Näettekö tässä testissä kontrolliviivan lisäksi mitään?
[url=http://aijaa.com/gvitsN][img]http://i6.aijaa.com/t/00427/13575963.t.jpg[/img][/url]
Osaankohan linkittää..
Kommentit (44)
Kyllähän siinä haalea viiva näkyy. Voi että ap, mua alkoi itkettää kun kuvittelen kuinka huomenna kerrot miehellesi, tavallaan eka isänpäivä.. :) Onnea!! :)
Testi on pöydällä ja tuntuu, että "näen siinä selvästi viivanpaikan" kun se on kuitenkin niin himmeä..vaikka on siinä minusta vähän väriäkin, en vaan usko sitä.. ;) tv. liian monta kertaa pettynyt ap
Muakin itkettäisi jo, jos uskoisin tämän todeksi.. :) Eilen mies sanoi, että olis se hienoa.... ap
Tee vielä pari uutta testiä heti aamuvirtsasta! Mutta kyllä tuo näyttäisi plussa olevan!
Osta apteekin oma raskaustesti. Se reagoi vain hcg hormooniin joten viivanpaikkakin on positiivinen. Itse sain kyseisestä testistä pelkän haamuviivan... ja tuolla se nyt nukkuu. Mutta tuon kuvan perusteella uskaltaisin vienosti onnitella. :)
Ei siinä kyllä mitään ole, sori. Noi muut vaan haluaa nähdä "jotain". Täällä on usein näitä kuvia ja aina jotkut näkee ihan selvässä negassa haamun, vaikka ei ole mitään. Ja varsinkin, kun olet testiajan ulkopuolella sen katsonut, niin ei ole pätevä enää. Jos haluat varmistuksen, niin tee huomenaamulla uusi heti herättyäsi ja pidä huoli, että katsot sen oikeaan aikaan.
No en tuohon luotakaan, mutta olen tehnyt selkeästi negatiivisia testejä eikä ne ole ihan tuolta näyttäneet! Vaikka kuinka olisin toivonut niissä jotain näkeväni, niin ei... tuossa en voi olla jotain näkemättä... se tässä nyt tuskastuttaa, kun ei kuitenkaan uskalla luottaa! ap
Näkyy siinä. Toivotaan että vahvistuu. Itse sain puolen vuoden aikana ainakin kahdessa kierrossa vastaavia ja menkat alkoi kuitenkin. Se on aika yleistä. Nyt puolessa välissä raskautta vieläkin mietin välillä et onkohan tää totta.
Kyllä munkin silmään erottuu selkeä, joskin haalea viiva. Tosiaan, huomenna uusi testi heti aamulla. :) Ihana isänpäiväyllätys kyllä!
Tee heti aamulla uusi testi! Apteekista joku herkkä. Olen edelleen sitä mieltä, että positiivinen se on!
Hae uusi testi ja tee aamulla, niin saat paremman viivan. Onnea! :)
Missä se + viiva pitäisi tuossa olla?
Näkyy siinä haalea viiva mulle ainakin. Tee uusi testi huomenna?
Jotain näkyy. Mene ostamaan huomiseksi uusi testi?