Joko on ☕ juotu?
Kommentit (17)
Mä tarviin kanssa silmälasit, luulin tuon olevan peukku.
En tiedä miten neliötä juodaan, joten en ole juonut neliötä koskaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:33"]Yritin hangata tahraa ruudusta, että näkisin mikä kirjain sen takana on, mutta tahra olikin toi kuppi. Oiskohan silmälasien paikka tällä mammalla.
[/quote]
xd
───────────────────▓▓▓
───────────────────███
───────────────────███
───────────────────███
───────────────────███
──────────────────█████
─────────────────███████
─────────────────███████
─────────███████─█▒▒▒▒▒█─███████
─────────█▒▒▒▒▒█─█▒▒▒▒▒█─█▒▒▒▒▒█
─────────█▒▒▒▒▒█─█▒▒▒▒▒█─█▒▒▒▒▒█
──────────█▒▒▒█──█▒▒▒▒▒█──█▒▒▒█
───────────███───█▒▒▒▒▒█───███
────────────█────█▒▒▒▒▒█────█
────────────█────█▒▒▒▒▒█────█
────────────█────███████────█
─▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
─────▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
Jospas sitä jotain tänään vielä...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:35"]En tiedä miten neliötä juodaan, joten en ole juonut neliötä koskaan.
[/quote]
Sinulla on kivikautinen puhelin tai koneessa häikkää ;-)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:35"]En tiedä miten neliötä juodaan, joten en ole juonut neliötä koskaan. [/quote] Sinulla on kivikautinen puhelin tai koneessa häikkää ;-)
[/quote]
En selaa puhelimella ja kone on kunnossa, ei ongelmia. Teillä vaan on niin outo huumori ettei tuosta tajua mitään. Ehkä te tajuatte mitä neliö tarkoittaa, mutta minä en. Ja turhaan hymiötä laittaa, kun tarkoituksena on mollata ja arvostella, ääliömäistä.
Huomenta. ☕ on jo juotu tälle päivälle. Kohta
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:35"]En tiedä miten neliötä juodaan, joten en ole juonut neliötä koskaan. [/quote] Sinulla on kivikautinen puhelin tai koneessa häikkää ;-)
[/quote]
En selaa puhelimella ja kone on kunnossa, ei ongelmia. Teillä vaan on niin outo huumori ettei tuosta tajua mitään. Ehkä te tajuatte mitä neliö tarkoittaa, mutta minä en. Ja turhaan hymiötä laittaa, kun tarkoituksena on mollata ja arvostella, ääliömäistä.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:39"]
[/quote]
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:02"]En juo ☕
[/quote]
Tylsää. Miksi et juo ☕ ?
Yritin hangata tahraa ruudusta, että näkisin mikä kirjain sen takana on, mutta tahra olikin toi kuppi. Oiskohan silmälasien paikka tällä mammalla.