Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko suhde alkaa varatun kanssa

Hannatäti
22.09.2021 |

Tapasin keväällä ihanan miehen, hän on sellainen unelmieni prinssi jollaista olen aina halunnut. Ongelma on, että mies on varattu ja hänellä on pieni lapsi. Mies kertoi, että on eroamassa ja järjestelevät asioitaan sekä omaisuuttaan. Tapailimme satunnaisesti kesällä, läheisyys miehen kanssa oli ihanaa ja maagista, mutta seksiä meillä ei ollut. Emme ole koskaan jutelleet kovin syvällisiä, koska mies sanoi, että tutustustutaan paremmin sitten, kun hän on saanut entisen elämänsä selviteltyä. Mies on kuitenkin sanonut minulle, että olen juuri sellainen nainen kenestä hän on aina haaveillut, ja haluaisi minun kanssa loppu elämän kestävän suhteen. Tapailua kesällä kesti n. 2 kuukautta, ja suhteemme alkoi lähentyä, jolloin mies veti stopin ja sanoi, ettei halua pitää yhteyttä, koska ero ja asioiden järjestely nykyisen naisen kanssa näyttääkin kestävän kauemmin mitä hän ajatteli. Sanoi myös haluavansa hoitaa eronsa fiksusti lapsenkin takia, ja siksi hänen mielestään oli parempi, ettemme tapailisi ja pitäisi yhteyttä. Olin todella surullinen ja tuntui pahalta. Hiljaisuutta kesti muutamia viikkoja, jonka jälkeen mies kyseli kuulumisia. Vastasin lyhyesti, mutta emme tuolloin tavanneet. Nyt parin kuukauden jälkeen mies laittoi taas viestiä ja pyysi käymään. Suuteli ja halasi heti tavattuamme ja harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Seksi oli taivaallista. En vain pystynyt oikein rentoutumaan, koska en tiedä yhtään missä mennään. Mies on täydellinen, mutta en tiedä tulenko saamaan häntä koskaan omaksi. Heidän ero- ja omaisuusjärjestelyt ym. on kesken, sen hän kertoi. Mitään muuta yhteisestä tulevaisuudesta tai jatkosta emme puhuneet, ehkä tämä on arka aihe miehellekkin koska hän ei tiedä miten asiat lopulta menee. Onko teillä kokemuksia, että suhteenne olisi alkanut näin varatun miehen kanssa? Miten asiat eteni? Kiusaanko vain itseäni pitämällä yhteyttä mieheen vai voinko saada hänet vielä oikeasti? Mitä mieltä olette seksistä, kun mies on vielä entisessä suhteessa? Onko se meidän mahdollista tulevaisuuttamme ajatellen hyvä vai huono asia? En haluaisi pilata ainakaan mahdollisuuttani tähän ihanaan miehen, mutta en toistaalta särkeä omaa sydäntänikään turhaan. Olemme 30-40 vuotiaita.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa sitten tapailla minua edelleen, eikä antanut vain asian olla? Halusiko hän ehkä ensin suhdetta oikeasti, mutta nyt haluaakin vain seksiä kun näki oman tilanteensa mahdottomaksi. 

ap

Koska siellä sinun jalkojen välissä on reikä. Sinne kun työntää pippelin se tuntuu tosi hyvältä.

Vierailija
22/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lyhyesti. Mun suhde alkoi varatun kanssa. Olin itsekin silloin varattu. Suhteilimme salaa noin 1-2 vuotta. Erottiin silloisista puolisoistamme. Seurusteltiin julkisesti n yhden vuoden ajan kunnes muutimme yhteen. Eli ei siis mikään pikacase. Nyt takana yhdessä asuttuja vuosia noin 15 ja yhteinen lapsonenkin jo teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti jotkut naiset näin vietävissä? Ei mitään omaa järjen käyttöä tai edes itsesuojeluvaistoa? 

Huomattava osa naisista on syntynyt hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
24/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kertoo miehestä se, että alkaa varattuna hyppiä vieraissa. Näin käy jatkossakin, vaikka nainen kuvittelee olevansa poikkeustapaus.

Vierailija
25/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lyhyesti. Mun suhde alkoi varatun kanssa. Olin itsekin silloin varattu. Suhteilimme salaa noin 1-2 vuotta. Erottiin silloisista puolisoistamme. Seurusteltiin julkisesti n yhden vuoden ajan kunnes muutimme yhteen. Eli ei siis mikään pikacase. Nyt takana yhdessä asuttuja vuosia noin 15 ja yhteinen lapsonenkin jo teini.

Wau, kai olette kertoneet kauniin pettämistarinanne myös teinille, jotta osaa jatkaa suvun moraalitonta perinnettä? Ylpeänäkö oikeasti tällaista kehtaat edes kertoa?

Vierailija
26/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kertoo miehestä se, että alkaa varattuna hyppiä vieraissa. Näin käy jatkossakin, vaikka nainen kuvittelee olevansa poikkeustapaus.

Kyllä ja valitettavasti moni ehtii siinä lyhyessä ajassa jo sen ankkurikersankin vääntämään. Huono on flaksi sen jälkeen naisella jolla on lapsia jo kahdelle eri miehelle.

Vierailija
27/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan. 2/5

Vierailija
28/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, kai olette kertoneet kauniin pettämistarinanne myös teinille, jotta osaa jatkaa suvun moraalitonta perinnettä? Ylpeänäkö oikeasti tällaista kehtaat edes kertoa?

Tämä nyt oli vain oma pieni tarinani. Olisin katunut jos en olisi siihen lähtenyt. Nyt olen onnellinen.

Vierailija
29/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa sitten tapailla minua edelleen, eikä antanut vain asian olla? Halusiko hän ehkä ensin suhdetta oikeasti, mutta nyt haluaakin vain seksiä kun näki oman tilanteensa mahdottomaksi. 

ap

Hän on koko ajan halunnut vain pelkkää seksiä. Ne suhdehöpinät on keksitty sinun sitouttamiseksi siksi aikaa että sinulle kehittyy niin paljon tunteita ettet sano vaimolle. Oletko syntynyt eilen kun näitä et tiedä?

Vierailija
30/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen parisuhteessa on jotain ihan tavallisia parisuhdeongelmia. Niiden lisäksi tuntee vanhenevansa, ja ajatus seksistä vain yhden ihmisen kanssa koko loppuelämän, on ahdistava. Ei tunne itseään haluttavaksi eikä kiinnostavaksi. Haaveilee pettämisestä, mutta ei uskalla, koska pelkää seurauksia, eikä halua pettäjän taakkaa omalletunnolleen. Tässä vaiheessa alatte tapailla.

Mies ihastuu sinuun ja erityisesti siihen tunteeseen, että on taas jonkun mielestä kiinnostava ja haluttava. Puhuu ja fiilistelee kanssasi parisuhdetta, jossa on taas alkuhuuma. Ei kuitenkaan halua seksiä, koska saa sitä kotonakin ja pelkää pettämisen seurauksia. Ei ole mitään vakavaa aikomusta erota. Tässä vaiheessa tapailette kesällä.

Haluat enemmän ja mies huomaa sen. Pelkää teidän suhdefiilistelyn päättyvän sinun aloitteestasi, jota ei halua. Ei halua siksi, että silloin ei olisi ihailtu ja haluttu. Eli mies haluaa eniten tuosta teidän suhteesta sitä, että haluat ja ihailet häntä. Sen vuoksi hän piti yhteyttä harvoin.

On ehtinyt miettiä ja fiilistellä pettämistä riittävän kauan ja päättänyt sen tehdä. Soittaa sinut paikalle. Panette niin kauan, että lopetat ihailun, tai vihellät pelin poikki.

Mies ei halua sinulta muuta, kuin seksiä ja ihailua. Eli tuollaisen harmittoman ja jännän sivusuhteen. Vika ei ole sinussa, mies ei vain aio erota. Valehtelee sinulle aivan surutta, saattaa toki puhuessaan uskoa itsekin omat valheensa, mutta ei enää kotona. On jotenkin luisunut sellaisen tilaan, jossa sinulle valehtelu ei tunnu enää väärältä.

Ja kaiken tuon sinä sait irti aloittajan  tarinasta kahdesta nimettömästä henkilöstä?

Minun parisuhteeni (mennyt 19 vuotias ja nykyinen 8 vuotias) on elävä todiste siitä, ettei tarina aina ole aivan noin raadollinen. Kokemukseni sinä todennäköisesti haluat kiistää tai ainakin kyseenalaistaa,  koska se ei sovi sinun maailmankuvaasi, jossa kiihkeästi toivot parisuhteesi kestävän ikuisesti ja pelkäät sen kuitenkin päättyvän. Yli 50% avioliitoistahan päättyy eroon. Mutta se siitä. Psykologi Marianna Stolbow, muiden muassa, on kirjoittanut tästä varsin tavallisesta kuviosta, hänellähän siitä on omakohtaista kokemustakin. Tiivistäen: osa sivusuhteista jatkuu vakituiseksi parisuhteeksi, osa päättyy ennen tai pian toisen osapuolen eroa aiemmasta suhteestaan.

Muistustetaanpa taas että ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon vain 39% ja kokonaiseroprosentti kaikista avioeroista on 50%, johtuen mm. teikäläisistä. Ei toinen kierros sen useammin onnea tai auvoa tuo, siitä ei vain kehdata enää niin helposti erota. Maine nääs. Selän takana juostaan silti vieraissa. Stolbowilta en ottaisi minkäänlaisia neuvoja vastaan, ihmettelen miten tuollainen on otettu edes asiantuntijaksi. Avioero-ohjelmaan sopisi paremmin kommentoimaan ja tuomaan esiin kokemusasiantuntijuuttaan. Jokaisella on oma maailmankuvansa, sinulla avioeron värittämä, koska sellaista elämäsi on ja muilla sitten omanlainen.

Vierailija
31/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin sekaantujat ovat pohjasakkaa. En palkkaa heitä, tai osta mitään palveluita. Kerron vaivihkaa kaikille heidän epäluotettavuudesta. Kannattaa odottaa eroa.

Kerrothan kaikille myös varatun epäluotettavuudesta? Nimenomaan varattuhan siinä on pettäjä. Oletko varma, että kolmas osapuoli on edes tiennyt parisuhteesta?

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. (Matt 7:1)

Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä. (Joh 8:7)

Vierailija
32/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt oli vain oma pieni tarinani. Olisin katunut jos en olisi siihen lähtenyt. Nyt olen onnellinen.

Toistaiseksi. Vaan koskaan et voi tietää mitä selkäsi takana puuhataan, onhan puolisosi tunnettu siitä.

Vierailija
33/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin sekaantujat ovat pohjasakkaa. En palkkaa heitä, tai osta mitään palveluita. Kerron vaivihkaa kaikille heidän epäluotettavuudesta. Kannattaa odottaa eroa.

Kerrothan kaikille myös varatun epäluotettavuudesta? Nimenomaan varattuhan siinä on pettäjä. Oletko varma, että kolmas osapuoli on edes tiennyt parisuhteesta?

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. (Matt 7:1)

Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä. (Joh 8:7)

Ai nyt vedetään jo jeesustelu pettämiseen mukaan? Onko pettäjät ja siihen osallistuvat pyhimyksiä? Siinä sulle helvetin kova kivi 💎. Toivottavasti tekee kipeää.

Vierailija
34/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi. Vaan koskaan et voi tietää mitä selkäsi takana puuhataan, onhan puolisosi tunnettu siitä.

😁 Niin, onhan näitä yhteisiä. vuosia ollut kaikkinensa jo kohta 20v. Ja ne vuodet olen ollut onnellinen. Tällä hetkellä me kaksi keski-ikäistä nysvätään etätöissä kotosalla kaiket päivät. Ja illat nysvätään yhdessä tehden pihatöitä tai ruokaa tai lojutaan sohvalla. Tuskin tuo tällä hetkellä mihinkään vieraisiin menee kun ei ilman mua halua edes kauppaan lähteä.

Vierailija
35/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, että syvällisten keskustelujen puute johtuu vireillä olevasta erosta. Ei niitä keskusteluja tule. Mies on siis muilta ominaisuuksiltaan sinua kiinnostava.

Vierailija
36/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 Niin, onhan näitä yhteisiä. vuosia ollut kaikkinensa jo kohta 20v. Ja ne vuodet olen ollut onnellinen. Tällä hetkellä me kaksi keski-ikäistä nysvätään etätöissä kotosalla kaiket päivät. Ja illat nysvätään yhdessä tehden pihatöitä tai ruokaa tai lojutaan sohvalla. Tuskin tuo tällä hetkellä mihinkään vieraisiin menee kun ei ilman mua halua edes kauppaan lähteä.

Ja tullut petetyksi jatkuvasti 😁. Minuakin naurattaisi moinen tyhmyys. Itsepähän olet soppasi pettäjän kanssa pettäjänä keittänyt. Kai muuten lohduttelette teiniä myöhemmin kun tulee petetyksi, että se on ihan ok. Jokaisella on oikeus onneen ja ensin minäminä? Toivottavasti, koska sehän on mottonne.

Vierailija
37/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen parisuhteessa on jotain ihan tavallisia parisuhdeongelmia. Niiden lisäksi tuntee vanhenevansa, ja ajatus seksistä vain yhden ihmisen kanssa koko loppuelämän, on ahdistava. Ei tunne itseään haluttavaksi eikä kiinnostavaksi. Haaveilee pettämisestä, mutta ei uskalla, koska pelkää seurauksia, eikä halua pettäjän taakkaa omalletunnolleen. Tässä vaiheessa alatte tapailla.

Mies ihastuu sinuun ja erityisesti siihen tunteeseen, että on taas jonkun mielestä kiinnostava ja haluttava. Puhuu ja fiilistelee kanssasi parisuhdetta, jossa on taas alkuhuuma. Ei kuitenkaan halua seksiä, koska saa sitä kotonakin ja pelkää pettämisen seurauksia. Ei ole mitään vakavaa aikomusta erota. Tässä vaiheessa tapailette kesällä.

Haluat enemmän ja mies huomaa sen. Pelkää teidän suhdefiilistelyn päättyvän sinun aloitteestasi, jota ei halua. Ei halua siksi, että silloin ei olisi ihailtu ja haluttu. Eli mies haluaa eniten tuosta teidän suhteesta sitä, että haluat ja ihailet häntä. Sen vuoksi hän piti yhteyttä harvoin.

On ehtinyt miettiä ja fiilistellä pettämistä riittävän kauan ja päättänyt sen tehdä. Soittaa sinut paikalle. Panette niin kauan, että lopetat ihailun, tai vihellät pelin poikki.

Mies ei halua sinulta muuta, kuin seksiä ja ihailua. Eli tuollaisen harmittoman ja jännän sivusuhteen. Vika ei ole sinussa, mies ei vain aio erota. Valehtelee sinulle aivan surutta, saattaa toki puhuessaan uskoa itsekin omat valheensa, mutta ei enää kotona. On jotenkin luisunut sellaisen tilaan, jossa sinulle valehtelu ei tunnu enää väärältä.

Ja kaiken tuon sinä sait irti aloittajan  tarinasta kahdesta nimettömästä henkilöstä?

Minun parisuhteeni (mennyt 19 vuotias ja nykyinen 8 vuotias) on elävä todiste siitä, ettei tarina aina ole aivan noin raadollinen. Kokemukseni sinä todennäköisesti haluat kiistää tai ainakin kyseenalaistaa,  koska se ei sovi sinun maailmankuvaasi, jossa kiihkeästi toivot parisuhteesi kestävän ikuisesti ja pelkäät sen kuitenkin päättyvän. Yli 50% avioliitoistahan päättyy eroon. Mutta se siitä. Psykologi Marianna Stolbow, muiden muassa, on kirjoittanut tästä varsin tavallisesta kuviosta, hänellähän siitä on omakohtaista kokemustakin. Tiivistäen: osa sivusuhteista jatkuu vakituiseksi parisuhteeksi, osa päättyy ennen tai pian toisen osapuolen eroa aiemmasta suhteestaan.

Muistustetaanpa taas että ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon vain 39% ja kokonaiseroprosentti kaikista avioeroista on 50%, johtuen mm. teikäläisistä. Ei toinen kierros sen useammin onnea tai auvoa tuo, siitä ei vain kehdata enää niin helposti erota. Maine nääs. Selän takana juostaan silti vieraissa. Stolbowilta en ottaisi minkäänlaisia neuvoja vastaan, ihmettelen miten tuollainen on otettu edes asiantuntijaksi. Avioero-ohjelmaan sopisi paremmin kommentoimaan ja tuomaan esiin kokemusasiantuntijuuttaan. Jokaisella on oma maailmankuvansa, sinulla avioeron värittämä, koska sellaista elämäsi on ja muilla sitten omanlainen.

Voi rakas pieni, en ole koskaan ollutkaan naimisissa koska mulle tuollainen piece of paper ei merkitse yhtään mitään.

En sitoudu omaisuuteen tai sopimukseen vaan sitoudun ihmiseen ja tämä ihminen oli 16 -vuotiaasta alkaen sama aina melkein neljäänkymppiin saakka. Edelleen läheinen ja lasteni toinen vanhempi. Miksi sitten suhde ajautui vaikeuksiin ja eroon, sitä en ala sulle avaamaan, mutta sitä en ala myöskään anteeksi pyytelemään, että molemmat löysimme vielä uuden rakkauden. Enkä varsinkaan ottamaan vastaan sinun halveksuvaa asennettasi itseäni tai aloituksen kirjoittajaa kohtaan, kun se pohjautuu täysin sinun omiin asenteisiisi ja ennakkoluuloihisi.

Sinä varmaan kerrot minulle mikä perustelee yksiavioisen elämänmittaisen liiton ainoana oikeana elämänpolkuna, kuten sinä tunnut yli asiantuntijoiden ja enemmistön "tietävän"

39% ei mielestäni ole ihan pieni osa avioliitoista ja kun katsotaan 70-luvulla ja myöhemmin syntyneitä luku on jo tuo 50% Ymmärrän, että se pelottaa jos ja kun se kumppani ja ydinperhe on tärkeä. Kannattaa kuitenkin ihan oman hyvinvoinnin vuoksi rakentaa sitä omaakin elämää parisuhteesta irrallaan, jotta mahdollisen eron tullessa kuitenkin selviää eteenpäin.  Parisuhdekin voi paremmin kun se ei nojaa kuristavaan pelkoon, vahtimiseen ja riippuvuuteen.

Vierailija
38/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisintahan tässä on että mies manipuloinut ap:n uskomaan että erottu on ja ottaa ap:n. Ehkä vähän herkkäuskoinen ap ollu mutta ei sitä kannata nyt haukkua pahasti kaikkien vaan sanoa että oppiipahan kantapäänkautta että jotkut on vaan niin paskamaisia että manipuloi uskomaan että tässä sitä nyt ollaan. Sekin että varattu mies se syyllinen tässä pahin ihminen. Tietenkin pahempia on noi jotka molemmmat varattuja ja sit pettää. Ainaki joku kommenteissa oikein monta vuotta petti kumppaniaa varmaa juoksee vieläkin eri ihmisten perässä. Että onko niin vaikeaa erota ja sit alkaa olee uuden kanssa? Tajuaako se miten toisen ihmisen särkee? Miten kusipäinen on kun tekee niin?

Vierailija
39/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas pieni, en ole koskaan ollutkaan naimisissa koska mulle tuollainen piece of paper ei merkitse yhtään mitään.

En sitoudu omaisuuteen tai sopimukseen vaan sitoudun ihmiseen ja tämä ihminen oli 16 -vuotiaasta alkaen sama aina melkein neljäänkymppiin saakka. Edelleen läheinen ja lasteni toinen vanhempi. Miksi sitten suhde ajautui vaikeuksiin ja eroon, sitä en ala sulle avaamaan, mutta sitä en ala myöskään anteeksi pyytelemään, että molemmat löysimme vielä uuden rakkauden. Enkä varsinkaan ottamaan vastaan sinun halveksuvaa asennettasi itseäni tai aloituksen kirjoittajaa kohtaan, kun se pohjautuu täysin sinun omiin asenteisiisi ja ennakkoluuloihisi.

Sinä varmaan kerrot minulle mikä perustelee yksiavioisen elämänmittaisen liiton ainoana oikeana elämänpolkuna, kuten sinä tunnut yli asiantuntijoiden ja enemmistön "tietävän"

39% ei mielestäni ole ihan pieni osa avioliitoista ja kun katsotaan 70-luvulla ja myöhemmin syntyneitä luku on jo tuo 50% Ymmärrän, että se pelottaa jos ja kun se kumppani ja ydinperhe on tärkeä. Kannattaa kuitenkin ihan oman hyvinvoinnin vuoksi rakentaa sitä omaakin elämää parisuhteesta irrallaan, jotta mahdollisen eron tullessa kuitenkin selviää eteenpäin.  Parisuhdekin voi paremmin kun se ei nojaa kuristavaan pelkoon, vahtimiseen ja riippuvuuteen.

Voi rakas pieni, ei ihmettele lainkaan miksi et ole ollut aviossa. Kaltaistesi kannattaakin siirtyä suoraan miehestä a miehestä ööhön ilman turhia papereita. Pidähän huoli pärjäämisestäsi, vielä tulee hetki on olet yksin, ilman miestä.

Vierailija
40/77 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tullut petetyksi jatkuvasti 😁. Minuakin naurattaisi moinen tyhmyys. Itsepähän olet soppasi pettäjän kanssa pettäjänä keittänyt. Kai muuten lohduttelette teiniä myöhemmin kun tulee petetyksi, että se on ihan ok. Jokaisella on oikeus onneen ja ensin minäminä? Toivottavasti, koska sehän on mottonne.

Niin jos näin kävisi, että minua petettäisiin niin en sille voisi mitään. Olen ollut onnellinen ja kiitollinen näistä vuosista mitä olen saanut. Eikä tuo puolisokaan onnettomalta ole vaikuttanut. Toki asiat olisi voinut hoitaa alunperin toisessa järjestyksessä eli ensi ero jne, mutta meni miten meni. Niin ja silloinhan se olisi ollut täysin okei.

Mutta kaksi varattua vain rakastui toisiinsa, ei sitä tunteille oikein voinut mitään. Yhä koen olevani toisen puoliskoni kanssa.

Lapsemme on täysin viaton näihin juttuihin.