Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjän työn ihanuus

Vierailija
08.11.2014 |

On tämä myyjän työ helppoa. Jos morjestaa asiakkaita liian reippaasti, säikäyttää osan. Jos tarjoaa palvelua tai neuvoa asiakkaille, on se tyrkyttämistä. Jos antaa asiakkaan katsella rauhassa, on se välinpitämätöntä lorvailua. Jos seurailee asiakkaita, on se varkaaksi luulemista ja kyttäämistä. Teet niin tai näin tuntuu se av-palstalaisten mielestä olevan väärin. Etenkin tuo asiakkaiden seurailusta valittaminen ärsyttää. Monesti kun huomaa asiakkaan pyörivän tietyn tuoteryhmän luona, saattaa asiakas tarvita palvelua muttei rohkene pyytää. Hyvä myyjä pitää silmällä tilannetta ja tarjoutuu auttamaan siinä kohtaa. 

Suurimmaksi osaksi työ on onneksi palkitsevaa ja asiakastilanteet mukavia, mutta täällä av-palstalla viestejä lukiessa meinaa iskeä epätoivo..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen jos liikkeeseen tullessani tai pian sen jälkeen myyjä lähestyy minua ystävällisesti tervehtien ja kysyen 'voinko auttaa' ja toimii sen mukaisesti mitä minä vastaan. Yleensä sanon että kiitos, katselen ja mietin ensin ja pyydän sitten apua jos tarvitsen. Silloin myyjä menee tekemään hommiaan jonnekin mistä hänet löydän eikä liehu siinä lähellä puuttuakseen nopeasti taas asiaan jos erehdyn katsomaan jotain vaatetta tarkemmin. Aika hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä