri pankissa. Omistusasunto, en muista kysyttiinkö.
Miksi alapeukku?
Ei uskaltanut 15 sitten minullekkaan antaa lainaa, sen jälkeen ottanut 500 000 e sijoituslainaa toisesta pankista eri kohteisiin.
Ihan turha pankki :)
Ei mitään ongelmia ollut saada luottokorttia. Vähän väliä tarjoavat luottorajan nostoa jopa kymppitonniin. En juurikaan edes käytä luottoa. Mulla on palkkatili S-Pankissa. Luulen että se on aika ratkaiseva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinyrittäjä, tulot heitelleet rajusti ja lainaa ollut yleensä kymmeniä tuhansia. Olikohan korttia hakiessa sitten hetkellisesti parempi tilanne, sain sen toisella yrityksellä ja luottorajaksi 4000 e, alkuun 3500. Toki ennestään toinen luottokortti eri pankissa. Omistusasunto, en muista kysyttiinkö.
Miksi alapeukku?
Niin ja palkkani ei tule sinne. Yksi suuri ja pitkäaikainen lainani toisessa pankissa oli ainakin melkein maksettu pois, sillä on voinut olla merkitystä.
Yrittäjä, tulot min. 6 000 e/kk, lainat 3 800 e, luottotiedot puhtaat. Käteistä rahaa toisen pankin pankkitilillä 110 000 e. Ei tullut luottokorttia S-pankista edes 800 e limitillä? Hyvä, että olen jo toisen pankin private-asiakas ja sieltä kattavat kortit ja sijoituspalvelut. Taidan vaan ostella HK-blöötä ja einespullia tuolta Helsingin Elannosta ja pidän vihreän jäsenkortin piilossa D) D)
Robotti hylkää automaattisesti väärin täytetyt hakemukset. Kannattaa varata aika ja mennä tiskille täyttämään hakemus.
Luottokortti on upporikkaiden juttu
Vierailija kirjoitti:
S-pankki on tosi nihkeä myöntämään luottoa, oli sitten kyseessä Visa tai laina. Tiedän useamman joka ei ole saanut, vaikka luottotiedot kunnossa.
:O Mulle sekä miehelle molemmille myönnettiin, toiselle lainaa 20000, toiselle luottokortti 5000. Mulla määräaikainen matalapalkkatyö, mies pitkällä sairaslomalla. Asuntolainaa alle 10000. Luottotiedot tällä hetkellä ok, mutta olleet molemmilla pitkään kuralla. Päätelmä: Siellä arvotaan ei/juu vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Robotti hylkää automaattisesti väärin täytetyt hakemukset. Kannattaa varata aika ja mennä tiskille täyttämään hakemus.
Tiskillä myös täytetty virkailijan toimesta hakemus ja sama homma, ei läpi. Kaikki luottotiedot ja muut tulot ja lainat on +++ kunnossa. Ainoa, että olen yrittäjä, josko se vaikuttaa? Kysyin virkailijalta, että mistä hylkäykset johtuvat, niin hän kertoi, että robotti arvioi. Kysyin että, jos siirrän palkalla ansaitsemani 10 000 e, 30 000 e tai vaikka 50 000 e tilille, niin meneekö sitten läpi vai minkä verran haluatte tilille. Nimenomaan rahavarojen siirto on minulle tilin avaamisen idea, koska talletussuoja 100 000 e on täynnä toisessa pankissa. Ei kommentoinut vaan pyöritteli silmiä D).
Ei tämä ääs-pankki ainakaan rahan päälle ymmärtävä pankki ole? Annan siis olla, jos en heidän käyttäjäprofiiliinsa sovi. Ei ole tarvetta tällaiseen anomiseen, kun muualla tyrkytetään luottokorttia ja käyttörajan korotuksia.
Kokeilkaa Bank Norwegianin korttia. Itse sain heti 4000€ luottorajalla kun tulot oli jotain 2700e bruttona ja työsuhde kestänyt pari vuotta. Myöhemmin kokeilin huvikseen luottorajan korotusta ja silloin nousi 8500€, tulot 3300e bruttona.
S-pankki on tosi nihkeä. Itsellä tulot yli 60 k vuodessa ja itsekin hain Visaa ensin minimillä, että meni läpi. Muistaakseni 5000 euron hakemus hylättiin. Nostin rajaa myöhemmin 7000 euroon kuukaudessa mutta tosiaan aluksi kannattaa hakea minimiä. Muissa suomalaisissa pankeissa hakemuksiani ei ole koskaan hylätty
Itse sain muualta luottokortin. S Luottoa ei myönnetty.
Ai. Minä sain kolme luottokorttia sekä kaksi kertaa asuntolainan työttömänä. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi homma. Maksahan velkasi
Ai tuo opintolainako sen estää? Muuta velkaa ei ole.
Ap
No et sitten kysynyt siellä pankissa, mikä on syy? Siellä vissiin tiedettäisiin parhaiten.
Joku tuossa nyt heittää, jollet jollain aivan ihme ehdoilla hakenut. Suomalaiseksi olet ihan hyvätuloinen.
Tarkista nyt vielä hakemuksesikin, ettei vaan siellä ole joku virhe.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Olen kuullut, että heille vaikeampaa. Tiedä sitten.
Entä mitä luottorajaa hait? Hae minimiä ensin ja tiukilla ehdoilla. Voit myöhemmin koittaa muuttaa.
Naiset kun voi aina vinguttaa sitä nahka-Visaa. T. pankinjohtajan veli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätkö kädestä suuhun? Jos elät niin pankki ei välttämättä luota maksukykyysi.
Siirrän yleensä toiselle tilile palkkapäivänä ”isot rahat”, josta teen siirtoja käyttötilille tarpeen mukaan, joskus päivittäin. Siksi, että jos kortti kopioidaan, siinä ei mene kaikki rahat.
Lisäksi säästän s-pankin rahastoon, jossa nyt n.5000e.
ApMihin sitten tarvitset luottoa jos toisella tilillä on jo "isot rahat"?
Luottokorttia tarvitsee esim. lentolippujen varaamiseen, joskus hotellihuoneenkin. Itse olen aikoinaan nimenomaan sen takia ottanut luottokortin, en siksi että voisin ostella velaksi. Myös joissain nettikaupoissa tarvitaan luottokorttia.
- eri
S-pankki ei tosiaan myöntänyt luottokorttia, vaikka toisen pankkini tilisaldo oli talletussuojan osalta yli. Norwegian antoi ihan yhden maksutositteen esitettyäni heti luottokortin, jossa pyytämättä oli 8500 luottoraja. Että silleen makkarakauppa hävisi tämän kisan palvelumuotoilussa.
Sama juttu, en saanut S-pankista luottokorttia, vaikka palkka 4000+ kuukaudessa, vakituinen työ ollut 9 vuotta, naimisssa, omistusasunto ja luottotiedot kunnossa. Mutta pitäköön tunkkinsa, jos asiakkaat eivät kelpaa.