Liian kokematon mies
Miten ihmeessä voi olla aikuisia miehiä, jotka eivät ikinä ole seurustelleet? Olen tapaillut erästä ihastuttavaa 26-vuotiasta miestä muutamien viikkojen ajan. Mies oli kaikin puolin ihana ja aivan täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, mutta:
Hän ei ole koskaan seurustellut ennen.
Hän kertoi tämän minulle eilen treffeillä, kun aloimme viemään keskustelua syvemmälle tasolle. Olin oikeasti ihastunut häneen ja minulle oli kehittynyt tunteita häntä kohtaan. Olin jopa antanut hänen suudella ja kosketella minua. Sitten hän kertoo ettei ole koskaan seurustellut ennen. Mitä vittua, oikeasti? 26-vuotias mies eikä koskaan seurustellut? Kyllähän hän selitteli kaikenlaista, ettei ole vielä löytänyt ketään sopivaa ja opiskelut, työnteko ja harrastukset ovat vieneet hänen aikansa, mutta epäilen suuresti, että hän on oikeasti vain saamaton vässykkä mammanpoika, joka ei ole edes yrittänyt saada naista. Tai jos on, niin hän epäonnistunut joka kerta.
Tunnen itseni petetyksi. Luulin tavanneeni unelmieni miehen, mutta hän osoittautuikin kokemattomaksi. Onneksi emme vielä menneet sänkyyn. Siis kyllähän nyt 26-vuotiaalla miehellä pitäisi edes jotain kokemusta olla parisuhteista, vai mitä mieltä olette? Itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkääkään alkaa opettamaan ja kouluttamaan täysin kokematonta jätkää, miten parisuhteessa ollaan ja eletään, ja miten nainen tyydytetään seksuaalisesti. Kyllähän nuo taidot pitäisi olla opeteltuna jo viimeistään siinä 20-vuoden paikkeilla!
Pistin tapailullemme välittömästi lopun, sillä tiedän ansaitsevani jotain paljon parempaa. Mutta minua ihmetyttää vain, miksi noin vanhat ja täysin kokemattomat jätkät edes kuvittelevat saavansa ketään?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:59"]
Yksi syy on se, että nuorena sä et noteerannut noita nörttejä, naisettomia kavereita, mutta nyt kun 25-vuotiaana ne alkaa olemaan ktm, di, otm, ll yms. niin johan huomaat ne. Sun on vaan valittava otatko hauskan mutta köyhän, vai tylsän mutta rikkaan miehen. Etkä tod. ole ensimmäisen nainen tuon valinnan edessä ;)
[/quote]
Onko hieman stereotypisoivaa kirjoittelua? Kyllä KTM:t, DI:t, OTM:t ym voi olla myös hauskoja, tässä taloustilanteessa voivat olla myös köyhiä.
[/quote]
Kyllä. ;)
Mutta ne hauskat ei yleensä ole kokemattomia 26-vuotiaana...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:04"]
Yksi syy on se, että nuorena sä et noteerannut noita nörttejä, naisettomia kavereita, mutta nyt kun 25-vuotiaana ne alkaa olemaan ktm, di, otm, ll yms. niin johan huomaat ne. Sun on vaan valittava otatko hauskan mutta köyhän, vai tylsän mutta rikkaan miehen. Etkä tod. ole ensimmäisen nainen tuon valinnan edessä ;)
[/quote]
Onko hieman stereotypisoivaa kirjoittelua? Kyllä KTM:t, DI:t, OTM:t ym voi olla myös hauskoja, tässä taloustilanteessa voivat olla myös köyhiä.
[/quote]
Kyllä. ;)
Mutta ne hauskat ei yleensä ole kokemattomia 26-vuotiaana...
[/quote]
Tätäkään en menisi automaattisesti allekirjoittamaan.
Kyllä kokematon mies äkkiä oppii sänkypuuhat kun vain jaksaa sietää ne ensimmäiset nopeat tulot. Sitäpaitsi kokemattomasta on hyvä kouluttaa itselleen sopivalla tavalla kokenut. Jos itselle tulisi tällainen upea tilaisuus eteen niin olisin tosi otettu siitä, että voisin auttaa jotakuta neitsyydestään luopumisessa.
Onko se oikeasti joku meriitti montako parisuhdetta on takana..? :D
Itse en nimittäin ole sellainen parisuhdeihminen, että minulla olisi vain pakko olla joku. En toki sano ettenkö seurustelisi jos kunnon match kävelisi vastaan mutta semmoinen "kaverisuhde" ei nappaa alkuunkaan...
(Ja olen juuri työstämässä gradua, jotta saan maisterin paperit ulos ja pääsen väikkäriä työstämään joten olisin suoraan sanottuna tällä hetkellä aika paska seurustelukumppani kun ei tuota ylimääräistä vapaa-aikaa juurikaan ole!)
Minua ei haittaa, päinvastoin, vaikka on yli 40-vuotias kokematon, seurustelematon mies. Olen itse melkoinen parisuhdekonkari. Mukavaa ja virkistävän erilaista tapailla untuvikkoa. ;-)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:40"]
Miten ihmeessä voi olla aikuisia miehiä, jotka eivät ikinä ole seurustelleet? Olen tapaillut erästä ihastuttavaa 26-vuotiasta miestä muutamien viikkojen ajan. Mies oli kaikin puolin ihana ja aivan täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, mutta:
Hän ei ole koskaan seurustellut ennen.
Hän kertoi tämän minulle eilen treffeillä, kun aloimme viemään keskustelua syvemmälle tasolle. Olin oikeasti ihastunut häneen ja minulle oli kehittynyt tunteita häntä kohtaan. Olin jopa antanut hänen suudella ja kosketella minua. Sitten hän kertoo ettei ole koskaan seurustellut ennen. Mitä vittua, oikeasti? 26-vuotias mies eikä koskaan seurustellut? Kyllähän hän selitteli kaikenlaista, ettei ole vielä löytänyt ketään sopivaa ja opiskelut, työnteko ja harrastukset ovat vieneet hänen aikansa, mutta epäilen suuresti, että hän on oikeasti vain saamaton vässykkä mammanpoika, joka ei ole edes yrittänyt saada naista. Tai jos on, niin hän epäonnistunut joka kerta.
Tunnen itseni petetyksi. Luulin tavanneeni unelmieni miehen, mutta hän osoittautuikin kokemattomaksi. Onneksi emme vielä menneet sänkyyn. Siis kyllähän nyt 26-vuotiaalla miehellä pitäisi edes jotain kokemusta olla parisuhteista, vai mitä mieltä olette? Itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkääkään alkaa opettamaan ja kouluttamaan täysin kokematonta jätkää, miten parisuhteessa ollaan ja eletään, ja miten nainen tyydytetään seksuaalisesti. Kyllähän nuo taidot pitäisi olla opeteltuna jo viimeistään siinä 20-vuoden paikkeilla!
Pistin tapailullemme välittömästi lopun, sillä tiedän ansaitsevani jotain paljon parempaa. Mutta minua ihmetyttää vain, miksi noin vanhat ja täysin kokemattomat jätkät edes kuvittelevat saavansa ketään?
[/quote]
En edes kuvittele. Tiedän kyllä arvottomuuteni parisuhdemarkkinoilla. Joskus unelmoin rakastumisesta ja itken itseni uneen.
Tämä kai sallitaan?
Voi mikä vuodatus. Mitä jos hän ei olisi kertonut kokemattomuudestaan?
"Mutta minua ihmetyttää vain, miksi noin vanhat ja täysin kokemattomat jätkät edes kuvittelevat saavansa ketään?"
Varmaan ihan samasta syystä kuin useimmat muutkin ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 15:29"]
Mitä kokemusta siitä parisuhteesta muka tarvitsee?
[/quote]
Jos et sitä tiedä niin voi sinua raukkaparkaa.
[/quote]
Miten niin? Olen kai raukkaparka sinun mielestäsi (en tosin ole sama, jota kutsuit raukkaparaksi), mutta kerro, mitä kokemusta parisuhteesta tarvitsee.
Ne jotka seurustelevat monta kertaa elämässään, ovat vakiintumiskyvyttömiä kiertopalkintoja (nykyään voi miestäkin sanoa kiertopalkinnoksi) ja tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Tahtoisin tietää, onko vastaavasti miehille tärkeää, että nainen on seurustellut aiemmin, ettei tarvitse kouluttaa naista.
[/quote]