Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki ei myönnä luottokorttia??

Vierailija
22.09.2021 |

Tulot 4300e, vakityö 2,5v. Luottotiedot kunnossa. Opintolainaa on 4800e.
Ei heru.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö käyttötilin alin saldo olla kuukausittain mitä luokkaa? 1000e?

Tällainen väite löytyi netistä..,

Vierailija
62/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Eivät anna, koska retostelet palkallasi vauviksella.

Koska ap retostellut? Oikeasti luulet että pankki kyttää netinkäyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota debit niin varmasti saat

Vierailija
64/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa siellä sitten meno muuttunut, kun itse sain luottokortin ollessani opiskelija, osa-aikatöissä ja vuokralla. Bruttotulot taisi olla jotain 1000€ luokkaa per kuukausi. Ja opintolainaa oli paljon enemmän kuin ap:lla.

Opiskelija saakin paljon helpommin kuin ns epätyypillisissä työsuhteissa olija

Vierailija
65/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, olin parikympinen opiskelija kun op:lta oikein soitettiin et haluutko luottokortin ja ehdotti 2000e. Opintolainaa oli jo silloin yli 18k ja tulot oli opintotuki.

Vierailija
66/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa outoa. Miehelle oikein tuputettiin Nordeasta luottokorttia, vaikka ei ole elämänsä aikana mitään saanut säästöön niin, että se ei menisi vähintään vuoden sisään kokonaan. Nyt Nordean viimeisimmän sekoilun aikana ehti mennä tilikin miinukselle, kun oli jättänyt vain 40e bufferin ennen palkkapäivää ja viikonloppuna tuli ostettua ruokaa sen verran, ettei riittänyt. Eikä tulojakaan ole bruttona kuin 2000e.

Itse olen S-pankin asiakas, bruttotulot 2600e/kk ja säästöjä on, ei velkaa, mutta enpä ole sen puoleen luottokorttia kaipaillutkaan, kun en edes matkustele, että tarvitsisin esim. hotelliin luottoa. Isompiin ostoksiin on olemassa ne säästöt, jos hätä tulee, mutta hämmentyisin kyllä, jos luottokortti evättäisiin, jos sellaista päättäisin hakea. Ei taida saada S-pankista asuntolainaakaan näillä tuloilla ja muutaman tonnin säästöillä? Siitä on haaveiltu, mutta ei onnistu ainakaan näin äitiyslomalla.

Vierailija
67/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana sitä saakin helposti luottokortin. Itse potkin itseäni kun en silloin tajunnut ottaa sitä, kaikki ympärillä ottivat ja matkustelivat, itse en halunnut elää velaksi. Ja kaikki osa-aikatyörahat meni vuokraan ja elämiseen. Sitten kun valmistuin ja olin muutaman vuoden työelämässä, ajattelin että luottokortti voisi olla hyvä hätätilanteiden varalle, sitä ei enää saanutkaan.

Vierailija
68/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä, mä sain silmää räpsäyttämättä kortin 5000 luottorajalla, vaikka mulla ei ole muuta asiointia S-pankissa kuin bonusten keräily. Vakkari työsuhde ja palkka reilu 3000 eur/kk.

Vierailija
69/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain 50 000 euron vuosituloilla 5000 luottorajaa korttiin ja se hylättiin. Kävin paikanpäällä kysymässä, että mikä juttu tämä on kun muissa pankeissa mennyt heti läpi. Sanoivat, että hae aluksi pienellä rajalla ja korota myöhemmin. Hain 1000 euron luottorajalla ja se meni heti läpi. Nykyisin mulla on 8000 euron luottoraja S-pankin Visassa.

Vierailija
70/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy syytä heiltä mikseivät anna eiköhän heillä se jossain ole että minkä syyn takia hylätty.

Eivät anna tietoa.

Veikkaan, että ryssää velan määrään.

Vierailija
71/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin huonekaluliikkeeseen.

Yrittävät tyrkyttää sinulle MasterCard Tuohikorttia väkipakolla.

Vierailija
72/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä, mä sain silmää räpsäyttämättä kortin 5000 luottorajalla, vaikka mulla ei ole muuta asiointia S-pankissa kuin bonusten keräily. Vakkari työsuhde ja palkka reilu 3000 eur/kk.

Olitko naimisissa, oliko sulla omistusasunto?

Vierailija
73/103 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on s-pankin kautta 800€ luottokortti. Virkailija itse ehdotti sen nostoa ad 1500€.

Haettiin, muttei nostoa luottokunta / Visa myöntänyt. Virkailija ihmetteli tätä myös.

Vakituinen työ jossa vuositulot 45.000€ tasoa. Ei lainoja, ei maksuhäiriöitä.

No annoin olla, eipä tuota korttia ole tarvittu aikoihin.

Vierailija
74/103 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saanut S-Pankista. Olen huipputuloinen, on omaisuutta ja asuntolainaakin on paljon. Ei ole ongelmia maksamisen kanssa, eikä koskaan mitään maksuhäiriöitä. Arvailen, että eivät anna, jos on lainaa tai palkka ei ohjaudu heidän pankkiinsa. 

Tätä ei kyllä usko kukaan että "huipputuloinen" ei saa luottokorttia :D 

"Huipputuloinen ja asuntolainaakin on paljon" olisikohan juuri tuossa se syy: Velka on jo tapissa ilman luottokorttiakin.

Vierailija
75/103 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi homma. Maksahan velkasi

Ai tuo opintolainako sen estää? Muuta velkaa ei ole.

Ap

Liian tuore työsuhde ilman aiempaa vakihommaa?

Vierailija
76/103 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vihdoinkin S-pankissa muuttanassa tuon ikivanhan vihreän kortin (toiminut vain bonusten keräämiseen) sirulliseen, josta ei mene sitä 3 euron kuukausimaksua.

No siinä kyselivät ja kerroin ihan suoraan, että pääpankkini on OP. Sieltä aikoinaan ottamani asuntolaina maksettu pois vuosia sitten. Sieltä myös OP:n pankki/Visa-kortti ja siellä myös arvo-osuustili. Ei mitään maksuhäiriöitä koskaan, eikä mitään osamaksusopimuksia.

Kortti myönnettiin, ja VISAn luottorajaksi tuli 2.000 euroa. Enhän edes toista luottokorttia tarvitse, mutta olkoon.

Vähän ihmetyttää nuo ketjussa olevat jutut kielteisistä päätöksistä. Voiko vuokralla asuminen vaikuttaa asiaan?

Vai onko hakijoilla joskus ollut maksuhäiriöitä? Onko heillä vakuudettomia kulutusluottoja? Vaikuttaako perhemuoto/perheen koko asiaan? Onko heillä vaikkapa mökkilainaa?

Yksin asuva eläkeläinen olen.

Vierailija
77/103 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako aikaisempi luottokortti siihen että saan helpommin uuden? Mietin siis pankin vaihtoa, mutta jos on riski että uudesta ei saa luottokorttia niin en kyllä vaihda.

Vierailija
78/103 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinyrittäjä, tulot heitelleet rajusti ja lainaa ollut yleensä kymmeniä tuhansia. Olikohan korttia hakiessa sitten hetkellisesti parempi tilanne, sain sen toisella yrityksellä ja luottorajaksi 4000 e, alkuun 3500. Toki ennestään toinen luottokortti eri pankissa. Omistusasunto, en muista kysyttiinkö.

Vierailija
79/103 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla tuloilla mitään luottokortteja saa, ne ovat varakkaiden juttu.

Vierailija
80/103 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki myöntää luottokorttinsa täysin mielivaltaisesti, netti on siitä pullollaan juttuja, enkä itsekään saanut korttia vaikka olin kokoaikatyössä eikä muita luottoja ollut, mieheni sen sijaan sai, vaikka oli osa-aikatyössä ja pienemmät tulot kuin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi